[Cari 1.6] Carisma 1.6 1997r - Problem z obrotami |
Autor |
Wiadomość |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 13-05-2014, 21:29
|
|
|
mpoplaw, zwykłe świece NGK do Carismy 1.6 chyba BKR6E-11 mają przerwę 1,1 mm, u brata i u siebie zmniejszałem do 0,9 więc nie wiem o jakich pisałeś co miały by od razu mieć 0,8 mm. |
|
|
|
 |
marjas007
Mitsumaniak jarzabek
Auto: Carisma 1.8 GLS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 29 Sie 2007 Posty: 55 Skąd: Trzebinia
|
|
|
|
 |
maniek9322
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.6 1997
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Maj 2014 Posty: 5 Skąd: Okolice Warszawy
|
Wysłany: 14-05-2014, 16:55
|
|
|
Dzieki wszystkim za pomoc. W tym tygdniu wybieram się do gazownika żeby zobaczył moją instalację i wszystko posprawdzał. Dam wam znać czy szarpanie ustało. |
|
|
|
 |
mpoplaw
Forumowicz
Auto: carisma II 1,6 + LPG Lancer1,5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Maj 2009 Posty: 155 Skąd: Łódź
|
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 15-05-2014, 08:15
|
|
|
Ja pisałem o zwykłych świecach a nie o takich z dodatkowymi płytkami na elektrodach czy irydowych albo platynowych dlatego się zdziwiłem dlaczego w odniesieniu do takich piszesz o oryginalnej przerwie ustawionej na około 0,8mm.
Przy wymienionych przez Ciebie nie ma sensu zmniejszać przerwy a nawet lepiej nie próbować aby nie uszkodzić elektrod. |
|
|
|
 |
koniu
Forumowicz Koniu
Auto: Carisma1.6 16V gr.99/00 Lift
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Paź 2011 Posty: 52 Skąd: Sejny
|
Wysłany: 15-05-2014, 18:06
|
|
|
U mnie jest inny problem z obrotami. Zazwyczaj na zimnym silniku jakby nie załączało się ssanie automatyczne. Wcześniej pomogła zmiana świec, teraz znowu się problem pojawił, czyścić silniczek krokowy i dolot ? Co to jest za pudełko między filtrem a dolotem zamontowane na rurze powietrza takie kwadratowe podłącza się do tego kostkę i czy to się czyści. |
|
|
|
 |
eve1988
Forumowicz
Auto: carisma 1.6 benzyna+lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 38 razy Dołączył: 12 Maj 2013 Posty: 580 Skąd: Łochów
|
Wysłany: 15-05-2014, 18:44
|
|
|
koniu, to przepływomierz. czysci sie go, ostatnio to robilem bo auto mi mulilo ma wplyw na obroty. krokowiec tez mozesz przeczyscic jak nie ma ssania. |
_________________
 |
|
|
|
 |
koniu
Forumowicz Koniu
Auto: Carisma1.6 16V gr.99/00 Lift
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Paź 2011 Posty: 52 Skąd: Sejny
|
Wysłany: 15-05-2014, 19:11
|
|
|
no to się wezmę w weekend mam nadzieję ąe nie spędzę przy tym całego dnia |
|
|
|
 |
eve1988
Forumowicz
Auto: carisma 1.6 benzyna+lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 38 razy Dołączył: 12 Maj 2013 Posty: 580 Skąd: Łochów
|
Wysłany: 15-05-2014, 20:16
|
|
|
tylko ostrożnie z tym przeplywomierzem to delikatne urzadzenie |
_________________
 |
|
|
|
 |
maniek9322
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.6 1997
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Maj 2014 Posty: 5 Skąd: Okolice Warszawy
|
Wysłany: 29-05-2014, 13:25
|
|
|
Problem rozwiązany!
Wszystkiemu winny był czujnik ciśnienia gazu dodatkowo zmienione filtry gazu + mapowanie gazu . Po wymianie czujnika i filtrów samochód jeździ jak marzenie.
Obroty są stabilne, samochód nie szarpie i nie ma zaników mocy. Kosztowało mnie to 350zł.
Dziękuje wam za pomocne opinie.
Mam nadzieję żę komuś się ten temat przyda w rozwiązaniu jego problemów z Carismą.
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
sosu1985
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi carisma 1.6 glx
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Sie 2014 Posty: 4 Skąd: Strzegom
|
Wysłany: 14-08-2014, 10:36
|
|
|
witam mam podobny problem z carisma 1.6 glx 73 kw 1998 rok. Wczoraj mialem problem z jej odpalenie zalapala za 4 razem i pojechalem do kina. Po filmie wrocilem odpalila i pojechalem do domu. Dzisiaj rano zapalila za 1szym razem za 2 tez i zgasla nie moge jej odpalic. Rozrusznik slychac a nie lapie co moze byc przyczyna. Czekam na siostre to zaciagniemy ja do warsztatu. dodam ze jest tam instalacja lpg. zawsze palila na dotyk prosze o pomoc |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
|
|
|
 |
sosu1985
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi carisma 1.6 glx
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Sie 2014 Posty: 4 Skąd: Strzegom
|
Wysłany: 18-08-2014, 14:48
|
|
|
problem rozwiazany padła pompka paliwa. Dosyć droga niestety ta część:( |
|
|
|
 |
sosu1985
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi carisma 1.6 glx
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Sie 2014 Posty: 4 Skąd: Strzegom
|
Wysłany: 18-08-2014, 16:16
|
|
|
juz za pozno zalezalo mi na czasie auto naprawione ale dobrze wiedzieć na przyszłość |
|
|
|
 |
mpoplaw
Forumowicz
Auto: carisma II 1,6 + LPG Lancer1,5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Maj 2009 Posty: 155 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 19-08-2014, 06:07
|
|
|
warto wiedzieć na przyszłość że pompka paliwa jest smarowana i chłodzona benzyną w baku, jeśli ktoś ma LPG i stale jeździ z rezerwą benzyny w baku to prędzej czy później zatrze pompkę paliwa
jak się ma LPG to niestety trzeba mieć zawsze co najmniej pól zbiornika benzyny, albo zmajstrować sobie układ odcinający zasilanie pompy paliwa gdy LPG się załącza |
|
|
|
 |
|