Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zbiornik paliwa i rezerwa
Autor Wiadomość
tuptus9997 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero Classic 2,5TDI 2002
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Lis 2012
Posty: 7
Skąd: Chodzież
Wysłany: 18-11-2014, 21:12   

Jak wyjąć smok paliwa ze zbiornika 2,5tdi. Odkręciłem pokrywę i widzę to co na poniższym zdjęciu . Czy trzeba ruszyć te nakrętki?
http://www.fotosik.pl/pok...ad3b0cb2a9.html
_________________
jk
 
 
Panbenonium 
Forumowicz

Auto: Pajero II 3.0 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Wrz 2014
Posty: 98
Skąd: Inowrocław
Wysłany: 18-11-2014, 21:55   

Cześć Wam

Mam pytanie: w 3.0 V6 nie działa mi wskazówka od poziomu paliwa. Rezerwa pokazuje jak jest mało paliwa, ale sama wskazówka nie działa. Co to może być ?
 
 
Heilsberg 
Forumowicz
USNI Life Member


Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 925
Skąd: Lidzbark Warmiński
Wysłany: 19-11-2014, 08:53   

tuptus9997 napisał/a:
Jak wyjąć smok paliwa ze zbiornika 2,5tdi. Odkręciłem pokrywę i widzę to co na poniższym zdjęciu . Czy trzeba ruszyć te nakrętki?
http://www.fotosik.pl/pok...ad3b0cb2a9.html


No raczej. Tylko ostrożnie bo to małe i się ukręca pięknie. Potraktuj wcześniej jakimś do odkręcania śrubek szuwaksem.
_________________
Pajero II 2,5 TD SWB '96
L200 HP '10
L200 Dakar '05 Silver Beast
 
 
chomik-wawa 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero II 3,5 DOHC 24V V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Sie 2014
Posty: 4
Skąd: Warszawa
Wysłany: 23-11-2014, 21:06   

a u mnie rezerwy jest 5 litrów, sprawdziłem :)
_________________
nie wiem czego chcę, ale wiem jak to osiągnąć :)
 
 
tuptus9997 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero Classic 2,5TDI 2002
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Lis 2012
Posty: 7
Skąd: Chodzież
Wysłany: 09-12-2014, 22:18   

Heilsberg napisał/a:
tuptus9997 napisał/a:
Jak wyjąć smok paliwa ze zbiornika 2,5tdi. Odkręciłem pokrywę i widzę to co na poniższym zdjęciu . Czy trzeba ruszyć te nakrętki?
http://www.fotosik.pl/pok...ad3b0cb2a9.html


No raczej. Tylko ostrożnie bo to małe i się ukręca pięknie. Potraktuj wcześniej jakimś do odkręcania śrubek szuwaksem.


Dzięki. Po dawce odrdzewiacza puściły.
_________________
jk
 
 
rokers77 
Forumowicz

Auto: Pajero2 2,5 long 92r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sty 2015
Posty: 35
Skąd: Kwiecewo
  Wysłany: 01-01-2015, 21:51   rezerwa

witam kupiłem nie dawno pajero 2.5 long z 1992r i nie mogę znaleźć kontrolki rezerwy paliwa gdzie ona się znajduje
 
 
Heilsberg 
Forumowicz
USNI Life Member


Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 925
Skąd: Lidzbark Warmiński
Wysłany: 01-01-2015, 22:20   

Najpierw się przywitaj gdzie należy. Kontrolka jest na desce ale zapali się dopiero jak już będziesz dawno pewien, ze auto nie ma prawa jechać bo strzałka pół centymetra poniżej zera.
_________________
Pajero II 2,5 TD SWB '96
L200 HP '10
L200 Dakar '05 Silver Beast
 
 
n_bart 
Mitsumaniak

Auto: PII 2,8 A/T long po lifcie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 26 Mar 2014
Posty: 68
Skąd: Wilkowice /k.Bielsko-Biała
Wysłany: 02-01-2015, 08:54   

U mnie zapaliła się dopiero gdy elektryk/elektronik naprawił całą instalację elektryczną.
Dobrze że nie zaufałem podobnym wpisą bo bym gdzieś w końcu został.
 
