Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[3.0 V6] Rozrząd wymiana
Autor Wiadomość
btomek 
Mitsumaniak


Auto: MONTERO SPORT AWD 3.0V6 '03
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Lut 2012
Posty: 53
Skąd: Białystok
Wysłany: 21-01-2014, 21:26   [3.0 V6] Rozrząd wymiana

Przymierzam się do wymiany rozrządu, który w 3.0 składa się między innymi z paska, 2 rolek, napinacza i pompy. Wiem, że na pewno należy wymienić rolki i pasek, natomiast krążą różne opinie odnośnie wymiany pompy i napinacza, gdyż niby lepiej pozostawić te elementy oryginalne niż zakładać nowe, które mogą mieć gorszą jakość niż te używane. Co do pompy to skłaniam się do wymiany, ale co do napinacza w niektórych markach wymienia się go w miare potrzeb lub co 2 wymianę rozrządu.
Czy ktoś przerabiał temat?
 
 
MAX-315 
Forumowicz

Auto: MITSUBISHI PAJERO SPORT V3.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Gru 2009
Posty: 97
Skąd: PADEW NARODOWA
Wysłany: 09-02-2014, 10:21   

Witaj pompę bym wymienił a co do napinacza to jeśli ciężko go wcisnąć to pozostaw stary Ja swój sprawdzalem w imadle delikatnie dokrecajac i nie miał żadnego gwałtownego skoku czyli takiego tapniecia miałem nowy ale niemoglem go ustawić poprostu zawsze się chował i przez niego rozbieralem rorzad trzy razy bo się pasek slizgal na pompie koszt nowego to było 550 zł a pasek kup sobie z orginalu jak co nie całe 200 zł ale lepszy oczywiście decyzja należy do ciebie jak zrobisz
Pozdrawiam
 
 
kaczka81s 
Forumowicz


Auto: Był E88A jest Imprezka&BMW
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 651
Skąd: Pieniny
Wysłany: 10-02-2014, 19:45   

Jak masz robić rozrząd to albo zmień wszystko, albo tylko sam pasek. W dziale "download" masz manual od silników, tam jest napisane jak się sprawdza napinacz, pompe wody i rolki sprawdzisz jak pasek ściągniesz, trzeba pokręcić posłuchać czy nie dzwonią, terkoczą itp, czy jakichś luzów nie mają łożyska. Jak nic nie słychać i nie czuć, to następne 60 tys oblecą, a jeśli masz jakieś wątpliwości wymieniaj wszystko.
MAX-315, gdzie kupowałeś ten napinacz, w IC Ruville kosztuje 430. Rolki SKF około stówy, pasek 250, pompę też za 250 kupi.
btomek, poszukaj kogoś znajomego kto ma zniżki w IC, ja za kompletny rozrząd dałem około 700.
_________________
Toyota odeszła :-( :-(
Jest Imprezka :-D
Galant zgnił :-(
Przygarnąłem BMW :-D
 
 
btomek 
Mitsumaniak


Auto: MONTERO SPORT AWD 3.0V6 '03
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Lut 2012
Posty: 53
Skąd: Białystok
Wysłany: 10-02-2014, 20:01   

Jestem po wymianie, części kupowałem na e-pajero.pl, 2 rolki + pasek + pompa wody 549zł plus 19zł wysyłka czyli 568zł. Napinacz dodatkowe 285zł.
 
 
kaczka81s 
Forumowicz


Auto: Był E88A jest Imprezka&BMW
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 651
Skąd: Pieniny
Wysłany: 10-02-2014, 20:07   

Czyli ceny nie tragedia, widzę że wymieniłeś wszystko. A jakiej firmy te części bo widzę że IC wcale nie takie tanie jak by się wydawało, ja mam tylko ten plus że na kumpla części biorę i dobrych parę stówek w kieszeni zostaje.
_________________
Toyota odeszła :-( :-(
Jest Imprezka :-D
Galant zgnił :-(
Przygarnąłem BMW :-D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.