[Cari 1.8 GDI] Biały dym lub para do czasu |
Autor |
Wiadomość |
xluki
Mitsumaniak

Auto: Mercedes SLK
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 23 Mar 2009 Posty: 813 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 26-11-2014, 17:58
|
|
|
W GDI głowica jest w 2 częściach. Żeby wymienić tą nieszczęsną uszczelkę, której uszkodzenie skutkuje zalewaniem olejem świec, musiał zdjąć tą półówkę głowicy. |
_________________ 02483/KMM
Była: Carisma 1.8GDI 98' LX
Była: Carisma 1.8GDI 12.04' Motion PLUS
Była: Honda Civic VIII 2.2 i-CTDI
Była: Honda Civic IV 1.6 16v
Jest: Mercedes-Benz SŁK 2.3 Kompressor
 |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 26-11-2014, 18:02
|
|
|
Więc tak do końca źle nie postąpił wymieniając tę uszczelkę odpowiedzialną za olej w gniazdach świec, szkoda tylko, że o takim fakcie nie poinformował właściciela auta tylko sam się porządził. Tak jak już wcześniej pisałem, czy to wina uszczelki może wyjaśnić prosty test na zawartość CO2 w płynie chłodniczym. |
|
|
|
 |
hantom
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Mar 2014 Posty: 73 Skąd: Konstancin-Jeziorna
|
Wysłany: 26-11-2014, 18:25
|
|
|
plecho1 napisał/a: | Więc tak do końca źle nie postąpił wymieniając tę uszczelkę odpowiedzialną za olej w gniazdach świec, szkoda tylko, że o takim fakcie nie poinformował właściciela auta tylko sam się porządził. Tak jak już wcześniej pisałem, czy to wina uszczelki może wyjaśnić prosty test na zawartość CO2 w płynie chłodniczym. |
W sobotę pojadę do zoologicznego i kupię ten tester. Wtedy będzie coś wiadomo. Na razie mogę Ci tylko za rady podziękować. |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 26-11-2014, 18:42
|
|
|
Nie ma za co, korek od wina trzeba dokładnie dopasować do otworu w chłodnicy aby korek siedział szczelnie aby ciśnienie uciekało jedynie przez rurkę od wina z płynem - testem. Jak będzie CO2, to płyn - test nalany do rurki powinien się odpowiednio zabarwić. |
|
|
|
 |
|