Jaką instalacja do Lancera 96 silnik 1,3 |
Autor |
Wiadomość |
dm17 [Usunięty]
|
Wysłany: 26-09-2006, 16:47 Jaką instalacja do Lancera 96 silnik 1,3
|
|
|
Chcę założyc instalacje gazową do mojego miśka i nie wiem jaką-jaką polecacie marke?????? Wiadomo jest tego na rynku sporo i kazdy mowi ze "ta" jest najlepsza i tak wychodzi po kilku miejscach ze wszystkie są super
Dzieki za pomoc |
|
|
|
 |
smosen [Usunięty]
|
Wysłany: 26-09-2006, 22:58
|
|
|
Najwazniejsze jest to,zebys znalazl dobry i sprawdzony zaklad montujacy instalacje gazowe,zeby niesparolili calej tej "zabawy".Ja osobiscie posiadam w Lancerze 1.5 12V instalacje Lovato 2 gener. i jestem bardzo zadowolony.Auto jezdzi mi super bez zadnych strzałow i mam zrobione na instalacji 15tkm.Oprocz tego jest kwestia czy zakladac sekwencje czy taka jaka ja mam.Pozdrawiam |
|
|
|
 |
dm17 [Usunięty]
|
Wysłany: 27-09-2006, 09:29 No własnie miejsce w ktorym byłem
|
|
|
Tez polecicili mi instalacje Lovato II gen -mam colcika ktory smiga na 1 gen i robiona byla w tym samym miejscu. Myślisz ze II gen niewystarczy do tego autka???
Jak masz jakies rady to chetnie wysłucham
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 27-09-2006, 09:34
|
|
|
Masz Lancera z 96 roku z silnikiem na wielopunktowym wtrysku. Na Twoim miejscu zainwestowałbym w coś lepszego niż instalka I i II generacji. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
smosen [Usunięty]
|
Wysłany: 27-09-2006, 10:06
|
|
|
No wlasnie mozesz pomyslec nad sekwencja,bo ceny tych instalacji znacznie spadly.Moj ojciec zamontowal 2 miesiace temu sekwencje Landi Renzo z polska elektronika i zaplacil za wszystko 2700zl.Auto mu jezdzi tak jak na benzynie i niewiadomo czy sie jedzie na gazie czy nie,chodzi mi o moc auta.A jesli chodzi o 2 gen. to tez wszystko gra tylko czuc znacznie,ze auto jest slabsze,ale po miescie i w rzadkosci trasa w zupelnosci wystarcza.Musisz sie dopytac o ceny i jesli fundusze Ci pozwalaja to zainwestuj w sekwencje,a jesli roznica w cenach bedzie duza to zaloz 2 gen. tez bedziesz zadowolony tylko pod warunkem za gazownicy wszystko dobrze zrobia. |
|
|
|
 |
dm17 [Usunięty]
|
Wysłany: 01-10-2006, 09:34 Wielkie dzieki za podpowiedź
|
|
|
Teraz polatam i popytam co gdzie jest i za ile-szukam tez dobrego i sprawdzonego miejsca zeby miec pewnosc ze nic mnie nie zwalą z instalką.
Pozdrawiam
[ Dodano: 08-10-2006, 11:12 ]
bo rozumiem ze raczej zalecalibyscie zalozenie instalacji sekwencyjnej.
Jakiej firmy?? bo slyszałem ze jak za jakies 2-3 lata wtrysk padnie to 1 wtrysk ok 500zl a wiadomo ze jakosc polskiego lpg jest daleka od doskonałości. No i czy firma Lovato bedzie sie sprawdzała czy moze BRC Just sprawdza sie lepiej.
Pozdrawiam wszystkich |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10722 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 09-10-2006, 23:42
|
|
|
Z tymi wtrysklami to jest róznie, LR podobno nie padaja...:) ale mowie podobno.
Wiem ze były problemy z listwami OMVL...
POzdrawiam |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
wojmi1
Mitsumaniak lancer kombi i gal

Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 1579 Skąd: Oswiecim-Piotrowice
|
Wysłany: 11-10-2006, 09:20
|
|
|
wszysko zalezy ile masz kasy i jakie masz przebiegi -- ekonomia
Ja osobiscie widze to tak 2 generacja /oczywiscie dobry montaz/ jest napewno dobrze opanowana i dziala
bedziesz palil o 0.5 litra wiecej a jest praktyczni tansza o polowe - wady zawsze drobne klopoty z wolnymi obrotami , dzieki 3 -generacji wolne obroty niby opanowane silnik troche lepiej chodzi ale b. duza wrazliwosc na bledy montazowe i regulacja...... Osobiscie radze ci 2 generacje. |
_________________ lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33 |
|
|
|
 |
seba77
Mitsumaniak www.cb-Polska.pl

Auto: Galant 99r. 2.5 V6 A/T Tip.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Mar 2007 Posty: 533 Skąd: Kostrzyn Nad Odrą
|
Wysłany: 17-03-2007, 08:27
|
|
|
To i ja sie podlacze do pytania posiadam galancika 2.016v z 1997 roku jaka instalacje LPG radzicie mi zamatowac?? pozdrawiam |
_________________ Klub CB-Polska: Charlie Brawo 034 op Sebastian
cb-radio KPO-DX5000 +SADELTA ME-3 +ss1200
USB 26.425 AM 27.180 |
|
|
|
 |
Matejko
Mitsumaniak Macho Paczo

Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 7054 Skąd: Calish4nia
|
Wysłany: 17-03-2007, 09:02
|
|
|
II gen zamontujesz za ok 1800zl - ktora przez fajkocewki raczej sie nie nadaje (bedzie strzelac - jeden strzal przeplywomierz robi papa, a ich ceny mozesz sprawdzic na alledrogo, juz nie pisze o czasie przestanym w serwisie przez strzal i uszkodzonej puszce filtra powietrza)
sekwencje zamontujesz za 2500zl - i powinno byc cacy |
_________________ Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia
dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam |
|
|
|
 |
wolf [Usunięty]
|
Wysłany: 17-03-2007, 19:05
|
|
|
JA MAM KOLEGO TEŻ 1.3 I mam najprostszą instalację z komp, przejechałem ok 2000km, i nic się niedzieje złego, efekt strzału to jest efekt głownie zużytych świec(trzeba częściej wymieniać), lub też zabrudzony filtr powietrza(ja zmieniam i świece i filterek średnio przed przejechaniem 10000km) idzie wyczuc moment zmiany, może też być wina kabli, dobra rada tuż przed założeniem zmień świeczki, filterek, oraz kable to zapewnisz sobie spokuj na spory okres, i nie bedziesz nażekał na instalację oraz nie odczujesz spadku mocy pozdro |
|
|
|
 |
|