 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[3.2 DID] gaśnie podczas zatrzymywania się |
Autor |
Wiadomość |
konrad.klusek
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Pajero III 3.2 long
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lis 2013 Posty: 26 Skąd: Brzesko
|
Wysłany: 09-07-2014, 12:53
|
|
|
Doszło do zwarcia nastawnika - wtedy zakupiłem nowy zbiornik, nastawnik był czyszczony u Ciebie bez rozbierania pompy. Prace przy pompie na tym się skończyły - samochód kupiłem w 2010, podczas sprawdzania go w ASO poinformowano mnie, że samochód jest po wymianie pompy na nową - nie wiem kiedy to dokładnie było, ale pompa nie pracuje w samochodzie od 2005 roku tylko krócej. |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 09-07-2014, 13:41
|
|
|
Odkręć filtr paliwa, włóż go do kuwety i odkręć czujnik obecności wody w filtrze i całą zawartość z jednej i z drugiej strony wytrzep do kuwety i zobacz co jest ?
To jest tak pompa co ją źle mechanicy u ciebie zamontowali? |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
konrad.klusek
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Pajero III 3.2 long
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lis 2013 Posty: 26 Skąd: Brzesko
|
Wysłany: 09-07-2014, 13:47
|
|
|
Ok zrobię dzisiaj ten test -- tak to jest dokładnie ta pompa o której piszesz.
[ Dodano: 09-07-2014, 22:10 ]
Po zlaniu zawartości filtra paliwa do słoika i przyłożeniu od spodu magnesu ( mniej więcej 1000 - 1500 km temu wymieniałem zbiornik na nowy + czyszczenie nastawnika ) ukazało się sporo opiłków na dnie tego właśnie słoika, nastawnik zapewne do ponownego wyczyszczenia... |
|
|
|
 |
alexs6
Forumowicz alexs6
Auto: pajero 3.2 DID 2003r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Sie 2011 Posty: 87 Skąd: kłodzko
|
Wysłany: 28-11-2015, 19:22
|
|
|
a gdzie i jak czyściłeś nastawnik ? |
_________________ alexs6 |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 30-11-2015, 09:45
|
|
|
konrad.klusek napisał/a: | Ok zrobię dzisiaj ten test -- tak to jest dokładnie ta pompa o której piszesz.
[ Dodano: 09-07-2014, 22:10 ]
Po zlaniu zawartości filtra paliwa do słoika i przyłożeniu od spodu magnesu ( mniej więcej 1000 - 1500 km temu wymieniałem zbiornik na nowy + czyszczenie nastawnika ) ukazało się sporo opiłków na dnie tego właśnie słoika, nastawnik zapewne do ponownego wyczyszczenia... |
rurę wlewu wymieniałeś? I jaki filtr paliwa stosujesz? |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
|
|