Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
wysokie obroty
Autor Wiadomość
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6103
Skąd: Wrocław
  Wysłany: 22-02-2007, 21:37   wysokie obroty

Witam Mitsumaniaki mam problem który mnie zastanawia chodzi mi o obroty na zimnym silniku czyli ssanie [ galant E33 2.0 8V ] moim zdaniem te obroty są za duże gdy odpalam rano zimny silnik mam ok. 2100 obr/min i powoli ale to powoli schodzą do tysiąca po przejechaniu ok 2-3 km. . Sprawdzałem czy może jakieś podciśnienie nie jest uszkodzone lub coś podobnego ale wszystko jest w porządku cacy. Moim zdaniem ssanie rano powinno mieć ok 1500 obr/min gdzieś w tych granicach . Czy ktoś może coś poradzić co z tym robić i czy powinno tak być z tymi obrotami. Dzięki za info pozdrawiam Barney
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24338
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 22-02-2007, 21:47   

zobacz na mojej www - tam jest regulacja obrotow
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6103
Skąd: Wrocław
  Wysłany: 22-02-2007, 21:58   obroty

Prawde mówiąc właśnie po tej regulacji mam takie obroty , nie odrazu na drugi dzień ale systematycznie każdego dnia co dzień rano obroty stawały się coraz większe ??? co jest powodem ???
 
 
Meteo
[Usunięty]

Wysłany: 22-02-2007, 22:36   

Czyszczenie przepustnicy moze usunac Twoj problem . Rowniez instrukcje do tego znajdziesz na stronie KRZYZAKA
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24338
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 23-02-2007, 10:29   

regulacja jest poprawna, jesli wszystko w aucie jest sprawne - skoro jest zle, to oznacza:
- auto jeszcze nie doszlo do swoich parametrow (moj ma tak z tydzien po odlaczeniu aku)
- cos jest uszkodzone i nie da sie poprawnie go wyregulowac
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6103
Skąd: Wrocław
  Wysłany: 23-02-2007, 19:58   obroty

Witam , wiem że po odłączeniu aku. silnik ustawia się dłuższy czas bo robiłem to już kilka razy , ale wyczyściłem jeszcze raz dzisiaj przepustnice chociaż była idealnie czysta i i sprawdziłem czy niema żadnych błedów w ECU ale niema , zobaczymy co bedzie w najbliższych dniach sie działo z obrotami rano , a jak nie to ustawie jeszcze raz obroty i wtedy zobaczymy jak to bedzie z tymi obrotami . Wielki dzięki za info .
 
 
kamilek 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.4 A/T '87
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 1107
Skąd: Legionowo
Wysłany: 23-02-2007, 22:36   

Ja myślę, że przyczyna leży zupełnie gdzie indziej:
bartekdeejay napisał/a:
powoli ale to powoli schodzą do tysiąca

Jeżeli schodzą do tej wartości, to znaczy, że tak ustawiłeś. A to źle. Powinno być 750 +/- 100 RPM.
A jeżeli to nie pomoże? Cóż, sam tak mam ;) . Po regulacji obroty wciąż rosną. Raz miałem już 1200 na wolnych! Sam nie wiem, co z tym fantem zrobić. Ale z chęcią się dowiem, jeśli ktoś ma jakieś pomysły :) .
_________________
Długa historia jeszcze nie mojego Galanta - 100% gotowy, teraz jak nowy :)

Galant E33 - koniec przygody

"Galant E15 - teraz już nie robią takich samochodów miał 20lat ale takiego komfortu to już nigdy później nie widziałem" - by Burst
 
 
 
ziółek
[Usunięty]

Wysłany: 24-02-2007, 14:49   

A co sądzicie o złej pracy czujnika temperatury silnika? To znaczy na zimnym silniku ''pokazuje'' nizsza temp. niz jest w rzeszywistosci :roll:

Po czyszczeniu przapustnicy i ustawieniu obrotow, gdy odpalam go rano(zimny) wkreca sie na 100 RPM zeby po chwili wkrecic sie na ok. 1500 (u Was podobnie? :P )

I ostatni sprawa przy odpalaniu na ciepłym wkreca sie na 1200-1800 zaby po chwili spasc do wlasciwych. wedlug mnie negatywny objaw. Co jest przyczyna i jak to leczyc :)

Pozdrawiam
 
 
kamilek 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.4 A/T '87
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 1107
Skąd: Legionowo
Wysłany: 24-02-2007, 15:14   

ziółek napisał/a:
A co sądzicie o złej pracy czujnika temperatury silnika?

