Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Male pytanie serwisowe:
Autor Wiadomość
bluecd 
Mitsumaniak

Auto: 3.2 DiD 2004 Long E20
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Mar 2014
Posty: 234
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28-05-2014, 12:00   Male pytanie serwisowe:

Czolem!

Chce wymienic czujnik przedniego mostu (oczywiscie cieknacy)
- czy warto zrobic samemu czy za duzo papraniny ?
_________________
pozdr

Pahiero
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 28-05-2014, 12:39   

Odkręcasz dolna osłonę ta pierwsza pod zderzakiem. i czujnik masz na wierzchu.
odepniesz wtyczkę, odegniesz takie wąsy, które przytrzymują kabel i wkręcasz czujnik z mostu. Miej przygotowany pod ręka drugi, żeby szybko wkręcić.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
bluecd 
Mitsumaniak

Auto: 3.2 DiD 2004 Long E20
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Mar 2014
Posty: 234
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28-05-2014, 15:18   

zbyszekm2 napisał/a:
Odkręcasz dolna osłonę ta pierwsza pod zderzakiem. i czujnik masz na wierzchu.
odepniesz wtyczkę, odegniesz takie wąsy, które przytrzymują kabel i wkręcasz czujnik z mostu. Miej przygotowany pod ręka drugi, żeby szybko wkręcić.


Jakas nowa podkladka czy cóś ?
Mam sprawdzac poziom plynu w moscie jakos?

Dzieki w kazdym razie.
Autko na tyle wysoko stoi ,ze sie zmieszcze(chyba) bez kanału ! ))
_________________
pozdr

Pahiero
 
 
techsm 
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 18 Kwi 2014
Posty: 115
Skąd: Łodź
Wysłany: 28-05-2014, 22:14   

Uprzednio należy spuścić olej. Albo być przygotowanym na wyciek i później go uzupełnić.
Do uzupełnienia masz korek na boku obudowy dyfra. Lejesz na tzw. przelew.

Nie jest zalecana metoda "szybkiego wkręcenia". Powierzchnię styku należy oczyścić. Dość "partacką" metodę zaproponował kolega wyżej.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.