Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[MSS DID] Bujanie kierownicą + filmik
Autor Wiadomość
jart 
Nowy Forumowicz
jart

Auto: mss 1.3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Sty 2013
Posty: 21
Skąd: tychy
Wysłany: 30-11-2014, 11:01   

Tarcze też wymieniałem z powodu pokrzywienia a objawiało to się tym że przy hamowaniu latała kierownica jak na filmiku. Ale miałem też kiedyś wybrzuszoną oponę(po jakiejś zimowej dziurze) i efekt był podobny również latała kierownica i przy wolnej jeździe było wyczuwalne bujanie auta .
Ale tak jak piszą koledzy wyżej warto by sprawdzić stan półosi . :?
 
 
jaroo0 
Forumowicz


Auto: Outlander
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 165
Skąd: BHA
Wysłany: 01-12-2014, 08:14   

Jezeli przyjdzie komus zamiana popmy - ten myk nie pomaga!

A macie Panowie taka sytuacje?:
Skrecam na krzyzowce w lewo..jadac dalej prosto sciaga na lewo. Skrecam w prawo - zaczyna sciagac na prawo ?? A niekiedy jest ok i co lepsze nie buja.

Jezeli to jest dobra metoda do sprawdze dzisiaj:
http://motomax.pl/www-1/instr.html
 
 
steff3 
Forumowicz

Auto: MSS 1,9 DID F9Q1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lis 2012
Posty: 47
Skąd: EZG/WK
Wysłany: 01-12-2014, 14:43   

sznaps78 napisał/a:
Co do bujania autem to miałem taką przypadłość w focusie bo walnięta była półośka długa, a konkretnie łożysko ją wspierające. Przyjrzyj się dobrze, bo mi wtedy poleciał do tego przegub wewnętrzny skrzyni.

Jeśli to byłby przegub/półoś to chyba przez 60 kkm coś więcej by się odezwało i posypało... luz przegubu, jakieś grzechotanie na skręconych kołach, a tu nic...

@sznaps78 a budą bujało tylko na biegu, czy po wysprzęgleniu lub wyrzuceniu na luz też?

jaroo0 napisał/a:

A macie Panowie taka sytuacje?:
Skrecam na krzyzowce w lewo..jadac dalej prosto sciaga na lewo. Skrecam w prawo - zaczyna sciagac na prawo ??

Takich cudów niet :)

edit: garść informacji po wczorajszym przeglądzie
:arrow: zawieszenie przód: sworznie, drążki - sztywno, bez zarzutów;
:arrow: namierzone pukanie na dziurach - do wymiany: łączniki stabilizatora;
:arrow: prawdopodobnie namierzone pływanie w koleinach - lekki luz na maglownicy (objawy: pukanie w maglu przy ruchach kierownicą na postoju); - do wymiany gumowe tuleje wahaczy, te wewnętrzne
:arrow: sprawność amorów - przód po 75%, tył po 50%

:!: nie namierzone: bujanie budą :rolleyes: załamka
_________________
Pozdrawiam
steff
 
 
jaroo0 
Forumowicz


Auto: Outlander
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 165
Skąd: BHA
Wysłany: 23-12-2014, 09:42   

masz " prawdopodobnie namierzone pływanie w koleinach - lekki luz na maglownicy"

Sądzę, że to właśnie przez to mamy w swoich autach bujanie kierownicą. Magiel ;/

[ Dodano: 19-02-2015, 22:28 ]
Nikt nie naprawiał tej wady?

Chce sprzedać samochód a pakować w nie_wiem_co trochę szkoda.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.