W Twoim przypadku czujnik ten jest sprawny, bo:
ziółek napisał/a:
po chwili wkrecic sie na ok. 1500


ziółek napisał/a:
gdy odpalam go rano(zimny) wkreca sie na 100 RPM zeby po chwili wkrecic sie na ok. 1500

Też tak miałem przed czyszczeniem przepustnicy i regulacją obrotów. Ale Ty piszesz, że to robiłeś. Ale mam pewne wątpliwości, czy aby regulacja przeprowadzona przez Ciebie była pełna. Jedno pytanie: ustawiałeś TPS?
_________________
Długa historia jeszcze nie mojego Galanta - 100% gotowy, teraz jak nowy :)

Galant E33 - koniec przygody

"Galant E15 - teraz już nie robią takich samochodów miał 20lat ale takiego komfortu to już nigdy później nie widziałem" - by Burst
 
 
 
ziółek
[Usunięty]

Wysłany: 24-02-2007, 17:27   

kamilek napisał/a:
Ale mam pewne wątpliwości, czy aby regulacja przeprowadzona przez Ciebie była pełna. Jedno pytanie: ustawiałeś TPS?


Brawo! Niestety nie miałem miernika i ten krok opuscilem :oops:

A co moze byc przyczyna wkrecania sie silnika (juz cieplego) tak wysoko, czy tak po prostu ma byc :evil:

Odnosnie czujnika temp. mysilalem,ze to moze byc problem bartekdeejay
 
 
kamilek 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.4 A/T '87
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 1107
Skąd: Legionowo
Wysłany: 24-02-2007, 17:40   

ziółek napisał/a:
A co moze byc przyczyna wkrecania sie silnika (juz cieplego) tak wysoko, czy tak po prostu ma byc

Tak właśnie ma być. Z tym, że u mnie wkręca się na 1500 RPM, ale 300 RPM w te czy we w te nie robi różnicy :)
Ustaw TPS, a Twoje problemy powinny zniknąć.
_________________
Długa historia jeszcze nie mojego Galanta - 100% gotowy, teraz jak nowy :)

Galant E33 - koniec przygody

"Galant E15 - teraz już nie robią takich samochodów miał 20lat ale takiego komfortu to już nigdy później nie widziałem" - by Burst
 
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6103
Skąd: Wrocław
  Wysłany: 25-02-2007, 00:41   obroty

Witam wszystkich ponownie , nikt by nie zgadł co było powodem tak wysokich obrotów zimnego silnika , powodem był alternator !!!!!! . :roll: A wszystko wyjaśniło się dzisiaj gdy wymieniałem szczotki w alternatorze nie myśląc wogóle o obrotach . Tak naprawde to niebyło "dobrej " masy w alternatorze i powodem tego były skoki napięcia , i przez to komputer dostawał "wariacji" na to wygląda, bo gdy już po wymianie szczotek i zamontowaniu alternatora w aucie odpaliłem zimny silnik { było to po ok. 4,5 godzinach } to obroty były na poziomie 1600--1700 obr/minwiec chyba prawidłowo !!! :mrgreen: . Kto by pomyślał ze powodem tego bedzie alternator , ale poczekam do rana wtedy bedzie chwila prawdy !? , ale jak narazie jestem bardzo zadowolony a zarazem zdziwiony tym alter. Pozdrawiam i dzięki za wszystkie Info Barney. :lol:

[ Dodano: 25-02-2007, 11:18 ]
I wszystko sie wyjaśniło dzisiaj rano Galancik odpalił bezproblemowo jak zawsze , i ssanie wróciło do normy czyli ok.1600 obr/min :mrgreen: Pozdrawiam Barney
 
 
CIENIO1 
Forumowicz

Auto: GALANT 2,5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Gru 2010
Posty: 57
Skąd: Bełchatów
Wysłany: 05-02-2011, 20:39   wysokie obroty galant 2l

witam.mam problemik z moim galem 2l.w wczoraj przyjechałem i było ok.rano odpalam i zong 2000tys.obr. pojechałem ze 3km i to samo .po 3 godzinach odpaliłem i miał chwile 1500 obr.i zaraz powoli wpadł na 2200obrotow.czy to jest krokówka? czy wystarczy jak ja przemyje? czy ,może jeszcze coś innego jest?
 
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 06-02-2011, 00:29   

CIENIO1, nie ten dział.

http://forum.mitsumaniaki.pl/viewforum.php?f=114
W tym dziale jest Twój Galant.
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
grend 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1,6 16v 103KM 4G92
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sty 2012
Posty: 2
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 19-01-2012, 20:29   Wzrastające obroty zimnego silnika

Witam,
U mnie też występują takie objawy. I nasuwa mi się wniosek, że to może być niedoładowany akumulator. Sytuacja taka ma szczególnie miejsce pod dłuższym postoju, po którym akumulator traci swoje parametry.
Czy to możliwe, że komputer silnika odczytując zbyt niskie napięcie sam podnosi obroty po to by doładować rozładowany akumulator?
Dodam, że mam fabryczny akumulator (63Ah, 455amps), który ma ponad 7 lat.
Z odpalaniem nie mam problemów, ale za nim odpali trzeba chwilę pokręcić.
Dodam jeszcze, że na wolnych obrotach gdy uruchomię wszystkie odbiorniki prądu (światła, radio, wentylator na 4, ogrzewanie tylnej szyby) to przygasają światła, wentylator zmniejsza obroty i dopiero chwilę po dodaniu gazu tak około 2000 obr. światła się rozjaśniają i wentylator zwiększa obroty.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.