 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
szpilki |
Autor |
Wiadomość |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 04-02-2014, 15:41
|
|
|
Nie trzeba wymieniać żadnej piasty, wybijasz ukręcone szpilki następnie wciągasz nowe za pomocą jakiejś grubej podkładki i oryginalnej nakrętki i masz zreperowane. W większości przypadków wystarczy tylko zdjąć koło. Ta piasta z mniejszym rozstawem jest od starszej wersji Carismy, jeśli nie masz nowych szpilek, to możesz spróbować wybić te z tej co kupiłeś, ale może się zdążyć, że mogą być za luźne. Nowe da się kupić za około 5 - 10zł. Żeby to się nie powtórzyło w przyszłości to proponuję zmienić zwykłe nakrętki od felg stalowych na np takie http://allegro.pl/nakretk...3934718912.html W zwykłych gwint wystaje poza nakrętkę i po dłuższym nieodkręcaniu kiedy się dobrze zakurzy można albo zerwać gwint lub ukręcić szpilkę. |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23646 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 04-02-2014, 17:23
|
|
|
Piotr_Zawadiaka napisał/a: | 2. Mechanik twierdzi, że wymiana samych szpilek BEZ WYCIĄGANIA PIASTY jest niemożliwa | Jest mozliwa, nawet instrukcja serwisowa to opisuje Piotr_Zawadiaka napisał/a: | 3. Mechanik stwierdził, że może wymienić mi piastę razem z przegubem i zwrotnicą, natomiast nie zamontuje mi samych szpilek. Koszt takiej zabawy to przynajmniej kilkaset (400-500) zł | A po co wymieniac przegub i zwrotnice skoro zerwane sa szpilki.
Polecamy zmienić mechanika, szpilki powinny pasować z piasty która zakupiłes, wystarczy je przełozyć |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Monter312
Nowy Forumowicz
Auto: Mittsubishi Carisma 1.6 GLX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Paź 2009 Posty: 5 Skąd: Nysa
|
Wysłany: 01-04-2014, 18:30
|
|
|
Ja mam inne pytanie, jaką siłą powinna być dokręcona tylna piasta? |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23646 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 01-04-2014, 19:36
|
|
|
177Nm |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
|
|