Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Lancer 1.8 CVT
Autor Wiadomość
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 26-02-2014, 14:21   

Awaryjna nie jest. Parę Outlanderów i ze 2 Lancery z nią jeżdżą na forum i nie ma problemów....

Warto się nią za to przejechać bo różni ludzie różnie na nią reagują.
 
 
Lojezu91 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 09 CY3A
Kraj/Country: Norway
Dołączył: 02 Lut 2014
Posty: 67
Skąd: Bergen
Wysłany: 26-02-2014, 17:21   

Ja ja jezdze i wg mnie jest fajna ale trzeba sie przyzwyczaic... Wrazenie masz takie jak bys jechal skuterem albo cos podobnego, wogole nie czujesz zmiany biegow, ani nie slyszysz zbytnio roznicy w dzwieku, wiadomo jesli chcesz uzyc manetek to juz slychac i czuc zmiany biegow (jesli krecisz do konca). Za to wg mnie jest bardziej zywsza i komfortowa.
_________________
Wydaje mi się, że wolność pachnie jak benzyna ;>

zobacz moja galerie >klik< :)
 
 
fargo 
Mitsumaniak


Auto: 2.0 GTS '08 CVT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 16 Sty 2009
Posty: 347
Skąd: KrakówNH
Wysłany: 26-02-2014, 18:24   Re: Skrzynia biegów CVT

Marcin8603 napisał/a:
Mam pytanie - czy są z nią jakieś problemy podczas użytkowania ? Czy jest awaryjna ?


Zero problemów i oby tak dalej :rolleyes:
 
 
 
slim21 
Forumowicz

Auto: Asx intense 1.6 2017
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Sty 2011
Posty: 31
Skąd: toruń
Wysłany: 26-02-2014, 21:10   

skrzynia bardzo fajnie pracuje. dedykowana jest to spokojnej i lagodnej jazdy, odpowiednia eksploatacja i będzie ci służyć długo :)
 
 
george2 
Mitsumaniak

Auto: Lancer CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lip 2010
Posty: 108
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-02-2014, 10:57   

Ja widocznie miałem pecha, bo wymieniono mi skrzynię przy 75 tys km.Całe szczęście, że załapałem się jeszcze na gwarancję.Przyczyna wymiany to przechodzenie skrzyni w tryb awaryjny (komunikat Slow Down) przy jeżdzie autostradą z prędkością około 140 km(godzina lub więcej) . Przebieg aktualny to 102 tys kilometrów i na razie jest OK.Pilnujcie wymiany oleju i to raczej przy przebiegu rzędu 60 tys kilometrów ,a nie 100 tys jak podaje instrukcja. Stosować tylko oleje(płyny) CVT dedykowane do tej skrzyni Dia Queen CVTF J1, NS2 lub Ravenol ATF/CVTF NS2/J1 FLUID.
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 27-02-2014, 11:17   

Ale przecież na ten komunikat była akcja serwisowa, która polegała na zmniejszeniu ilości oleju....
 
 
george2 
Mitsumaniak

Auto: Lancer CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lip 2010
Posty: 108
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-02-2014, 11:37   

Tak akcja była ,ale w USA.
 
 
Drone 
Nowy Forumowicz
Agresja: 0

Auto: Mitsubishi Lancer 1.8 CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Paź 2012
Posty: 21
Skąd: Warszawa
Wysłany: 13-04-2014, 16:54   Re: Skrzynia biegów CVT

Marcin8603 napisał/a:
Witam,

Zastanawiam się nad Lancerem który ma automatyczną skrzynię biegów . Mam pytanie - czy są z nią jakieś problemy podczas użytkowania ? Czy jest awaryjna ?


Ja mam CVT w swoim Lancerku.

