Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Galant 4E-Motion :-)
Autor Wiadomość
Tomas79
[Usunięty]

Wysłany: 25-02-2007, 20:31   

A ja powiem tak miałem lancerka 1.6 16v, jeżdziłem galantem 2,5 i różnica w przyspieszeniach jest niewielka, natomiast predkość max to juz Gal i ten dźwięk silnika. Do tego powiem ze po założeniu sportowego zawieszenia w Lancerku, trzyma się on dużo lepiej drogi niż Gal w Sport Edition.

No ale jeżeli chodzi o wyposażenie auta to gal jest dwie epoki do przodu, choć japońce od wieków klepią to samo (bo dobre) Lecz irytują np te same popielniczki, jak i wiele przełączników w Colcie z CAO i Galancie EA.

Pozdro
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10722
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 26-02-2007, 07:52   

Tomas79 napisał/a:
A ja powiem tak miałem lancerka 1.6 16v, jeżdziłem galantem 2,5 i różnica w przyspieszeniach jest niewielka,

Co to znaczy niewielka 5s czy 15s niewielka? Pjęcie zwgledne... dtad az nie zostanie zmierzone, nie znam danych katalogowych obydwu pozjazdów ale pewnie róznica jest dla galanta ma +.
Pozdrawiam
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Tomas79
[Usunięty]

Wysłany: 26-02-2007, 08:45   

Z tego co pamiętam suche dane to:

Galant 2,5 - 8,5s do 100km/h
Lancer 1,6 - 9,5s do 100km/h

Ale porównywałem przyspieszenia na żywo na A4.
Do 100km/h Galant nieznacznie wyprzedził Lancera.
Po 100km/h Galant dał czadu! :)

Aha Lancerek poleciał 210km/h (lekko z górki) ;)

Powodem tego jest masa aut:
Lancer niecała tona,
Galant 1,4 tony.
 
 
ubek 
Mitsumaniak

Auto: Eclipse Cross PHEV 2021
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Mar 2007
Posty: 78
Skąd: Podbeskidzie
Wysłany: 08-03-2007, 20:59   

jedras napisał/a:
...........tez sie zastanawiam nad zmiana ale z carismy na gala(2000-2003) i mam w zwiazku z tym pytanka
-jaki najlepszy silnik z benzynek oprocz GDI,(slyszalem ze 2,5 rewela a co wy sadzicie i czy to silnik projektu mitsu)

O ile się nie mylę, to w Mitsu wszystkie silniki są Mitsu i tak już zostanie (gość w ASO mi tak powiedział, że produkowane są wyłącznie w Japonii, np do montowni w Australii przychodzą w skrzyniach)
jedras napisał/a:

-z jaka skrzynia szukac czy tylko manual i z daleka od atomatu?

ja mam manuala i jestem zadowolony. Widziałem kiedyś gala z automatem, który ciągle stał w serwisie - podobno jak raz siądzie, to potem już się sypie. Jednak to teoria jednego mechanika, póki co nie potwierdzona
jedras napisał/a:

-jak jest z wyciszeniem w srodku(w carismie dosc fatalne a podobno w galu zero halasu toczenia).

potwierdzam. spędzam w swoim codziennie ponad 3 godziny.
jedras napisał/a:

-czy gal z tych lat to czysty japoniec czy skladak europejski z roznych marek jak carisma?

czyściutki
_________________
Tomek
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.