 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[3.0 V6] Rozrząd wymiana |
Autor |
Wiadomość |
btomek
Mitsumaniak

Auto: MONTERO SPORT AWD 3.0V6 '03
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Lut 2012 Posty: 53 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 21-01-2014, 21:26 [3.0 V6] Rozrząd wymiana
|
|
|
Przymierzam się do wymiany rozrządu, który w 3.0 składa się między innymi z paska, 2 rolek, napinacza i pompy. Wiem, że na pewno należy wymienić rolki i pasek, natomiast krążą różne opinie odnośnie wymiany pompy i napinacza, gdyż niby lepiej pozostawić te elementy oryginalne niż zakładać nowe, które mogą mieć gorszą jakość niż te używane. Co do pompy to skłaniam się do wymiany, ale co do napinacza w niektórych markach wymienia się go w miare potrzeb lub co 2 wymianę rozrządu.
Czy ktoś przerabiał temat? |
|
|
|
 |
MAX-315
Forumowicz
Auto: MITSUBISHI PAJERO SPORT V3.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Gru 2009 Posty: 97 Skąd: PADEW NARODOWA
|
Wysłany: 09-02-2014, 10:21
|
|
|
Witaj pompę bym wymienił a co do napinacza to jeśli ciężko go wcisnąć to pozostaw stary Ja swój sprawdzalem w imadle delikatnie dokrecajac i nie miał żadnego gwałtownego skoku czyli takiego tapniecia miałem nowy ale niemoglem go ustawić poprostu zawsze się chował i przez niego rozbieralem rorzad trzy razy bo się pasek slizgal na pompie koszt nowego to było 550 zł a pasek kup sobie z orginalu jak co nie całe 200 zł ale lepszy oczywiście decyzja należy do ciebie jak zrobisz
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
kaczka81s
Forumowicz

Auto: Był E88A jest Imprezka&BMW
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 14 Lut 2012 Posty: 651 Skąd: Pieniny
|
Wysłany: 10-02-2014, 19:45
|
|
|
Jak masz robić rozrząd to albo zmień wszystko, albo tylko sam pasek. W dziale "download" masz manual od silników, tam jest napisane jak się sprawdza napinacz, pompe wody i rolki sprawdzisz jak pasek ściągniesz, trzeba pokręcić posłuchać czy nie dzwonią, terkoczą itp, czy jakichś luzów nie mają łożyska. Jak nic nie słychać i nie czuć, to następne 60 tys oblecą, a jeśli masz jakieś wątpliwości wymieniaj wszystko.
MAX-315, gdzie kupowałeś ten napinacz, w IC Ruville kosztuje 430. Rolki SKF około stówy, pasek 250, pompę też za 250 kupi.
btomek, poszukaj kogoś znajomego kto ma zniżki w IC, ja za kompletny rozrząd dałem około 700. |
_________________ Toyota odeszła
Jest Imprezka
Galant zgnił
Przygarnąłem BMW
 |
|
|
|
 |
btomek
Mitsumaniak

Auto: MONTERO SPORT AWD 3.0V6 '03
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Lut 2012 Posty: 53 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 10-02-2014, 20:01
|
|
|
Jestem po wymianie, części kupowałem na e-pajero.pl, 2 rolki + pasek + pompa wody 549zł plus 19zł wysyłka czyli 568zł. Napinacz dodatkowe 285zł. |
|
|
|
 |
kaczka81s
Forumowicz

Auto: Był E88A jest Imprezka&BMW
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 14 Lut 2012 Posty: 651 Skąd: Pieniny
|
Wysłany: 10-02-2014, 20:07
|
|
|
Czyli ceny nie tragedia, widzę że wymieniłeś wszystko. A jakiej firmy te części bo widzę że IC wcale nie takie tanie jak by się wydawało, ja mam tylko ten plus że na kumpla części biorę i dobrych parę stówek w kieszeni zostaje. |
_________________ Toyota odeszła
Jest Imprezka
Galant zgnił
Przygarnąłem BMW
 |
|
|
|
 |
|
|