Ta skrzynia zmusza do spokojnej jazdy :)
Jak sobie jedziesz mało dynamicznie, to masz cicho w aucie jak w elektryku, bo obroty masz 1500/min albo i mniej.
Jak tylko chcesz przyspieszyć mocniej to jestes "karany" podniesieniem obrotów silnika, więc Ci się szybko odechciewa piractwa :lol:

Ja kocham tą skrzynię. Płynniej w samochodzie z silnikiem spalinowym to się chyba jechać nie da.

Z łopatek przy kierownicy korzystam raz na pół roku, jak mi przyjdzie do głowy że mam takie wyposażenie na pokładzie. Szybko rezygnuję z pomysłu, bo to jest zwyczajnie męczące :mrgreen:
_________________
nadpis
 
 
fargo 
Mitsumaniak


Auto: 2.0 GTS '08 CVT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 16 Sty 2009
Posty: 347
Skąd: KrakówNH
Wysłany: 14-04-2014, 09:00   Re: Skrzynia biegów CVT

Drone napisał/a:
Jak tylko chcesz przyspieszyć mocniej to jestes "karany" podniesieniem obrotów silnika


A w manualnej skrzyni to jest jakoś inaczej z obrotami ?? :rolleyes:
 
 
 
mjsystem 
Forumowicz

Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 11637
Skąd: ...
Wysłany: 14-04-2014, 09:53   

Drone napisał/a:
, bo obroty masz 1500/min albo i mniej.

....i zajechany silnik szybciej niż myślisz. Takie "mulenie" silnika powoduje szybsze zużycie niż przy jeździe dynamicznej. :roll:
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 14-04-2014, 10:03   

mjsystem - e tam bez przesady. Takie obroty przy CVT to przy lekkim toczeniu się. Dodasz trochę gazu i od razu do góry są dźwigane. A szkodliwe może być butowanie na takich niskich obrotach przy menualu bo wtedy nie dość, że naprężenia na układzie korbowym powstają to jeszcze łatwo o spalanie stukowe.

A co do "karania" no cóż czasem nie da się tego co niektórym wytłumaczyć. Jak ktoś od zawsze w menualu nie przekraczał 3-4 tys to potem przy CVT nazywa to "karaniem"...... A do tego pewnie myśli, że sam by lepie pozmieniał biegi... :twisted:
 
 
mjsystem 
Forumowicz

Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 11637
Skąd: ...
Wysłany: 14-04-2014, 13:09   

krzychu napisał/a:
mjsystem - e tam bez przesady

Tak. Ale :arrow:
Drone napisał/a:
1500/min albo i mniej.

...to przegięcie :roll:
Przy 1500 to w dieslu nawet załatwisz koło dwumasowe. Lancer potrzebuje około 2000 wzwyż. Jazda 1500 to skrajne minimum.
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 14-04-2014, 13:20   

A tam, jak jest małe obciążenie to nie ma problemu.

Diesel to trochę co innego bo tam mnóstwo momentu, szarpana praca, do tego czuły 2 mas.
 
 
fargo 
Mitsumaniak


Auto: 2.0 GTS '08 CVT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 16 Sty 2009
Posty: 347
Skąd: KrakówNH
Wysłany: 14-04-2014, 19:34   

mjsystem napisał/a:
Lancer potrzebuje około 2000 wzwyż. Jazda 1500 to skrajne minimum.


No toś mnie Panie zmartwił, superkomputery MMC coś źle zaprojektowały bo przy normalnej jeździe po mieście przepisowo ze stałą 50 na godzinę mam obroty ok 1350 - 1500rpm :rolleyes:
 
 
 
macior 
Mitsumaniak


Auto: Lancer1.8cvt'10,Micra1.0cvt00
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Gru 2009
Posty: 276
Skąd: Kraków NH
Wysłany: 16-04-2014, 20:19   

krzychu napisał/a:
Awaryjna nie jest. Parę Outlanderów i ze 2 Lancery z nią jeżdżą na forum i nie ma problemów....

Warto się nią za to przejechać bo różni ludzie różnie na nią reagują.
tylko 2 Lancery na tym Forum ?!?!
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.