Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Test Sigmy w Top Gear i inne materiały promocyjne
Autor Wiadomość
mazda10000 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Sigma 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 593
Skąd: Szczecin/Gdańsk
Wysłany: 20-07-2014, 12:58   

Taa - Wojtek na zdjęciach z Elbe widziałem Sigmę RHD - jesteś w stanie coś więcej o niej powiedzieć?
 
 
angelos 
Forumowicz


Auto: LS460 '07, Z34A '07
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 578
Skąd: Kraków\Biecz
Wysłany: 20-07-2014, 21:18   

Nice!
_________________
"Shoki Hoko"
"Shoji Komei"
"Ritsugyo Boeki"
 
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10721
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 20-07-2014, 22:10   

Piękne maszyny..:)
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 23-07-2014, 00:50   

Marcino napisał/a:
Piękne maszyny..:)


W ramach onanizmu myślowego: Sigma :-)
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
wojtas 
Mitsumaniak


Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 3559
Skąd: Gniezno
Wysłany: 26-07-2014, 20:43   

Cytat:
Taa - Wojtek na zdjęciach z Elbe widziałem Sigmę RHD - jesteś w stanie coś więcej o niej powiedzieć?

Zwykłe Diamante RHD, 24V 2.5L, FWD. Z ciekawostek auto po faceliftingu, reflektory gładkie z "chromowaną" ramką. Szkoda tylko, że RHD. Osobiście zraziło mnie "zlanie" komory silnika plakiem :doubt:

_________________
..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15']
 
 
 
mazda10000 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Sigma 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 593
Skąd: Szczecin/Gdańsk
Wysłany: 26-07-2014, 20:50   

Rozmawiałeś z właścicielem - wiesz coś o tym jak znalazło się w Europie, cokolwiek ?W wersjach na Europe przy 24v też była ta osłona między dolotem i przednią głowicą?
Ostatnio zmieniony przez mazda10000 26-07-2014, 20:51, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
wojtas 
Mitsumaniak


Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 3559
Skąd: Gniezno
Wysłany: 26-07-2014, 20:50   

W tym roku na Elbe dostaliśmy ciekawą 146 stronnicową broszurę:





Zawsze coś :wink:

[ Dodano: 26-07-2014, 20:51 ]
mazda10000 napisał/a:
W wersjach na Europe przy 24v też była ta osłona między dolotem i przednią głowicą?


Zapomni :wink:
_________________
..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15']
 
 
 
Kuniek 
Forumowicz


Auto: Sigma F07W 12v A/T '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 17 Kwi 2011
Posty: 46
Skąd: Chełm
Wysłany: 05-08-2014, 23:45   

Witam, a tu taka ciekawostka
http://page.freett.com/madpolice80/other4.htm - ciekawe czy ta regulacja spojlerów była jako opcja.
 
 
wojtas 
Mitsumaniak


Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 3559
Skąd: Gniezno
Wysłany: 06-08-2014, 08:21   

:shock:
_________________
..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15']
 
 
 
angelos 
Forumowicz


Auto: LS460 '07, Z34A '07
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 578
Skąd: Kraków\Biecz
Wysłany: 06-08-2014, 21:40   

Kuniek napisał/a:
Witam, a tu taka ciekawostka
http://page.freett.com/madpolice80/other4.htm - ciekawe czy ta regulacja spojlerów była jako opcja.

Aleś wygrzebał rodzynka :D . Bardzo ciekawa broszura, szkoda tylko że japoński kuleje :)
_________________
"Shoki Hoko"
"Shoji Komei"
"Ritsugyo Boeki"
 
 
 
Kuniek 
Forumowicz


Auto: Sigma F07W 12v A/T '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 17 Kwi 2011
Posty: 46
Skąd: Chełm
Wysłany: 06-08-2014, 22:22   

Będę musiał chyba zapisc się na kurs japońskiego :mrgreen: :mrgreen:
 
 
mazda10000 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Sigma 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 593
Skąd: Szczecin/Gdańsk
Wysłany: 08-08-2014, 14:34   

Łoo... ja nie rozumiem polityki Mitsu, z lat 90., właściwie teraz jeszcze bardziej jej nie rozumiem. Wiadomo, że mając do wyboru ( nową) Sigmę, W124, E34 i niech będzie Omegę - na papierze wygląda to tak : napęd na przód w Sigmie, w reszcie na tył. W większości rozważań na wstępie Sigma przegrywała, nawet pomimo ciekawych rozwiązań takich jak ECS, 4WS, itd... ( bo wątpię, że choć jeden z właścicieli Sigmy przez chwilę nie pomyślał " no gdyby nie ten napęd na przód, to byłaby idealna ") Gdyby Sigma w Europie wyglądała tak jak w Japonii ( możliwość kupna wersji z 4WD i jeszcze więcej bajerów) to mogłaby być czymś a'la mniejsze LS400... gdybym ja był szefem Mitsu :D
 
 
tresorex 
Mitsumaniak


Auto: Honda Accord
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 2066
Skąd: Poznań
Wysłany: 08-08-2014, 14:37   

Japonia chyba traktuje Europę jak jakiś zaścianek. Na swój rynek robią o wiele bardziej doposażone wersje. Na Europę pchają "ubogie" egzemplarze... Galant EA na rynek Tajwański jest o wiele bardziej dopasiony niż to co szło do nas...
_________________


 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 08-08-2014, 20:33   

mazda10000 napisał/a:
Łoo... ja nie rozumiem polityki Mitsu, z lat 90., właściwie teraz jeszcze bardziej jej nie rozumiem. Wiadomo, że mając do wyboru ( nową) Sigmę, W124, E34 i niech będzie Omegę - na papierze wygląda to tak : napęd na przód w Sigmie, w reszcie na tył. W większości rozważań na wstępie Sigma przegrywała, nawet pomimo ciekawych rozwiązań takich jak ECS, 4WS, itd... ( bo wątpię, że choć jeden z właścicieli Sigmy przez chwilę nie pomyślał " no gdyby nie ten napęd na przód, to byłaby idealna ") Gdyby Sigma w Europie wyglądała tak jak w Japonii ( możliwość kupna wersji z 4WD i jeszcze więcej bajerów) to mogłaby być czymś a'la mniejsze LS400... gdybym ja był szefem Mitsu :D


Sam chyba nie ująłbym tego lepiej. Też zachodzę w głowę co było powodem nieoferowania Sigmy w wersji chociażby 4WD skoro oferowano w Europie E88A i sprzedano ich "aż" ~500 sztuk (dane z CAPS - tyle VIN weszło dla E88A).
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
mazda10000 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Sigma 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 593
Skąd: Szczecin/Gdańsk
Wysłany: 08-08-2014, 23:14   

Z tym, że ogólnie Galant tej generacji ( nie ogarniam tych oznaczeń modelowych w Galach ) nie sprzedawał się najgorzej ( sądząc po tym ile jest ich w ogłoszeniach i ich zastraszające tempo korodowania), a wersja E88A, była topową wersją - przenosząc to na dzisiejsze czasy Golf GTI stanowi margines sprzedaży wszystkich Golfów, w tej klasie bardziej "racjonalnie" się patrzy na taki zakup. A co innego jak się kupuje limuzynę - spora część Sigm jest maksymalnie doposażona, bo w tej klasie koszta grają mniejszą rolę.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.