 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Galant 4E-Motion :-) |
Autor |
Wiadomość |
Tomas79 [Usunięty]
|
Wysłany: 25-02-2007, 20:31
|
|
|
A ja powiem tak miałem lancerka 1.6 16v, jeżdziłem galantem 2,5 i różnica w przyspieszeniach jest niewielka, natomiast predkość max to juz Gal i ten dźwięk silnika. Do tego powiem ze po założeniu sportowego zawieszenia w Lancerku, trzyma się on dużo lepiej drogi niż Gal w Sport Edition.
No ale jeżeli chodzi o wyposażenie auta to gal jest dwie epoki do przodu, choć japońce od wieków klepią to samo (bo dobre) Lecz irytują np te same popielniczki, jak i wiele przełączników w Colcie z CAO i Galancie EA.
Pozdro |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10721 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 26-02-2007, 07:52
|
|
|
Tomas79 napisał/a: | A ja powiem tak miałem lancerka 1.6 16v, jeżdziłem galantem 2,5 i różnica w przyspieszeniach jest niewielka, |
Co to znaczy niewielka 5s czy 15s niewielka? Pjęcie zwgledne... dtad az nie zostanie zmierzone, nie znam danych katalogowych obydwu pozjazdów ale pewnie róznica jest dla galanta ma +.
Pozdrawiam |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Tomas79 [Usunięty]
|
Wysłany: 26-02-2007, 08:45
|
|
|
Z tego co pamiętam suche dane to:
Galant 2,5 - 8,5s do 100km/h
Lancer 1,6 - 9,5s do 100km/h
Ale porównywałem przyspieszenia na żywo na A4.
Do 100km/h Galant nieznacznie wyprzedził Lancera.
Po 100km/h Galant dał czadu!
Aha Lancerek poleciał 210km/h (lekko z górki)
Powodem tego jest masa aut:
Lancer niecała tona,
Galant 1,4 tony. |
|
|
|
 |
ubek
Mitsumaniak
Auto: Eclipse Cross PHEV 2021
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Mar 2007 Posty: 78 Skąd: Podbeskidzie
|
Wysłany: 08-03-2007, 20:59
|
|
|
jedras napisał/a: | ...........tez sie zastanawiam nad zmiana ale z carismy na gala(2000-2003) i mam w zwiazku z tym pytanka
-jaki najlepszy silnik z benzynek oprocz GDI,(slyszalem ze 2,5 rewela a co wy sadzicie i czy to silnik projektu mitsu)
|
O ile się nie mylę, to w Mitsu wszystkie silniki są Mitsu i tak już zostanie (gość w ASO mi tak powiedział, że produkowane są wyłącznie w Japonii, np do montowni w Australii przychodzą w skrzyniach)
jedras napisał/a: |
-z jaka skrzynia szukac czy tylko manual i z daleka od atomatu?
|
ja mam manuala i jestem zadowolony. Widziałem kiedyś gala z automatem, który ciągle stał w serwisie - podobno jak raz siądzie, to potem już się sypie. Jednak to teoria jednego mechanika, póki co nie potwierdzona
jedras napisał/a: |
-jak jest z wyciszeniem w srodku(w carismie dosc fatalne a podobno w galu zero halasu toczenia).
|
potwierdzam. spędzam w swoim codziennie ponad 3 godziny.
jedras napisał/a: |
-czy gal z tych lat to czysty japoniec czy skladak europejski z roznych marek jak carisma?
|
czyściutki |
_________________ Tomek |
|
|
|
 |
|
|