Zbiornik paliwa i rezerwa |
Autor |
Wiadomość |
tuptus9997
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero Classic 2,5TDI 2002
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Lis 2012 Posty: 7 Skąd: Chodzież
|
Wysłany: 18-11-2014, 21:12
|
|
|
Jak wyjąć smok paliwa ze zbiornika 2,5tdi. Odkręciłem pokrywę i widzę to co na poniższym zdjęciu . Czy trzeba ruszyć te nakrętki?
http://www.fotosik.pl/pok...ad3b0cb2a9.html |
_________________ jk |
|
|
|
 |
Panbenonium
Forumowicz
Auto: Pajero II 3.0 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Wrz 2014 Posty: 98 Skąd: Inowrocław
|
Wysłany: 18-11-2014, 21:55
|
|
|
Cześć Wam
Mam pytanie: w 3.0 V6 nie działa mi wskazówka od poziomu paliwa. Rezerwa pokazuje jak jest mało paliwa, ale sama wskazówka nie działa. Co to może być ? |
|
|
|
 |
Heilsberg
Forumowicz USNI Life Member

Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 08 Sty 2009 Posty: 925 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: 19-11-2014, 08:53
|
|
|
No raczej. Tylko ostrożnie bo to małe i się ukręca pięknie. Potraktuj wcześniej jakimś do odkręcania śrubek szuwaksem. |
_________________ Pajero II 2,5 TD SWB '96
L200 HP '10
L200 Dakar '05 Silver Beast |
|
|
|
 |
chomik-wawa
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero II 3,5 DOHC 24V V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Sie 2014 Posty: 4 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 23-11-2014, 21:06
|
|
|
a u mnie rezerwy jest 5 litrów, sprawdziłem |
_________________ nie wiem czego chcę, ale wiem jak to osiągnąć |
|
|
|
 |
tuptus9997
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero Classic 2,5TDI 2002
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Lis 2012 Posty: 7 Skąd: Chodzież
|
Wysłany: 09-12-2014, 22:18
|
|
|
Heilsberg napisał/a: |
No raczej. Tylko ostrożnie bo to małe i się ukręca pięknie. Potraktuj wcześniej jakimś do odkręcania śrubek szuwaksem. |
Dzięki. Po dawce odrdzewiacza puściły. |
_________________ jk |
|
|
|
 |
rokers77
Forumowicz
Auto: Pajero2 2,5 long 92r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sty 2015 Posty: 35 Skąd: Kwiecewo
|
Wysłany: 01-01-2015, 21:51 rezerwa
|
|
|
witam kupiłem nie dawno pajero 2.5 long z 1992r i nie mogę znaleźć kontrolki rezerwy paliwa gdzie ona się znajduje |
|
|
|
 |
Heilsberg
Forumowicz USNI Life Member

Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 08 Sty 2009 Posty: 925 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: 01-01-2015, 22:20
|
|
|
Najpierw się przywitaj gdzie należy. Kontrolka jest na desce ale zapali się dopiero jak już będziesz dawno pewien, ze auto nie ma prawa jechać bo strzałka pół centymetra poniżej zera. |
_________________ Pajero II 2,5 TD SWB '96
L200 HP '10
L200 Dakar '05 Silver Beast |
|
|
|
 |
n_bart
Mitsumaniak
Auto: PII 2,8 A/T long po lifcie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 26 Mar 2014 Posty: 68 Skąd: Wilkowice /k.Bielsko-Biała
|
Wysłany: 02-01-2015, 08:54
|
|
|
U mnie zapaliła się dopiero gdy elektryk/elektronik naprawił całą instalację elektryczną.
Dobrze że nie zaufałem podobnym wpisą bo bym gdzieś w końcu został. |
|
|
|
 |
Heilsberg
Forumowicz USNI Life Member

Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 08 Sty 2009 Posty: 925 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: 02-01-2015, 11:05
|
|
|
Kolego n_bart.
Jak miałeś zepsutą "całą instalację elektryczną" to lepiej było nie wyjeżdżać wcale. Zawsze można odkręcić korek w baku i spuścić całą ropę. Wtedy można zaobserwować przy jakim poziomie paliwa zapali się lampka rezerwy i czy w ogóle się zapali. Poza tym jeżdżenie z poziomem paliwa w okolicy zera to proszenie się o kłopoty. Ale jak kto lubi.
Wpisom z forum wcale nie musisz ufać. Nawet nie musisz ich czytać. Pytać też nie musisz.
Ja raczej nie wypisuję z zasady porad po to by kogoś zmylić ani co do których nic nie wiem albo mi się wydaje. Jak wiem to piszę, jak nie wiem to się nie odzywam. Ale jak czytam taki post pod moim to mi się powoli odechciewa pomagać innym forumowiczom.
Z mojej strony to wszystko w tym temacie. |
_________________ Pajero II 2,5 TD SWB '96
L200 HP '10
L200 Dakar '05 Silver Beast |
|
|
|
 |
jawaldek
Mitsumaniak
Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy Dołączył: 25 Mar 2008 Posty: 2238 Skąd: Polska
|
Wysłany: 02-01-2015, 11:58
|
|
|
Cytat: |
U mnie zapaliła się dopiero gdy elektryk/elektronik naprawił całą instalację elektryczną. | quśwa to aż elektronika musiałeś zatrudnić Jak by poszedł sie srać pływak w baku to i elektryk i elektronik by nie pomógł bez demontażu. Ale jak napisałeś w jednym z Twoich postów -lubisz mieć rację- OK tylko miej tą rację chociaż w minimalnym stopniu skażoną doświadczeniem i praktyką. Weź przykład z Heilsberg napisał/a: | Jak wiem to piszę, jak nie wiem to się nie odzywam. |
Z racji wieku Miśków różne cuda mogą się wydarzyć czy to zaśniedziały styk, czy też urwany kabelek czy też zawieszony np.pływak w baku |
_________________ http://mudmania4x4.com.pl/
 |
|
|
|
 |
n_bart
Mitsumaniak
Auto: PII 2,8 A/T long po lifcie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 26 Mar 2014 Posty: 68 Skąd: Wilkowice /k.Bielsko-Biała
|
Wysłany: 02-01-2015, 19:30
|
|
|
Kolego Heilsberg.
Mój post nie był krytyczny wobec Ciebie a tylko chciałem wskazać na to iż mój miał zerwane przewody elektryczne od rezerwy. To też napisałem że dobrze że nie próbowałem dojść do stanu zaświecenia się rezerwy bo by się to źle skończyło. A ty z mojego postu wyczytałeś że się czepiam, jeżeli tak to sory. Poza tym naprawdę długo obserwowałem fora zanim coś tam napisałem, a co do twojej osoby to naprawdę szacunek za wiedzę i chęć dzielenia się nią..
Kolego jawaldek.
Ty też wyciągnołeś źle wnioski z mojego postu. Nie napisałem że z powodu braku kontrolki rezerwy samochód trafił do elektryka. Elektryk kontrolę zrobił przy okazji. Niestety miałem poważne problemy że skrzynia biegów która została wymieniona i po tym samochód trafił do elektryka.
Poza tym pochopnie mnie oceniasz nie znając mnie. To że nie jestem "wynalazcą" lub mechanikiem samochodowym to oznacza że nie mogę się wypowiadać bo bzdury pisze? |
|
|
|
 |
rokers77
Forumowicz
Auto: Pajero2 2,5 long 92r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sty 2015 Posty: 35 Skąd: Kwiecewo
|
Wysłany: 02-01-2015, 21:51
|
|
|
przepraszam że się nie przywitałem. a co do kontrolki rezerwy to mam rozumieć że się zapali dopiero jak go nie odpalę ,to po co ona jest |
|
|
|
 |
moj.skarb
Forumowicz
Auto: pajero 3,5 V6 208km
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Lut 2011 Posty: 81 Skąd: biała
|
Wysłany: 02-01-2015, 22:11
|
|
|
Heilsberg napisał/a: | Zawsze można odkręcić korek w baku i spuścić całą ropę. Wtedy można zaobserwować przy jakim poziomie paliwa zapali się lampka rezerwy i czy w ogóle się zapali. |
Heilsbergowi chodziło raczej o to czy działa kontrolka rezerwy , u mnie np. nie działa mimo że wskaźnik paliwa działa |
_________________ marzenia się spełniają |
|
|
|
 |
Heilsberg
Forumowicz USNI Life Member

Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 08 Sty 2009 Posty: 925 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: 02-01-2015, 22:18
|
|
|
Nie do końca tak. Normalnie w długim jest około 8-10 litrów rezerwy ale ta rezerwa jest dopiero gdy wskazówka leży grubo poniżej zera. Normalny użytkownik zatankowałby wcześniej bo by uważał, że lampka zepsuta i zaraz zabraknie paliwa. Jak na wskaźniku jest zero to w baku jest jeszcze około 15-20 litrów. |
_________________ Pajero II 2,5 TD SWB '96
L200 HP '10
L200 Dakar '05 Silver Beast |
|
|
|
 |
n_bart
Mitsumaniak
Auto: PII 2,8 A/T long po lifcie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 26 Mar 2014 Posty: 68 Skąd: Wilkowice /k.Bielsko-Biała
|
Wysłany: 02-01-2015, 23:03
|
|
|
Wracając do tematu. U mnie kontrolka zapala się powyżej 0 absolutnego ale jeszcze w czerwonym polu.
Może przepalona żarówka. |
|
|
|
 |
|