Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.6] brak obrotow na biegu jalowym pomocy
Autor Wiadomość
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 29-06-2013, 16:14   

Przez sondę raczej nie powinien mieć takich objawów. Przy padniętej sondzie auto będzie więcej paliło oraz może mieć mniejszą moc bo będzie w trybie awaryjnym w którym sterownik silnika będzie podawał profilaktycznie więcej paliwa.
 
 
eri800 
Nowy Forumowicz

Auto: mistsubishi carisma 1.6 16v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Gru 2012
Posty: 13
Skąd: Puławy
Wysłany: 24-10-2013, 16:18   

sonde wymieniłem i problem pozostał
.
 
 
Sajko 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1,6 GLX '96 r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Paź 2013
Posty: 10
Skąd: Radomsko
Wysłany: 26-11-2013, 23:01   

Hm, miałem te same objawy z kontrolką check engine włącznie. Mechanik pogrzebał, poszukał, zmierzy ciśnienie na cylindrach - na jednym było bodajże 4. Po rozebraniu głowicy okazało się, że mam dziurę w jednym cylindrze (!), dwa inne cylindry pęknięte no i uszczelkę do wymiany. Wymieniłem cały silnik i problem zniknął, ale trochę mnie to wyniosło...
 
 
racenty 
Mitsumaniak

Auto: Carisma HB 97r. 1.8 85kw ASB
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 08 Sie 2011
Posty: 203
Skąd: W-wo
Wysłany: 27-11-2013, 06:50   

A silniczek krokowy masz ok?
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 27-11-2013, 08:24   

A czy niedomykający się EGR mógłby dawać takie objawy. W 1.6 jest sterowany podciśnieniowo i raczej kontrolka silnika się nie zaświeci jak zawór się zatnie.
 
 
MmzTattoo 
Mitsumaniak


Auto: 2003 Eclipse GS 2.4 automat
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 05 Cze 2013
Posty: 194
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 06-12-2013, 22:31   

plecho1 napisał/a:
A czy niedomykający się EGR mógłby dawać takie objawy. W 1.6 jest sterowany podciśnieniowo i raczej kontrolka silnika się nie zaświeci jak zawór się zatnie.


U mnie na razie pomogło i za to :partyman: na zlocie jak się dam radę wybrać po 9 miesącach walki w tym temacie i wymianie prawie że wszystkiego dotarłem do EGRa może nie jest idealnie ale jest o niebo lepiej niż było z tym że ja łajze zaślepiłem.
_________________
Eclipse 2.4 03 obecnie http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0
Carisma 1.6 97 liftback- sprzedana
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 07-12-2013, 06:46   

Ja też noszę się z zamiarem profilaktycznego zaślepienia ale jak na razie brak czasu.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.