 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Male pytanie serwisowe: |
Autor |
Wiadomość |
bluecd
Mitsumaniak
Auto: 3.2 DiD 2004 Long E20
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Mar 2014 Posty: 234 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 28-05-2014, 12:00 Male pytanie serwisowe:
|
|
|
Czolem!
Chce wymienic czujnik przedniego mostu (oczywiscie cieknacy)
- czy warto zrobic samemu czy za duzo papraniny ? |
_________________ pozdr
Pahiero |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 28-05-2014, 12:39
|
|
|
Odkręcasz dolna osłonę ta pierwsza pod zderzakiem. i czujnik masz na wierzchu.
odepniesz wtyczkę, odegniesz takie wąsy, które przytrzymują kabel i wkręcasz czujnik z mostu. Miej przygotowany pod ręka drugi, żeby szybko wkręcić. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
bluecd
Mitsumaniak
Auto: 3.2 DiD 2004 Long E20
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Mar 2014 Posty: 234 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 28-05-2014, 15:18
|
|
|
zbyszekm2 napisał/a: | Odkręcasz dolna osłonę ta pierwsza pod zderzakiem. i czujnik masz na wierzchu.
odepniesz wtyczkę, odegniesz takie wąsy, które przytrzymują kabel i wkręcasz czujnik z mostu. Miej przygotowany pod ręka drugi, żeby szybko wkręcić. |
Jakas nowa podkladka czy cóś ?
Mam sprawdzac poziom plynu w moscie jakos?
Dzieki w kazdym razie.
Autko na tyle wysoko stoi ,ze sie zmieszcze(chyba) bez kanału ! )) |
_________________ pozdr
Pahiero |
|
|
|
 |
techsm
Forumowicz
Auto: Pajero 3,2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 18 Kwi 2014 Posty: 115 Skąd: Łodź
|
Wysłany: 28-05-2014, 22:14
|
|
|
Uprzednio należy spuścić olej. Albo być przygotowanym na wyciek i później go uzupełnić.
Do uzupełnienia masz korek na boku obudowy dyfra. Lejesz na tzw. przelew.
Nie jest zalecana metoda "szybkiego wkręcenia". Powierzchnię styku należy oczyścić. Dość "partacką" metodę zaproponował kolega wyżej. |
|
|
|
 |
|
|