 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[2.5 TD] remont silnika 2,5 td 116KM |
Autor |
Wiadomość |
wojtekk73
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubushi Pajero Sport 2,5td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Wrz 2013 Posty: 2 Skąd: Bartoszyce
|
Wysłany: 04-09-2014, 22:21 [2.5 TD] remont silnika 2,5 td 116KM
|
|
|
Witam! Jestem od roku użytkownikiem Sporta z 2006r. Od początku miałem problemy z sinikiem to brakowało mocy (przyczyna czujnik podciśnienia) a następnie pęknięcie wału korbowego. Wykonałem kapitalny remont silnika z nowym wałem i kupą innych nowych części. Trudno znaleźć opinie na temat pracy i użytkowania tego silnika. Po remoncie przejechałem 1300 km. I ogromny PECH bo pękł wał korbowy. Może ktoś zna przyczynę pękania wału w tych silnikach?
A przy okazji szukam drugiego pewnego silnika. Dajcie namiary na uczciwe źródło. |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 06-09-2014, 11:53
|
|
|
Kazdy silnikpo awari walu, lub obruceniu sie panewki musi byc osiowany. W praktyce malo kto to robi. Pozniej efekt jak napisales. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
wojtekk73
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubushi Pajero Sport 2,5td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Wrz 2013 Posty: 2 Skąd: Bartoszyce
|
Wysłany: 07-09-2014, 10:32
|
|
|
Blok silnika wraz z nowym wałem oddałem do zakładu który specjalizuje się w szlifach i tam został wyosiowany było przesunięcie na 2 podporze głównej, wyfrezowano i dorobiono panewkę. Wał obracał się swobodnie. Podobne wały dostępne na polskim rynku w cenie 1200 zł. to chińska produkt i jest tandetny. |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 07-09-2014, 12:47
|
|
|
Cos mysi byc nie tak skoro drugi wal pekl. Jak bedziesz rozbieral silik obejrzyj wszystko dokladnie. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
banderas40
Mitsumaniak

Auto: Pajero Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 18 Kwi 2011 Posty: 314 Skąd: Darłowo
|
Wysłany: 18-09-2014, 15:04
|
|
|
I dlatego rozsądną opcją w tym twoim przypadku będzie kupienie golasa tj bez całego osprzętu i np bez misy olejowej i głowicy. Może Zbyszek taki goły blok by ci wyszukał gdzieś. Jak dla mnie bez sensu teraz robić ten silnik 2 raz jak ponownie się rozsypał. |
_________________ Niestety Pajero zamienione na Nissan Nawara NP300 jednak na zawsze pozostanę Mitsumianiakiem
 |
|
|
|
 |
|
|