Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Blokada mostu Pajero Sport
Autor Wiadomość
PIWO 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Wrz 2013
Posty: 24
Skąd: Warszawa
Wysłany: 19-08-2014, 14:46   Blokada mostu Pajero Sport

Witam,

Czy ktoś może ma doświadczenia odnośnie blokad mostów w Sporcie 2.5TD, 2005 rok ?

1. Od czego pasuje (od którego miśka), a może ktoś robi ?
2. Czy można znaleźć blokadę 100% ?
3. Jak wygląda sprawa z blokadą przodu i czy przeguby przednie to wytrzymają ?

Pozdrawiam
Piotrek
 
 
satyricon 
Forumowicz

Auto: pajero2clasic 2.5 es
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Mar 2013
Posty: 75
Skąd: nehrybka/radzymin
Wysłany: 19-08-2014, 15:35   

Proponuje zadzwonic do epajero tam plwinni udzielic odpowiedzipozdro.
_________________

 
 
techsm 
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 18 Kwi 2014
Posty: 115
Skąd: Łodź
Wysłany: 19-08-2014, 19:02   

Ta ... powiedzą co wiedzą :mrgreen:
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 20-08-2014, 07:20   

1. Sprawdź jakie masz przełożenie. Dopasować można od L200, albo od pajero 2,8 lub 3,5.
2. jeśli będzie na podciśnienie to będzie 100%
3. są tacy co przekładają mechanizm blokady tylnej do przodu, np ("Malarz" ze Szczecina tak zrobił) albo trzeba kupić ARB oryginalna blokadę.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
PIWO 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Wrz 2013
Posty: 24
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20-08-2014, 19:00   

Dzięki za info. A czy taki most od Pajero II 2.8 o tym samym przełożeniu i z blokadą pneumatyczną mogę po prostu wsadzić do sporta, czy muszę przewalić środek ? Na oko wyglądają podobnie.

Pozdrawiam
Piotrek
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 21-08-2014, 06:53   

Lepiej cały most, bo jak wsadzisz sam środek to półosie ze sporta nie będą pasowały.
W moście z blokada jedna półoś jest krótsza druga dłuższa.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
PIWO 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Wrz 2013
Posty: 24
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21-08-2014, 09:04   

Dzięki za info. Zaczynam szukać mostu :mrgreen:
 
 
xlunaticx 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero P1 i PII
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Maj 2014
Posty: 18
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 21-08-2014, 10:00   

Srodek nie pasuje nie wprowadzac kolege w bład. Inny rozstaw śrób. Cały most i półośki sa od blokady jedna dłuższa druga krótka i w zleżności od modelu średnica ich jest inna.

Przerabiałem temat niedawno. W moim miśku mam jedynke a mosty wsadzałem od pajero 2 super select
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 21-08-2014, 12:03   

zależy jakie ma przełożenie.
4900 albo 4,363, ja mam na placu sporta i bebechy pasują.
po drugie są mosty od 2,5 i 3,0 mają 10 śrub i cieńsze ośki, i mosty od 2,8 i 3,5 i grubsze oski. temat przerabiałem ponad 200 razy.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
n_bart 
Mitsumaniak

Auto: PII 2,8 A/T long po lifcie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 26 Mar 2014
Posty: 68
Skąd: Wilkowice /k.Bielsko-Biała
Wysłany: 21-08-2014, 21:02   

Podłączenie się pod temat. Powiedzcie mi jaką średnicę mają ośki od 2, 5 a jaką od 2, 8. Intryguje mnie to bo kupilem przeszczepu i niewiem z jakiego modelu mam ośki.
 
 
PIWO 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Wrz 2013
Posty: 24
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22-08-2014, 09:38   

zbyszekm2 napisał/a:
zależy jakie ma przełożenie.
4900 albo 4,363, ja mam na placu sporta i bebechy pasują.
po drugie są mosty od 2,5 i 3,0 mają 10 śrub i cieńsze ośki, i mosty od 2,8 i 3,5 i grubsze oski. temat przerabiałem ponad 200 razy.


Mam przełożenie 4.900. Do tego na moście jest napisane HYBRID LSD. Wiem co to LSD, ale co oznacza HYBRID w nazwie ? I jak to działa ?
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 25-08-2014, 08:43   

1. Sprawdź jakie masz przełożenie. Dopasować można od L200, albo od pajero 2,8 lub 3,5.
2. jeśli będzie na podciśnienie to będzie 100%
3. są tacy co przekładają mechanizm blokady tylnej do przodu, np ("Malarz" ze Szczecina albo trzeba kupić ARB oryginalna blokadę.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11-09-2014, 09:22   

PIWO napisał/a:
ale co oznacza HYBRID w nazwie?
Chodzi o nazewnictwo. Mechanizm roznicowy wspoldzialajacy ze szperą/blokadą (LSD).
Jak działa? Generalnie LSD w razie potrzeby (uślizgu koła) pozwala na równiejsze przekazywanie mocy na oba tylne koła. Nie jest to typowa szpera ktora dziala 50:50 na sztywno a mechanizm cierny nie pozwalajacy na przekazywanie calego momentu na slizgajace sie kolo.

http://youtu.be/WeLm7wHvdxQ
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
Delko 
Nowy Forumowicz

Auto: Galloper
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Kwi 2015
Posty: 10
Skąd: Chełm
Wysłany: 02-04-2015, 20:43   

Witam mam pytanie
Posiadam Gallopera z 2001r nie posiadam blokady ani LSD w tylnym moście
Czy jest możliwość założenia tylnego mosty od pajero II z blokadą RD lock
Czy trzeba zmieniać cały most czy wystarczy sama główka mostu
Jakie rzeczy będą potrzebne jeszcze do takiej operacji
Serdecznie dziękuje za wszystkie informację
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.