Blokada mostu Pajero Sport |
Autor |
Wiadomość |
PIWO
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero 4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Wrz 2013 Posty: 24 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 19-08-2014, 14:46 Blokada mostu Pajero Sport
|
|
|
Witam,
Czy ktoś może ma doświadczenia odnośnie blokad mostów w Sporcie 2.5TD, 2005 rok ?
1. Od czego pasuje (od którego miśka), a może ktoś robi ?
2. Czy można znaleźć blokadę 100% ?
3. Jak wygląda sprawa z blokadą przodu i czy przeguby przednie to wytrzymają ?
Pozdrawiam
Piotrek |
|
|
|
 |
satyricon
Forumowicz
Auto: pajero2clasic 2.5 es
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 11 Mar 2013 Posty: 75 Skąd: nehrybka/radzymin
|
Wysłany: 19-08-2014, 15:35
|
|
|
Proponuje zadzwonic do epajero tam plwinni udzielic odpowiedzipozdro. |
_________________
 |
|
|
|
 |
techsm
Forumowicz
Auto: Pajero 3,2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 18 Kwi 2014 Posty: 115 Skąd: Łodź
|
Wysłany: 19-08-2014, 19:02
|
|
|
Ta ... powiedzą co wiedzą |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 20-08-2014, 07:20
|
|
|
1. Sprawdź jakie masz przełożenie. Dopasować można od L200, albo od pajero 2,8 lub 3,5.
2. jeśli będzie na podciśnienie to będzie 100%
3. są tacy co przekładają mechanizm blokady tylnej do przodu, np ("Malarz" ze Szczecina tak zrobił) albo trzeba kupić ARB oryginalna blokadę. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
PIWO
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero 4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Wrz 2013 Posty: 24 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 20-08-2014, 19:00
|
|
|
Dzięki za info. A czy taki most od Pajero II 2.8 o tym samym przełożeniu i z blokadą pneumatyczną mogę po prostu wsadzić do sporta, czy muszę przewalić środek ? Na oko wyglądają podobnie.
Pozdrawiam
Piotrek |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 21-08-2014, 06:53
|
|
|
Lepiej cały most, bo jak wsadzisz sam środek to półosie ze sporta nie będą pasowały.
W moście z blokada jedna półoś jest krótsza druga dłuższa. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
PIWO
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero 4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Wrz 2013 Posty: 24 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 21-08-2014, 09:04
|
|
|
Dzięki za info. Zaczynam szukać mostu |
|
|
|
 |
xlunaticx
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero P1 i PII
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Maj 2014 Posty: 18 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 21-08-2014, 10:00
|
|
|
Srodek nie pasuje nie wprowadzac kolege w bład. Inny rozstaw śrób. Cały most i półośki sa od blokady jedna dłuższa druga krótka i w zleżności od modelu średnica ich jest inna.
Przerabiałem temat niedawno. W moim miśku mam jedynke a mosty wsadzałem od pajero 2 super select |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 21-08-2014, 12:03
|
|
|
zależy jakie ma przełożenie.
4900 albo 4,363, ja mam na placu sporta i bebechy pasują.
po drugie są mosty od 2,5 i 3,0 mają 10 śrub i cieńsze ośki, i mosty od 2,8 i 3,5 i grubsze oski. temat przerabiałem ponad 200 razy. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
n_bart
Mitsumaniak
Auto: PII 2,8 A/T long po lifcie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 26 Mar 2014 Posty: 68 Skąd: Wilkowice /k.Bielsko-Biała
|
Wysłany: 21-08-2014, 21:02
|
|
|
Podłączenie się pod temat. Powiedzcie mi jaką średnicę mają ośki od 2, 5 a jaką od 2, 8. Intryguje mnie to bo kupilem przeszczepu i niewiem z jakiego modelu mam ośki. |
|
|
|
 |
PIWO
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero 4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Wrz 2013 Posty: 24 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 22-08-2014, 09:38
|
|
|
zbyszekm2 napisał/a: | zależy jakie ma przełożenie.
4900 albo 4,363, ja mam na placu sporta i bebechy pasują.
po drugie są mosty od 2,5 i 3,0 mają 10 śrub i cieńsze ośki, i mosty od 2,8 i 3,5 i grubsze oski. temat przerabiałem ponad 200 razy. |
Mam przełożenie 4.900. Do tego na moście jest napisane HYBRID LSD. Wiem co to LSD, ale co oznacza HYBRID w nazwie ? I jak to działa ? |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 25-08-2014, 08:43
|
|
|
1. Sprawdź jakie masz przełożenie. Dopasować można od L200, albo od pajero 2,8 lub 3,5.
2. jeśli będzie na podciśnienie to będzie 100%
3. są tacy co przekładają mechanizm blokady tylnej do przodu, np ("Malarz" ze Szczecina albo trzeba kupić ARB oryginalna blokadę. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
Gene
Mitsumaniak shoot & destroy

Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 11-09-2014, 09:22
|
|
|
PIWO napisał/a: | ale co oznacza HYBRID w nazwie? | Chodzi o nazewnictwo. Mechanizm roznicowy wspoldzialajacy ze szperą/blokadą (LSD).
Jak działa? Generalnie LSD w razie potrzeby (uślizgu koła) pozwala na równiejsze przekazywanie mocy na oba tylne koła. Nie jest to typowa szpera ktora dziala 50:50 na sztywno a mechanizm cierny nie pozwalajacy na przekazywanie calego momentu na slizgajace sie kolo.
http://youtu.be/WeLm7wHvdxQ |
_________________ C'est La Vie suckers
 |
|
|
|
 |
Delko
Nowy Forumowicz
Auto: Galloper
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Kwi 2015 Posty: 10 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 02-04-2015, 20:43
|
|
|
Witam mam pytanie
Posiadam Gallopera z 2001r nie posiadam blokady ani LSD w tylnym moście
Czy jest możliwość założenia tylnego mosty od pajero II z blokadą RD lock
Czy trzeba zmieniać cały most czy wystarczy sama główka mostu
Jakie rzeczy będą potrzebne jeszcze do takiej operacji
Serdecznie dziękuje za wszystkie informację |
|
|
|
 |
|