 
Heilsberg 
Forumowicz
USNI Life Member


Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 925
Skąd: Lidzbark Warmiński
Wysłany: 02-01-2015, 11:05   

Kolego n_bart.
Jak miałeś zepsutą "całą instalację elektryczną" to lepiej było nie wyjeżdżać wcale. Zawsze można odkręcić korek w baku i spuścić całą ropę. Wtedy można zaobserwować przy jakim poziomie paliwa zapali się lampka rezerwy i czy w ogóle się zapali. Poza tym jeżdżenie z poziomem paliwa w okolicy zera to proszenie się o kłopoty. Ale jak kto lubi.
Wpisom z forum wcale nie musisz ufać. Nawet nie musisz ich czytać. Pytać też nie musisz.
Ja raczej nie wypisuję z zasady porad po to by kogoś zmylić ani co do których nic nie wiem albo mi się wydaje. Jak wiem to piszę, jak nie wiem to się nie odzywam. Ale jak czytam taki post pod moim to mi się powoli odechciewa pomagać innym forumowiczom.
Z mojej strony to wszystko w tym temacie.
_________________
Pajero II 2,5 TD SWB '96
L200 HP '10
L200 Dakar '05 Silver Beast
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 02-01-2015, 11:58   

Cytat:

U mnie zapaliła się dopiero gdy elektryk/elektronik naprawił całą instalację elektryczną.
quśwa to aż elektronika musiałeś zatrudnić :roll: Jak by poszedł sie srać pływak w baku to i elektryk i elektronik by nie pomógł bez demontażu. Ale jak napisałeś w jednym z Twoich postów -lubisz mieć rację- OK tylko miej tą rację chociaż w minimalnym stopniu skażoną doświadczeniem i praktyką. Weź przykład z
Heilsberg napisał/a:
Jak wiem to piszę, jak nie wiem to się nie odzywam.

Z racji wieku Miśków różne cuda mogą się wydarzyć czy to zaśniedziały styk, czy też urwany kabelek czy też zawieszony np.pływak w baku :)
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
n_bart 
Mitsumaniak

Auto: PII 2,8 A/T long po lifcie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 26 Mar 2014
Posty: 68
Skąd: Wilkowice /k.Bielsko-Biała
Wysłany: 02-01-2015, 19:30   

Kolego Heilsberg.
Mój post nie był krytyczny wobec Ciebie a tylko chciałem wskazać na to iż mój miał zerwane przewody elektryczne od rezerwy. To też napisałem że dobrze że nie próbowałem dojść do stanu zaświecenia się rezerwy bo by się to źle skończyło. A ty z mojego postu wyczytałeś że się czepiam, jeżeli tak to sory. Poza tym naprawdę długo obserwowałem fora zanim coś tam napisałem, a co do twojej osoby to naprawdę szacunek za wiedzę i chęć dzielenia się nią..

Kolego jawaldek.
Ty też wyciągnołeś źle wnioski z mojego postu. Nie napisałem że z powodu braku kontrolki rezerwy samochód trafił do elektryka. Elektryk kontrolę zrobił przy okazji. Niestety miałem poważne problemy że skrzynia biegów która została wymieniona i po tym samochód trafił do elektryka.
Poza tym pochopnie mnie oceniasz nie znając mnie. To że nie jestem "wynalazcą" lub mechanikiem samochodowym to oznacza że nie mogę się wypowiadać bo bzdury pisze?
 
 
rokers77 
Forumowicz

Auto: Pajero2 2,5 long 92r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sty 2015
Posty: 35
Skąd: Kwiecewo
Wysłany: 02-01-2015, 21:51   

przepraszam że się nie przywitałem. :oops: a co do kontrolki rezerwy to mam rozumieć że się zapali dopiero jak go nie odpalę ,to po co ona jest
 
 
moj.skarb 
Forumowicz

Auto: pajero 3,5 V6 208km
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Lut 2011
Posty: 81
Skąd: biała
Wysłany: 02-01-2015, 22:11   

Heilsberg napisał/a:
Zawsze można odkręcić korek w baku i spuścić całą ropę. Wtedy można zaobserwować przy jakim poziomie paliwa zapali się lampka rezerwy i czy w ogóle się zapali.

Heilsbergowi chodziło raczej o to czy działa kontrolka rezerwy , u mnie np. nie działa mimo że wskaźnik paliwa działa
_________________
marzenia się spełniają
 
 
Heilsberg 
Forumowicz
USNI Life Member


Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 925
Skąd: Lidzbark Warmiński
Wysłany: 02-01-2015, 22:18   

Nie do końca tak. Normalnie w długim jest około 8-10 litrów rezerwy ale ta rezerwa jest dopiero gdy wskazówka leży grubo poniżej zera. Normalny użytkownik zatankowałby wcześniej bo by uważał, że lampka zepsuta i zaraz zabraknie paliwa. Jak na wskaźniku jest zero to w baku jest jeszcze około 15-20 litrów.
_________________
Pajero II 2,5 TD SWB '96
L200 HP '10
L200 Dakar '05 Silver Beast
 
 
n_bart 
Mitsumaniak

Auto: PII 2,8 A/T long po lifcie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 26 Mar 2014
Posty: 68
Skąd: Wilkowice /k.Bielsko-Biała
Wysłany: 02-01-2015, 23:03   

Wracając do tematu. U mnie kontrolka zapala się powyżej 0 absolutnego ale jeszcze w czerwonym polu.
Może przepalona żarówka.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.