Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.6] Carisma 1.6 1997r - Problem z obrotami
Autor Wiadomość
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 13-05-2014, 21:29   

mpoplaw, zwykłe świece NGK do Carismy 1.6 chyba BKR6E-11 mają przerwę 1,1 mm, u brata i u siebie zmniejszałem do 0,9 więc nie wiem o jakich pisałeś co miały by od razu mieć 0,8 mm.
 
 
marjas007 
Mitsumaniak
jarzabek

Auto: Carisma 1.8 GLS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Sie 2007
Posty: 55
Skąd: Trzebinia
Wysłany: 13-05-2014, 21:47   

polecam polskie Iskry http://www.iskra-kielce.p...hody-,3547.html , nigdy mnie nie zawiodły, szczelina do gazu 0,9 mm
 
 
 
maniek9322 
Nowy Forumowicz


Auto: Carisma 1.6 1997
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Maj 2014
Posty: 5
Skąd: Okolice Warszawy
Wysłany: 14-05-2014, 16:55   

Dzieki wszystkim za pomoc. W tym tygdniu wybieram się do gazownika żeby zobaczył moją instalację i wszystko posprawdzał. Dam wam znać czy szarpanie ustało.
 
 
mpoplaw 
Forumowicz

Auto: carisma II 1,6 + LPG Lancer1,5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 155
Skąd: Łódź
Wysłany: 15-05-2014, 06:23   

plecho1 napisał/a:
nie wiem o jakich pisałeś co miały by od razu mieć 0,8 mm.

ja konkretnie używam TT
http://gazeo.pl/lpg/techn...tykul,1582.html
http://motolargo.pl/pioni...rii-tt,229.html
http://www.autoexpert.pl/...lektroda,2544,1
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 15-05-2014, 08:15   

Ja pisałem o zwykłych świecach a nie o takich z dodatkowymi płytkami na elektrodach czy irydowych albo platynowych dlatego się zdziwiłem dlaczego w odniesieniu do takich piszesz o oryginalnej przerwie ustawionej na około 0,8mm.
Przy wymienionych przez Ciebie nie ma sensu zmniejszać przerwy a nawet lepiej nie próbować aby nie uszkodzić elektrod.
 
 
koniu 
Forumowicz
Koniu

Auto: Carisma1.6 16V gr.99/00 Lift
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Paź 2011
Posty: 52
Skąd: Sejny
Wysłany: 15-05-2014, 18:06   

U mnie jest inny problem z obrotami. Zazwyczaj na zimnym silniku jakby nie załączało się ssanie automatyczne. Wcześniej pomogła zmiana świec, teraz znowu się problem pojawił, czyścić silniczek krokowy i dolot ? Co to jest za pudełko między filtrem a dolotem zamontowane na rurze powietrza takie kwadratowe podłącza się do tego kostkę i czy to się czyści.
 
 
 
eve1988 
Forumowicz

Auto: carisma 1.6 benzyna+lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 580
Skąd: Łochów
Wysłany: 15-05-2014, 18:44   

koniu, to przepływomierz. czysci sie go, ostatnio to robilem bo auto mi mulilo ma wplyw na obroty. krokowiec tez mozesz przeczyscic jak nie ma ssania.
_________________

 
 
koniu 
Forumowicz
Koniu

Auto: Carisma1.6 16V gr.99/00 Lift
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Paź 2011
Posty: 52
Skąd: Sejny
Wysłany: 15-05-2014, 19:11   

no to się wezmę w weekend mam nadzieję ąe nie spędzę przy tym całego dnia
 
 
 
eve1988 
Forumowicz

Auto: carisma 1.6 benzyna+lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 580
Skąd: Łochów
Wysłany: 15-05-2014, 20:16   

tylko ostrożnie z tym przeplywomierzem to delikatne urzadzenie
_________________

 
 
maniek9322 
Nowy Forumowicz


Auto: Carisma 1.6 1997
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Maj 2014
Posty: 5
Skąd: Okolice Warszawy
Wysłany: 29-05-2014, 13:25   

Problem rozwiązany! :D

Wszystkiemu winny był czujnik ciśnienia gazu dodatkowo zmienione filtry gazu + mapowanie gazu . Po wymianie czujnika i filtrów samochód jeździ jak marzenie.
Obroty są stabilne, samochód nie szarpie i nie ma zaników mocy. Kosztowało mnie to 350zł.

Dziękuje wam za pomocne opinie.
Mam nadzieję żę komuś się ten temat przyda w rozwiązaniu jego problemów z Carismą.
Pozdrawiam
 
 
sosu1985 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi carisma 1.6 glx
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Sie 2014
Posty: 4
Skąd: Strzegom
Wysłany: 14-08-2014, 10:36   

witam mam podobny problem z carisma 1.6 glx 73 kw 1998 rok. Wczoraj mialem problem z jej odpalenie zalapala za 4 razem i pojechalem do kina. Po filmie wrocilem odpalila i pojechalem do domu. Dzisiaj rano zapalila za 1szym razem za 2 tez i zgasla nie moge jej odpalic. Rozrusznik slychac a nie lapie co moze byc przyczyna. Czekam na siostre to zaciagniemy ja do warsztatu. dodam ze jest tam instalacja lpg. zawsze palila na dotyk prosze o pomoc :cry:
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 14-08-2014, 17:36   

Podstawa to sprawdzenie błędów, tu masz opisane jak to zrobić http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=1981
 
 
sosu1985 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi carisma 1.6 glx
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Sie 2014
Posty: 4
Skąd: Strzegom
Wysłany: 18-08-2014, 14:48   

problem rozwiazany padła pompka paliwa. Dosyć droga niestety ta część:(
 
 
sosu1985 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi carisma 1.6 glx
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Sie 2014
Posty: 4
Skąd: Strzegom
Wysłany: 18-08-2014, 16:16   

juz za pozno zalezalo mi na czasie auto naprawione ale dobrze wiedzieć na przyszłość :)
 
 
mpoplaw 
Forumowicz

Auto: carisma II 1,6 + LPG Lancer1,5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 155
Skąd: Łódź
Wysłany: 19-08-2014, 06:07   

warto wiedzieć na przyszłość że pompka paliwa jest smarowana i chłodzona benzyną w baku, jeśli ktoś ma LPG i stale jeździ z rezerwą benzyny w baku to prędzej czy później zatrze pompkę paliwa

jak się ma LPG to niestety trzeba mieć zawsze co najmniej pól zbiornika benzyny, albo zmajstrować sobie układ odcinający zasilanie pompy paliwa gdy LPG się załącza
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.