Test Sigmy w Top Gear i inne materiały promocyjne |
Autor |
Wiadomość |
mazda10000
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi Sigma 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 09 Wrz 2010 Posty: 593 Skąd: Szczecin/Gdańsk
|
Wysłany: 20-07-2014, 12:58
|
|
|
Taa - Wojtek na zdjęciach z Elbe widziałem Sigmę RHD - jesteś w stanie coś więcej o niej powiedzieć? |
|
|
|
 |
angelos
Forumowicz

Auto: LS460 '07, Z34A '07
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 06 Paź 2009 Posty: 578 Skąd: Kraków\Biecz
|
Wysłany: 20-07-2014, 21:18
|
|
|
Nice! |
_________________ "Shoki Hoko"
"Shoji Komei"
"Ritsugyo Boeki"
 |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10721 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 20-07-2014, 22:10
|
|
|
Piękne maszyny..:) |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 23-07-2014, 00:50
|
|
|
Marcino napisał/a: | Piękne maszyny..:) |
W ramach onanizmu myślowego: Sigma |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
wojtas
Mitsumaniak

Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 3559 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 26-07-2014, 20:43
|
|
|
Cytat: | Taa - Wojtek na zdjęciach z Elbe widziałem Sigmę RHD - jesteś w stanie coś więcej o niej powiedzieć? |
Zwykłe Diamante RHD, 24V 2.5L, FWD. Z ciekawostek auto po faceliftingu, reflektory gładkie z "chromowaną" ramką. Szkoda tylko, że RHD. Osobiście zraziło mnie "zlanie" komory silnika plakiem
 |
_________________ ..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15'] |
|
|
|
 |
mazda10000
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi Sigma 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 09 Wrz 2010 Posty: 593 Skąd: Szczecin/Gdańsk
|
Wysłany: 26-07-2014, 20:50
|
|
|
Rozmawiałeś z właścicielem - wiesz coś o tym jak znalazło się w Europie, cokolwiek ?W wersjach na Europe przy 24v też była ta osłona między dolotem i przednią głowicą? |
Ostatnio zmieniony przez mazda10000 26-07-2014, 20:51, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
wojtas
Mitsumaniak

Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 3559 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 26-07-2014, 20:50
|
|
|
W tym roku na Elbe dostaliśmy ciekawą 146 stronnicową broszurę:
Zawsze coś
[ Dodano: 26-07-2014, 20:51 ]
mazda10000 napisał/a: | W wersjach na Europe przy 24v też była ta osłona między dolotem i przednią głowicą? |
Zapomni |
_________________ ..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15'] |
|
|
|
 |
Kuniek
Forumowicz

Auto: Sigma F07W 12v A/T '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 17 Kwi 2011 Posty: 46 Skąd: Chełm
|
|
|
|
 |
wojtas
Mitsumaniak

Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 3559 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 06-08-2014, 08:21
|
|
|
|
_________________ ..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15'] |
|
|
|
 |
angelos
Forumowicz

Auto: LS460 '07, Z34A '07
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 06 Paź 2009 Posty: 578 Skąd: Kraków\Biecz
|
Wysłany: 06-08-2014, 21:40
|
|
|
Aleś wygrzebał rodzynka . Bardzo ciekawa broszura, szkoda tylko że japoński kuleje |
_________________ "Shoki Hoko"
"Shoji Komei"
"Ritsugyo Boeki"
 |
|
|
|
 |
Kuniek
Forumowicz

Auto: Sigma F07W 12v A/T '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 17 Kwi 2011 Posty: 46 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 06-08-2014, 22:22
|
|
|
Będę musiał chyba zapisc się na kurs japońskiego |
|
|
|
 |
mazda10000
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi Sigma 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 09 Wrz 2010 Posty: 593 Skąd: Szczecin/Gdańsk
|
Wysłany: 08-08-2014, 14:34
|
|
|
Łoo... ja nie rozumiem polityki Mitsu, z lat 90., właściwie teraz jeszcze bardziej jej nie rozumiem. Wiadomo, że mając do wyboru ( nową) Sigmę, W124, E34 i niech będzie Omegę - na papierze wygląda to tak : napęd na przód w Sigmie, w reszcie na tył. W większości rozważań na wstępie Sigma przegrywała, nawet pomimo ciekawych rozwiązań takich jak ECS, 4WS, itd... ( bo wątpię, że choć jeden z właścicieli Sigmy przez chwilę nie pomyślał " no gdyby nie ten napęd na przód, to byłaby idealna ") Gdyby Sigma w Europie wyglądała tak jak w Japonii ( możliwość kupna wersji z 4WD i jeszcze więcej bajerów) to mogłaby być czymś a'la mniejsze LS400... gdybym ja był szefem Mitsu |
|
|
|
 |
tresorex
Mitsumaniak

Auto: Honda Accord
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy Dołączył: 19 Lip 2006 Posty: 2066 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 08-08-2014, 14:37
|
|
|
Japonia chyba traktuje Europę jak jakiś zaścianek. Na swój rynek robią o wiele bardziej doposażone wersje. Na Europę pchają "ubogie" egzemplarze... Galant EA na rynek Tajwański jest o wiele bardziej dopasiony niż to co szło do nas... |
_________________
 |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 08-08-2014, 20:33
|
|
|
mazda10000 napisał/a: | Łoo... ja nie rozumiem polityki Mitsu, z lat 90., właściwie teraz jeszcze bardziej jej nie rozumiem. Wiadomo, że mając do wyboru ( nową) Sigmę, W124, E34 i niech będzie Omegę - na papierze wygląda to tak : napęd na przód w Sigmie, w reszcie na tył. W większości rozważań na wstępie Sigma przegrywała, nawet pomimo ciekawych rozwiązań takich jak ECS, 4WS, itd... ( bo wątpię, że choć jeden z właścicieli Sigmy przez chwilę nie pomyślał " no gdyby nie ten napęd na przód, to byłaby idealna ") Gdyby Sigma w Europie wyglądała tak jak w Japonii ( możliwość kupna wersji z 4WD i jeszcze więcej bajerów) to mogłaby być czymś a'la mniejsze LS400... gdybym ja był szefem Mitsu |
Sam chyba nie ująłbym tego lepiej. Też zachodzę w głowę co było powodem nieoferowania Sigmy w wersji chociażby 4WD skoro oferowano w Europie E88A i sprzedano ich "aż" ~500 sztuk (dane z CAPS - tyle VIN weszło dla E88A). |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
mazda10000
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi Sigma 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 09 Wrz 2010 Posty: 593 Skąd: Szczecin/Gdańsk
|
Wysłany: 08-08-2014, 23:14
|
|
|
Z tym, że ogólnie Galant tej generacji ( nie ogarniam tych oznaczeń modelowych w Galach ) nie sprzedawał się najgorzej ( sądząc po tym ile jest ich w ogłoszeniach i ich zastraszające tempo korodowania), a wersja E88A, była topową wersją - przenosząc to na dzisiejsze czasy Golf GTI stanowi margines sprzedaży wszystkich Golfów, w tej klasie bardziej "racjonalnie" się patrzy na taki zakup. A co innego jak się kupuje limuzynę - spora część Sigm jest maksymalnie doposażona, bo w tej klasie koszta grają mniejszą rolę. |
|
|
|
 |
|