Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Ile sprzedano Outków III....
Autor Wiadomość
Trik 
Mitsumaniak
1056/KMM


Auto: Lancer 1.5 invite '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 3045
Skąd: Augustów
Wysłany: 13-10-2013, 01:16   

Przede wszystkim to nowy silnik 2.2 od Mitsu (4N14), a nie HDI od PSA. Może temu jest trochę osłabiony, że nie wiedzą jak będzie się sprawdzał. No i 150KM przeciwko 170KM. I nie wiadomo czy ktoś go już mapował.
BTW Kod silnika jest w instrukcji obsługi, w tej od benzynowego też.
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 13-10-2013, 11:27   

Trik napisał/a:
Przede wszystkim to nowy silnik 2.2 od Mitsu (4N14), a nie HDI od PSA. Może temu jest trochę osłabiony, że nie wiedzą jak będzie się sprawdzał. No i 150KM przeciwko 170KM. I nie wiadomo czy ktoś go już mapował.
BTW Kod silnika jest w instrukcji obsługi, w tej od benzynowego też.
Ten nowy silnik chyba juz nie ma MIVEC:a jesli dobrze pamietam.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
madox 
Forumowicz

Auto: LagunaIII
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Paź 2013
Posty: 57
Skąd: Olkusz
Wysłany: 13-10-2013, 11:49   

2.2did w nowym O3 zostało pozbawione miveca
To chyba bardziej o skrzynie automatyczna chodzi niż o silnik ,bo w manualu jak widać się da 180KM i 450nM,choć w tym aucie przyda się to tylko na prostej ,bo w zakręty w/g mnie strach tym wchodzić
http://www.autorevue.cz/m...kun-za-tisic-kc
 
 
Trik 
Mitsumaniak
1056/KMM


Auto: Lancer 1.5 invite '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 3045
Skąd: Augustów
Wysłany: 13-10-2013, 21:04   

W którym manualu OIII masz 180 KM? W OII z MIVEC-iem było 177KM 380Nm oferowanych od 2000 do chyba 4500 obr/min.
Przypuszczam że różnica w mocach może wywodzić się m.in. z ilości sprzedawanych pojazdów przez koncerny w Europie.
Ile aut z małymi motorami sprzedaje VW ile Mitsu? To się jakoś tam w tych pojaranych normach EURO sumuje na cały asortyment i bodaj te małe motorki obniżają skalę koncernową normy. Może również z tego powodu Mitsu w Europie nie oferuje mocniejszych motorów, a szkoda. Grom ich znajet. :mrgreen:
Pajero Sporty w ilości 150szt. tylko w Polsce, to tez jakiś ewenement lub wyjątek.
Co do pokonywania zakrętów. Gdy byłem na pierwszej jeździe ASX to tak mnie Jackie powoził po rondlach, że myślałem o szukaniu pampersa :mrgreen: . A ASX też giba na boki, może nawet bardziej od OIII.
_________________
Suzuki Ignis 1,2 (2019)
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 13-10-2013, 23:08   

OIII to nie gokart i buda bedzie sie wychylac na zakretach.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
madox 
Forumowicz

Auto: LagunaIII
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Paź 2013
Posty: 57
Skąd: Olkusz
Wysłany: 14-10-2013, 08:34   

W żadnym O3 w manualu nie ma 180KM ,ja pytam czy można je zrobić.Jeny
Ten link który wkleiłem powyżej z Czech, pokazuje ,że można,tyle,że zrobili to w manualu w tym linku ,pytanie,czy automat nie jest na tyle słaby,że nie będzie tego można zrobić
A co do tego ,że O3 to nie gokart i będzie go gibać,to przejedzcie się mazdą cx5 albo tiguanem czy Hondą CRV albo Volvo xc60 a potem od razu O3
 
 
borsak1 
Forumowicz
2.2D MiVEC Intense+

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Kwi 2011
Posty: 542
Skąd: Sulejówek
Wysłany: 15-10-2013, 07:53   

I tu jest kolejne genialne posunięcie Mitsubishi wycofanie silnika MIVEC z oferty :) 150KM to może ciągnąć RAV4 BMW X1 Audi Q3 a nie Outlandera.
_________________
szerokości wszystkim i sobie :)
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 15-10-2013, 09:33   

borsak1 napisał/a:
I tu jest kolejne genialne posunięcie Mitsubishi wycofanie silnika MIVEC z oferty :) 150KM to może ciągnąć RAV4 BMW X1 Audi Q3 a nie Outlandera.
MIVEC z 177KM nie zmiescilby sie w nowej normie EURO6. Z powodow emisyjnych tez Honda np wycofala z Europy wersje Type-R Civica.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
jurekschroda 
Forumowicz

Auto: Lancer, Colt, Carisma
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 30 Lip 2008
Posty: 683
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 15-10-2013, 10:01   

borsak1 napisał/a:
I tu jest kolejne genialne posunięcie Mitsubishi wycofanie silnika MIVEC z oferty :) 150KM to może ciągnąć RAV4 BMW X1 Audi Q3 a nie Outlandera.

