Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[3.2 DID] gaśnie podczas zatrzymywania się
Autor Wiadomość
konrad.klusek 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero III 3.2 long
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lis 2013
Posty: 26
Skąd: Brzesko
Wysłany: 09-07-2014, 12:53   

Doszło do zwarcia nastawnika - wtedy zakupiłem nowy zbiornik, nastawnik był czyszczony u Ciebie bez rozbierania pompy. Prace przy pompie na tym się skończyły - samochód kupiłem w 2010, podczas sprawdzania go w ASO poinformowano mnie, że samochód jest po wymianie pompy na nową - nie wiem kiedy to dokładnie było, ale pompa nie pracuje w samochodzie od 2005 roku tylko krócej.
 
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 09-07-2014, 13:41   

Odkręć filtr paliwa, włóż go do kuwety i odkręć czujnik obecności wody w filtrze i całą zawartość z jednej i z drugiej strony wytrzep do kuwety i zobacz co jest ?
To jest tak pompa co ją źle mechanicy u ciebie zamontowali?
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
konrad.klusek 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero III 3.2 long
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lis 2013
Posty: 26
Skąd: Brzesko
Wysłany: 09-07-2014, 13:47   

Ok zrobię dzisiaj ten test -- tak to jest dokładnie ta pompa o której piszesz.

[ Dodano: 09-07-2014, 22:10 ]
Po zlaniu zawartości filtra paliwa do słoika i przyłożeniu od spodu magnesu ( mniej więcej 1000 - 1500 km temu wymieniałem zbiornik na nowy + czyszczenie nastawnika ) ukazało się sporo opiłków na dnie tego właśnie słoika, nastawnik zapewne do ponownego wyczyszczenia...
 
 
 
alexs6 
Forumowicz
alexs6

Auto: pajero 3.2 DID 2003r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Sie 2011
Posty: 87
Skąd: kłodzko
Wysłany: 28-11-2015, 19:22   

a gdzie i jak czyściłeś nastawnik ?
_________________
alexs6
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 30-11-2015, 09:45   

konrad.klusek napisał/a:
Ok zrobię dzisiaj ten test -- tak to jest dokładnie ta pompa o której piszesz.

[ Dodano: 09-07-2014, 22:10 ]
Po zlaniu zawartości filtra paliwa do słoika i przyłożeniu od spodu magnesu ( mniej więcej 1000 - 1500 km temu wymieniałem zbiornik na nowy + czyszczenie nastawnika ) ukazało się sporo opiłków na dnie tego właśnie słoika, nastawnik zapewne do ponownego wyczyszczenia...

rurę wlewu wymieniałeś? I jaki filtr paliwa stosujesz?
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.