Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Chwilowe zaniki mocy 2.5
Autor Wiadomość
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 04-08-2014, 15:23   

Marcinchojnacki napisał/a:
Generalnie auto ladnie przyspiesza dopoki sie nie zagrzeje-jak zimne ciagnie do 4 jak cieple staje na 3 tys i koniec

Sprawdz luz zaworów
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 06-08-2014, 08:12   

EGR, sterowanie (elektrozawory) EGR i turbiną, Czujniki doładowania.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
michoł 
Forumowicz


Auto: Pajero Sport 2,5 TD 2002r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 179
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 06-08-2014, 09:36   

Egr zaślepiony. Czy elektrozawory i czujniki doładowania da się jakoś sprawdzić czy tylko wymiana po kolei i nadzieja że się trafi 'wcześniej'. Widziałem że jeden z czujników kosztuje 1100 :rolleyes:
U mnie problem wyraźnie ma związek z temperaturą. Jak jest chłodno nic takiego się nie dzieje, jak jest upał są chwilowe braki w mocy. Temperatura na wskaźnikach zawsze idealna, tuż pod połową skali.
Czy jest jakiś czujnik temp. który nie daje wskazań na deskę a ma związek z ustalaniem dawki paliwa ?
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 07-08-2014, 15:05   

michoł napisał/a:
Czy jest jakiś czujnik temp. który nie daje wskazań na deskę a ma związek z ustalaniem dawki paliwa ?

Są dwa czujniki jeden komunikuje się z ecu dwu - pinowy i ma wpływ na dawkę paliwa drugi idzie tylko do wskaznika
Oporność czujnika temperatury przy 20 st C -3,25 kohm przy 80 st C -0,30 kohm
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
Marcinchojnacki 
Mitsumaniak
Marcin

Auto: Pajero Sport 2.5 td 2003
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sie 2011
Posty: 67
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 09-08-2014, 21:15   

dobra kilka rzeczy dzisiaj sprawdziełm, pzostaje wg mnie tylko kwestia pompy - może nastawnik w pompie?
turbina pompuje - zmierzone
czujnika doładowania pokazuje prawidłowo - i tak na wszelki wypadek wymieniłem
zawór ciśnienia doładowania wymieniony - nowy
zawór egr wymieniony
egr działa - sprawdzone
gruszka przy turbo i dźwigienka pracują
pedał gazu wskazuje prawidłowe właściwości
podpięta bańka na krótko
diagnostyka zero błędów
raz podczas jak nie chciał isc wyskoczył błąd 49 - błąd ciśnienia doładowania i na tyle.

PRoblem nadal występuję - auta raz na jakiś czas załapie i idzie, natomiast przeważnie jest mół - jak się przekroczy pewną wartość pedałem gazu jakby spadochron się otwierał.
 
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 10-08-2014, 09:35   

Marcinchojnacki napisał/a:
auta raz na jakiś czas załapie i idzie, natomiast przeważnie jest mół

Ustawienie pompy wtryskowej i zawory do sprawdzenia tak profilaktycznie
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
n_bart 
Mitsumaniak

Auto: PII 2,8 A/T long po lifcie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 26 Mar 2014
Posty: 68
Skąd: Wilkowice /k.Bielsko-Biała
Wysłany: 10-08-2014, 10:35   

Cześć. Przyłącze się do dyskusji chociaż jestem laikiem.
W moim P2 występował podobny problem i okazało się że turbina miała luz poprzeczny i przy pewnych obr.przycierało ją i wtedy gubił moc. Po przekroczeniu pewnych obr.wszystko wracało do normy. (Nie pisze jakie to były obr.bo nie pamiętam) . Wiem że jak chwyciłem za wałek to miał luz około 3-4 mm a z tego co się orientuje to powinien być 1-2 mm..
 
 
Marcinchojnacki 
Mitsumaniak
Marcin

Auto: Pajero Sport 2.5 td 2003
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sie 2011
Posty: 67
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 10-08-2014, 11:23   

turbine wykluczyłem gdyż pompuje, nawet jak auto nie idzie ma ciśnienie, zarówna na zegarze pdopiętym jak i na czujniku ciśnienia doładowania.
Co do zaworów to jakośnie widzę zasadności
Natomiast co do pompy co można sprawdziC??
 
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 10-08-2014, 12:02   

Marcinchojnacki napisał/a:
Co do zaworów to jakośnie widzę zasadności

Rozszerzalność cieplna, może tak być jak sie rozgrzeje zmniejsza sie luz i podpiera zawory
Marcinchojnacki napisał/a:
Natomiast co do pompy co można sprawdziC??

Ustawienie zgodnie z manualem za pomocą czujnika zegarowego
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
michoł 
Forumowicz


Auto: Pajero Sport 2,5 TD 2002r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 179
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 10-08-2014, 14:38   

Marcinchojnacki napisał/a:
raz podczas jak nie chciał isc wyskoczył błąd 49 - błąd ciśnienia doładowania i na tyle.
to jest zastanawiające. Są tam jeszcze elektrozawory sterujące i inne pierdoły ... A czym to sprawdzasz ? w sensie jakim programem interfejsem ?
"jak się przekroczy pewną wartość pedałem gazu jakby spadochron się otwierał" mam dokładnie takie same wrażenia i [drażni] mnie to już starsznie....
Ostatnio zmieniony przez londolut 11-08-2014, 12:39, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Marcinchojnacki 
Mitsumaniak
Marcin

Auto: Pajero Sport 2.5 td 2003
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sie 2011
Posty: 67
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 10-08-2014, 21:31   

diagnozowałem cdifem i kts bosh
zaworki egr i ciśnienia doładowania kupiłem nowe
czujnik przy egr i obok filtra paliwa kupiłem w używce
parametry pedała od gazu są do odczytania
część rzeczy można wysterować z cdif;a

jedno jest pewne problem nada wystepuje

[ Dodano: 12-08-2014, 19:39 ]
ktoś ma pomysły, miał podobny problem?
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.