Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] Biały dym lub para do czasu
Autor Wiadomość
xluki 
Mitsumaniak


Auto: Mercedes SLK
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 813
Skąd: Słupsk
Wysłany: 26-11-2014, 17:58   

W GDI głowica jest w 2 częściach. Żeby wymienić tą nieszczęsną uszczelkę, której uszkodzenie skutkuje zalewaniem olejem świec, musiał zdjąć tą półówkę głowicy. :roll:
_________________
02483/KMM
Była: Carisma 1.8GDI 98' LX
Była: Carisma 1.8GDI 12.04' Motion PLUS
Była: Honda Civic VIII 2.2 i-CTDI
Była: Honda Civic IV 1.6 16v
Jest: Mercedes-Benz SŁK 2.3 Kompressor
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 26-11-2014, 18:02   

Więc tak do końca źle nie postąpił wymieniając tę uszczelkę odpowiedzialną za olej w gniazdach świec, szkoda tylko, że o takim fakcie nie poinformował właściciela auta tylko sam się porządził. Tak jak już wcześniej pisałem, czy to wina uszczelki może wyjaśnić prosty test na zawartość CO2 w płynie chłodniczym.
 
 
hantom 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Mar 2014
Posty: 73
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Wysłany: 26-11-2014, 18:25   

plecho1 napisał/a:
Więc tak do końca źle nie postąpił wymieniając tę uszczelkę odpowiedzialną za olej w gniazdach świec, szkoda tylko, że o takim fakcie nie poinformował właściciela auta tylko sam się porządził. Tak jak już wcześniej pisałem, czy to wina uszczelki może wyjaśnić prosty test na zawartość CO2 w płynie chłodniczym.


W sobotę pojadę do zoologicznego i kupię ten tester. Wtedy będzie coś wiadomo. Na razie mogę Ci tylko za rady podziękować.
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 26-11-2014, 18:42   

Nie ma za co, korek od wina trzeba dokładnie dopasować do otworu w chłodnicy aby korek siedział szczelnie aby ciśnienie uciekało jedynie przez rurkę od wina z płynem - testem. Jak będzie CO2, to płyn - test nalany do rurki powinien się odpowiednio zabarwić.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.