Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
szpilki
Autor Wiadomość
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 04-02-2014, 15:41   

Nie trzeba wymieniać żadnej piasty, wybijasz ukręcone szpilki następnie wciągasz nowe za pomocą jakiejś grubej podkładki i oryginalnej nakrętki i masz zreperowane. W większości przypadków wystarczy tylko zdjąć koło. Ta piasta z mniejszym rozstawem jest od starszej wersji Carismy, jeśli nie masz nowych szpilek, to możesz spróbować wybić te z tej co kupiłeś, ale może się zdążyć, że mogą być za luźne. Nowe da się kupić za około 5 - 10zł. Żeby to się nie powtórzyło w przyszłości to proponuję zmienić zwykłe nakrętki od felg stalowych na np takie http://allegro.pl/nakretk...3934718912.html W zwykłych gwint wystaje poza nakrętkę i po dłuższym nieodkręcaniu kiedy się dobrze zakurzy można albo zerwać gwint lub ukręcić szpilkę.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23646
Skąd: KSSE
Wysłany: 04-02-2014, 17:23   

Piotr_Zawadiaka napisał/a:
2. Mechanik twierdzi, że wymiana samych szpilek BEZ WYCIĄGANIA PIASTY jest niemożliwa
Jest mozliwa, nawet instrukcja serwisowa to opisuje
Piotr_Zawadiaka napisał/a:
3. Mechanik stwierdził, że może wymienić mi piastę razem z przegubem i zwrotnicą, natomiast nie zamontuje mi samych szpilek. Koszt takiej zabawy to przynajmniej kilkaset (400-500) zł
A po co wymieniac przegub i zwrotnice skoro zerwane sa szpilki.
Polecamy zmienić mechanika, szpilki powinny pasować z piasty która zakupiłes, wystarczy je przełozyć
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Monter312 
Nowy Forumowicz

Auto: Mittsubishi Carisma 1.6 GLX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Paź 2009
Posty: 5
Skąd: Nysa
Wysłany: 01-04-2014, 18:30   

Ja mam inne pytanie, jaką siłą powinna być dokręcona tylna piasta?
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23646
Skąd: KSSE
Wysłany: 01-04-2014, 19:36   

177Nm
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.