Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[2.5 TD] remont silnika 2,5 td 116KM
Autor Wiadomość
wojtekk73 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubushi Pajero Sport 2,5td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Wrz 2013
Posty: 2
Skąd: Bartoszyce
Wysłany: 04-09-2014, 22:21   [2.5 TD] remont silnika 2,5 td 116KM

Witam! Jestem od roku użytkownikiem Sporta z 2006r. Od początku miałem problemy z sinikiem to brakowało mocy (przyczyna czujnik podciśnienia) a następnie pęknięcie wału korbowego. Wykonałem kapitalny remont silnika z nowym wałem i kupą innych nowych części. Trudno znaleźć opinie na temat pracy i użytkowania tego silnika. Po remoncie przejechałem 1300 km. I ogromny PECH bo pękł wał korbowy. Może ktoś zna przyczynę pękania wału w tych silnikach?
A przy okazji szukam drugiego pewnego silnika. Dajcie namiary na uczciwe źródło.
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 06-09-2014, 11:53   

Kazdy silnikpo awari walu, lub obruceniu sie panewki musi byc osiowany. W praktyce malo kto to robi. Pozniej efekt jak napisales.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
wojtekk73 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubushi Pajero Sport 2,5td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Wrz 2013
Posty: 2
Skąd: Bartoszyce
Wysłany: 07-09-2014, 10:32   

Blok silnika wraz z nowym wałem oddałem do zakładu który specjalizuje się w szlifach i tam został wyosiowany było przesunięcie na 2 podporze głównej, wyfrezowano i dorobiono panewkę. Wał obracał się swobodnie. Podobne wały dostępne na polskim rynku w cenie 1200 zł. to chińska produkt i jest tandetny.
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 07-09-2014, 12:47   

Cos mysi byc nie tak skoro drugi wal pekl. Jak bedziesz rozbieral silik obejrzyj wszystko dokladnie.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
banderas40 
Mitsumaniak


Auto: Pajero Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 18 Kwi 2011
Posty: 314
Skąd: Darłowo
Wysłany: 18-09-2014, 15:04   

I dlatego rozsądną opcją w tym twoim przypadku będzie kupienie golasa tj bez całego osprzętu i np bez misy olejowej i głowicy. Może Zbyszek taki goły blok by ci wyszukał gdzieś. Jak dla mnie bez sensu teraz robić ten silnik 2 raz jak ponownie się rozsypał.
_________________
Niestety Pajero zamienione na Nissan Nawara NP300 jednak na zawsze pozostanę Mitsumianiakiem :-)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.