Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA4A 1.6] Problem z . . . . . ?
Autor Wiadomość
oko_81 
Mitsumaniak


Auto: Colt 4G13 1995
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Gru 2005
Posty: 83
Skąd: Rybnik
Wysłany: 01-09-2013, 12:26   

Maro275 a w którą stronę trzeba pokręcić, w prawo czy w lewo aby uzyskać taki przyrost mocy i momentu obrotowego ?
Może odepnę przewody WN żeby się nie skręciły ?
_________________

 
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 01-09-2013, 12:51   

Przecież wyraźnie było napisane, że ważny jest „artystyczny splot”, a żeby zrobić to na 100% prawidłowo to aparatem trzeba kręcić wyjętym… :biggrin:
Panowie starczy już tego dobrego, bo ktoś jeszcze uwierzy i zacznie kręcić, albo co gorsza zobaczymy na aledrogo kable splecione w warkocz, które dodają mocy :doubt: .

bialyjayz, przeszukaj Forum – jest mnóstwo tematów dlaczego auto przymula.
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 01-09-2013, 21:55   

Jak ten oftop się nie skończy to się zaczerwieni... :evil:
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
bialyjayz 
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5 V6 Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 18 Lip 2013
Posty: 1376
Skąd: Ścinawa
Wysłany: 02-09-2013, 01:00   

kto nie próbuje ten nie wygrywa---zobaczymy co z tego wyjdzie, dam znać co i jak
_________________
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=84457
 
 
figi 
Forumowicz

Auto: Colt CC4A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 42
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 04-09-2013, 17:24   

Witaj,

Wracając do pytania zadanego w pierwszym poście. Miałem ten sam problem.

Gdy już posprawdzałem wszystko okazało się, że wadliwy był przepływomierz. Najprościej sprawdzić poprostu go odłączając - silnik będzie troszkę "gówniano" pracował na wolnych obrotach ale dławienie się przy przyspieszaniu powinno ustąpić. Założenie nowego (innego sprawnego) przepływomierza u mnie załatwiło sprawę na wieki.

Pozdr
FiGi
 
 
bialyjayz 
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5 V6 Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 18 Lip 2013
Posty: 1376
Skąd: Ścinawa
Wysłany: 04-09-2013, 17:43   

które to przepływomierz:DD:?
_________________
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=84457
 
 
maro275 
Mitsumaniak
noob

Auto: Mitsubishi Lancer GLXi 1.6 16v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Kwi 2011
Posty: 151
Skąd: z domu
Wysłany: 04-09-2013, 18:02   

Na dolocie za puszką z filtrem powietrza masz wpiętą kostkę - to właśnie jest przepływomierz :)
 
 
bialyjayz 
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5 V6 Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 18 Lip 2013
Posty: 1376
Skąd: Ścinawa
Wysłany: 04-09-2013, 19:00   

to proponujesz go poporstu odlaczyc i sprawdzic efekt y:D?
_________________
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=84457
 
 
figi 
Forumowicz

Auto: Colt CC4A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 42
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 04-09-2013, 22:30   

Tak. Odłączyć. Sprawdzić czy problem ustapil. Silnik nie bedzie idealnie pracowal ale napewno ustapi to dlawienie jezeli tu jest problem.
Jezeli dobrze rozumiem daje to taki efekt, ze komputer przyjmuje wtedy "domyslne" wartosci i nie opiera na wadliwych pomiarach przeplywomierza.

Jezeli to nie pomoze to sprawdzilbym w nastepnym kroku pompe paliwa - o ile pamietam wlasnie wtedy komputer podawal blad zwiazany z pompa paliwa a nie przyplywomierzem co ciekawe.

PS. Jezeli nie masz jakiejs podstawowej wiedzy, chociazby jak te elementy wygladaja o ktorych mowa to nie bral bym sie generalnie za jakiekolwiek prace przy aucie. A jezeli juz to sciagnij sobie manual serwisowy + zajrzyj na jakis katalog czesci online i zobacz co gdzie jak, do czego przykrecone i jak postepowac jezeli cos chcesz przy tym grzebac. Potem bedziesz napewno duzo celniejsze pytania zadawal.

