Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Jaką instalacja do Lancera 96 silnik 1,3
Autor Wiadomość
dm17
[Usunięty]

  Wysłany: 26-09-2006, 16:47   Jaką instalacja do Lancera 96 silnik 1,3

Chcę założyc instalacje gazową do mojego miśka i nie wiem jaką-jaką polecacie marke?????? Wiadomo jest tego na rynku sporo i kazdy mowi ze "ta" jest najlepsza i tak wychodzi po kilku miejscach ze wszystkie są super :lol:

Dzieki za pomoc
 
 
smosen
[Usunięty]

Wysłany: 26-09-2006, 22:58   

Najwazniejsze jest to,zebys znalazl dobry i sprawdzony zaklad montujacy instalacje gazowe,zeby niesparolili calej tej "zabawy".Ja osobiscie posiadam w Lancerze 1.5 12V instalacje Lovato 2 gener. i jestem bardzo zadowolony.Auto jezdzi mi super bez zadnych strzałow i mam zrobione na instalacji 15tkm.Oprocz tego jest kwestia czy zakladac sekwencje czy taka jaka ja mam.Pozdrawiam
 
 
dm17
[Usunięty]

Wysłany: 27-09-2006, 09:29   No własnie miejsce w ktorym byłem

Tez polecicili mi instalacje Lovato II gen -mam colcika ktory smiga na 1 gen i robiona byla w tym samym miejscu. Myślisz ze II gen niewystarczy do tego autka???
Jak masz jakies rady to chetnie wysłucham :)
Pozdrawiam
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-09-2006, 09:34   

Masz Lancera z 96 roku z silnikiem na wielopunktowym wtrysku. Na Twoim miejscu zainwestowałbym w coś lepszego niż instalka I i II generacji.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
smosen
[Usunięty]

Wysłany: 27-09-2006, 10:06   

No wlasnie mozesz pomyslec nad sekwencja,bo ceny tych instalacji znacznie spadly.Moj ojciec zamontowal 2 miesiace temu sekwencje Landi Renzo z polska elektronika i zaplacil za wszystko 2700zl.Auto mu jezdzi tak jak na benzynie i niewiadomo czy sie jedzie na gazie czy nie,chodzi mi o moc auta.A jesli chodzi o 2 gen. to tez wszystko gra tylko czuc znacznie,ze auto jest slabsze,ale po miescie i w rzadkosci trasa w zupelnosci wystarcza.Musisz sie dopytac o ceny i jesli fundusze Ci pozwalaja to zainwestuj w sekwencje,a jesli roznica w cenach bedzie duza to zaloz 2 gen. tez bedziesz zadowolony tylko pod warunkem za gazownicy wszystko dobrze zrobia.
 
 
dm17
[Usunięty]

Wysłany: 01-10-2006, 09:34   Wielkie dzieki za podpowiedź

Teraz polatam i popytam co gdzie jest i za ile-szukam tez dobrego i sprawdzonego miejsca zeby miec pewnosc ze nic mnie nie zwalą z instalką.

Pozdrawiam

[ Dodano: 08-10-2006, 11:12 ]
bo rozumiem ze raczej zalecalibyscie zalozenie instalacji sekwencyjnej.
Jakiej firmy?? bo slyszałem ze jak za jakies 2-3 lata wtrysk padnie to 1 wtrysk ok 500zl a wiadomo ze jakosc polskiego lpg jest daleka od doskonałości. No i czy firma Lovato bedzie sie sprawdzała czy moze BRC Just sprawdza sie lepiej.

Pozdrawiam wszystkich
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10722
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 09-10-2006, 23:42   

Z tymi wtrysklami to jest róznie, LR podobno nie padaja...:) ale mowie podobno.
Wiem ze były problemy z listwami OMVL...
POzdrawiam
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 11-10-2006, 09:20   

wszysko zalezy ile masz kasy i jakie masz przebiegi -- ekonomia
Ja osobiscie widze to tak 2 generacja /oczywiscie dobry montaz/ jest napewno dobrze opanowana i dziala
bedziesz palil o 0.5 litra wiecej a jest praktyczni tansza o polowe - wady zawsze drobne klopoty z wolnymi obrotami , dzieki 3 -generacji wolne obroty niby opanowane silnik troche lepiej chodzi ale b. duza wrazliwosc na bledy montazowe i regulacja...... Osobiscie radze ci 2 generacje.
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
seba77 
Mitsumaniak
www.cb-Polska.pl


Auto: Galant 99r. 2.5 V6 A/T Tip.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Mar 2007
Posty: 533
Skąd: Kostrzyn Nad Odrą
Wysłany: 17-03-2007, 08:27   

To i ja sie podlacze do pytania :mrgreen: posiadam galancika 2.016v z 1997 roku jaka instalacje LPG radzicie mi zamatowac?? pozdrawiam
_________________
Klub CB-Polska: Charlie Brawo 034 op Sebastian
cb-radio KPO-DX5000 +SADELTA ME-3 +ss1200
USB 26.425 AM 27.180
 
 
 
Matejko 
Mitsumaniak
Macho Paczo


Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 7054
Skąd: Calish4nia
Wysłany: 17-03-2007, 09:02   

II gen zamontujesz za ok 1800zl - ktora przez fajkocewki raczej sie nie nadaje (bedzie strzelac - jeden strzal przeplywomierz robi papa, a ich ceny mozesz sprawdzic na alledrogo, juz nie pisze o czasie przestanym w serwisie przez strzal i uszkodzonej puszce filtra powietrza)
sekwencje zamontujesz za 2500zl - i powinno byc cacy
_________________
Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia

dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam
 
 
 
wolf
[Usunięty]

Wysłany: 17-03-2007, 19:05   

JA MAM KOLEGO TEŻ 1.3 I mam najprostszą instalację z komp, przejechałem ok 2000km, i nic się niedzieje złego, efekt strzału to jest efekt głownie zużytych świec(trzeba częściej wymieniać), lub też zabrudzony filtr powietrza(ja zmieniam i świece i filterek średnio przed przejechaniem 10000km) idzie wyczuc moment zmiany, może też być wina kabli, dobra rada tuż przed założeniem zmień świeczki, filterek, oraz kable to zapewnisz sobie spokuj na spory okres, i nie bedziesz nażekał na instalację oraz nie odczujesz spadku mocy pozdro 8)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.