Tak jak napisał mitsu00 - to nie jest problem inżynierów, ale krawaciarzy za biurkami w Brukseli.
Z drugiej strony, szacowanie dynamiki diesla na podstawie samej liczby koni nie jest miarodajne. Chodzi bardziej o to, jak się układa krzywa momentu obrotowego, a i to nie jest jedynym czynnikiem wpływającym na odczucie jak "zbiera się " auto. OIII z dieslem jest bardziej dynamiczny od Ravki ( i o niebo lepiej hamuje) i od np. CRV, choć tu trzeba przyznać, Honda jest jeszcze lepiej wyciszona.
W porównaniu do Miveca z OII, diesel w OIII raczej nie jest mniej dynamiczny, takie jest moje odczucie. Teraz jedynie trochę jakby zaskakuje odcinka przy ok 4 tysiącach, gdzie wcześniej można się było zapędzić bez takich konsekwencji :wink:
 
 
madox 
Forumowicz

Auto: LagunaIII
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Paź 2013
Posty: 57
Skąd: Olkusz
Wysłany: 15-10-2013, 12:10   

Ja tam nie widzę,żeby CRV była cichsza,do du.py ona jak dla mnie jest,po prostu nie polubiałem jej po jazdach,ale w zakręcie jedzie normalnie a Outlanderem3 strach wjechać w zakręt
Co do dynamiki ,to w manualu to jest do przyjęcia w/g mnie ,przeraża mnie natomiast spadek osiągów w automacie
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 15-10-2013, 12:19   

madox napisał/a:
Ja tam nie widzę,żeby CRV była cichsza,do du.py ona jak dla mnie jest,po prostu nie polubiałem jej po jazdach,ale w zakręcie jedzie normalnie a Outlanderem3 strach wjechać w zakręt
Co do dynamiki ,to w manualu to jest do przyjęcia w/g mnie ,przeraża mnie natomiast spadek osiągów w automacie

To samo bylo w 2.2 PSA. Mialem manuala (pozniej podkrecony na 195KM) a automat zamulal bardzo. Trzeba u zrodla dopytac na ile Nm skrzynia w nowym OIII 2.2 jest robiona. Bo jak zapas jes mizerny jak w przypadku sprzegla w wersji manualnej w OII, to predzej czy pozniej bedzie i 2-mas i sprzeglo do wymiany. A to koszta juz niemale.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
borsak1 
Forumowicz
2.2D MiVEC Intense+

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Kwi 2011
Posty: 542
Skąd: Sulejówek
Wysłany: 15-10-2013, 15:51   

jurekschroda napisał/a:
Teraz jedynie trochę jakby zaskakuje odcinka przy ok 4 tysiącach, gdzie wcześniej można się było zapędzić bez takich konsekwencji


no to pewnie jest mniej dynamiczny, skoro do 4 go trzeba ganiać :) , poza tym jest lżejszy o ponad 100kg a to akurat dużó :) . Nie wypowiem się na temat nowego OIII, w weekend byłem to "cacko" obejżeć ale szczerze na samą myśl o jego wyglądzie nie miałem nawet ochoty wsiadać do tego "tworu" japońskiej technologii.
_________________
szerokości wszystkim i sobie :)
 
 
jurekschroda 
Forumowicz

Auto: Lancer, Colt, Carisma
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 30 Lip 2008
Posty: 683
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 15-10-2013, 16:31   

no nie pisałem, że "trzeba" go ganiać. Po prostu Miveca "można było" a tego nie. A mniej dynamiczny wcale przez to nie jest.
Co do wyglądu - fakt, że OII był ładniejszy.
 
 
madox 
Forumowicz

Auto: LagunaIII
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Paź 2013
Posty: 57
Skąd: Olkusz
Wysłany: 15-10-2013, 16:38   

To nikt tu nie wie o tym automacie?To chyba nowa skrzynia,bo wcześniej coś na kształt dwusprzęgłówki było zdaje się (nawiasem mówiąc ,to ona tak zamulała??)
Wniosek z tego,że daleko im do technologii grupy vw ,co by o niej nie powiedział np awaryjne 2.0tdi czy 1.4tsi itp
 
 
jurekschroda 
Forumowicz

Auto: Lancer, Colt, Carisma
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 30 Lip 2008
Posty: 683
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 16-10-2013, 10:39   

Tak, daleko do technologii grupy VW, a szczególnie super "trwałych" silników i równie "trwałych" dwusprzęgłówek :mrgreen:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.