Przeplywomierz na schemacie jest oznaczony numerem 11135

 
 
bialyjayz 
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5 V6 Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 18 Lip 2013
Posty: 1376
Skąd: Ścinawa
Wysłany: 05-09-2013, 01:52   

akurat dolot już rozbierałem parę razy także znam poszczególne części, termostat wymieniająć musiałem również wszystko ściagać :)
_________________
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=84457
 
 
maro275 
Mitsumaniak
noob

Auto: Mitsubishi Lancer GLXi 1.6 16v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Kwi 2011
Posty: 151
Skąd: z domu
Wysłany: 05-09-2013, 22:05   

Tylko nie dotykaj tego drucika wystającego w przepływomierzu pod żadnym pozorem bo jeżeli przepływka jest sprawna to ją zepsujesz.
 
 
bialyjayz 
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5 V6 Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 18 Lip 2013
Posty: 1376
Skąd: Ścinawa
Wysłany: 11-09-2013, 09:52   

odłaczyłem przepływomierz na chwile i wcisnałęm spowrotem gdyż gasł odrazu, teraz problem jakby zniknął ale mam trochę za wysokie obroty na jałówce ok. 1500/min gdzie wcześniej miałem ok 800/min. Coś zepsułem:?
_________________
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=84457
 
 
Hornet 
Forumowicz


Auto: CB4W 1.6'94 i CS3W 1.6'05
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 889
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 12-09-2013, 22:10   

Przeczyść styki we wtyczkach od przepływomierza. U mnie wystarczyło kilka razy włożyć i wyciągnąć wtyczkę, dmuchnąć sprężonym powietrzem i po sprawie.
 
 
bialyjayz 
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5 V6 Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 18 Lip 2013
Posty: 1376
Skąd: Ścinawa
Wysłany: 22-09-2013, 21:21   

dzisiaj miałem kolejny problem. Jadąc sobie do sklepu samochów dziwnie się zachowywał, jakby sam podnosił obroty ok.2000 stale, pózniej gdy dojeżdżałem do zakrętu przy niższych obrotach zgasł mi, próbowałem odpalić ze stacyjki, kręcił ale nie zaskakiwał. Udało mi się go odpalić dopiero na popycha. Zgasł mi ponownie i obroty zaczęły same skakać od 1000-2000. Niewiem w czym tkwi problem, ale śmierdziało bardzo benzyną i gazem, i trochę oleju jakiegoś znalazło się pod misiem. Czy to może być wina przepływomierza? I ten olej skąd?

Dzisiaj rano odpalił bez problemu, wybrałem się na jazdę próbną, po jakimś kilometrze temp. silnika przynamjmniej tak wskasywała wskazówka była już w odpowiednim miejscu tzn. minimialnie poniżej połowy( chyba trochę za szybko,normalnie zajmujje to przynamniej 3) póżniej zgasł mi przy dojeździe do skrzyżowania, znó był problem z odpaleniem popiłowałem go trochę i zapalił. Pojechałem pod dom i w drodze zauwyzłęm że gaśnie przy na jałowym biegu. W domu znów problem, wyciekałą mi woda, w znacznej ilości w okolicach prawej strony silnika, wysokość miski olejowej, niestety nie mogłem dostrzec skąd się wydobywa, pomyślałęm pompa wody awaria? Pomóżcie bo to mój jedyny środek transportu do pracy Pozdrawiam
_________________
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=84457
 
 
FTOrek 
Forumowicz

Auto: COLT CJ5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 11 Gru 2010
Posty: 668
Skąd: Dolnośląskie
Wysłany: 23-09-2013, 14:17   

Witaj.
Widzę,że nie chcesz słuchać moich rad.Dotychczasowa pomoc z forum spowodował tylko tyle,że zamiast 100zł na początku ,w końcowej fazie naprawy wyniesie 3 lub 4 razy tyle.Ot oszczędność.Nie znaczy to jednak ,iż mamy sobie nie pomagać.Nie wszyscy jednak jesteśmy urodzonymi mechanikami-widać to w tekście(czytanie ze zrozumieniem się kłania)
Przejdzmy do tematu.Mogę obejrzeć auto i poradzić co i jak zrobić-tak mogę Ci pomóc.Do Ciebie mam 35 km.
_________________
161261
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.