 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[MSS DID] Bujanie kierownicą + filmik |
Autor |
Wiadomość |
jart
Nowy Forumowicz jart
Auto: mss 1.3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Sty 2013 Posty: 21 Skąd: tychy
|
Wysłany: 30-11-2014, 11:01
|
|
|
Tarcze też wymieniałem z powodu pokrzywienia a objawiało to się tym że przy hamowaniu latała kierownica jak na filmiku. Ale miałem też kiedyś wybrzuszoną oponę(po jakiejś zimowej dziurze) i efekt był podobny również latała kierownica i przy wolnej jeździe było wyczuwalne bujanie auta .
Ale tak jak piszą koledzy wyżej warto by sprawdzić stan półosi . |
|
|
|
 |
jaroo0
Forumowicz

Auto: Outlander
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Gru 2010 Posty: 165 Skąd: BHA
|
Wysłany: 01-12-2014, 08:14
|
|
|
Jezeli przyjdzie komus zamiana popmy - ten myk nie pomaga!
A macie Panowie taka sytuacje?:
Skrecam na krzyzowce w lewo..jadac dalej prosto sciaga na lewo. Skrecam w prawo - zaczyna sciagac na prawo ?? A niekiedy jest ok i co lepsze nie buja.
Jezeli to jest dobra metoda do sprawdze dzisiaj:
http://motomax.pl/www-1/instr.html |
|
|
|
 |
steff3
Forumowicz
Auto: MSS 1,9 DID F9Q1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lis 2012 Posty: 47 Skąd: EZG/WK
|
Wysłany: 01-12-2014, 14:43
|
|
|
sznaps78 napisał/a: | Co do bujania autem to miałem taką przypadłość w focusie bo walnięta była półośka długa, a konkretnie łożysko ją wspierające. Przyjrzyj się dobrze, bo mi wtedy poleciał do tego przegub wewnętrzny skrzyni. |
Jeśli to byłby przegub/półoś to chyba przez 60 kkm coś więcej by się odezwało i posypało... luz przegubu, jakieś grzechotanie na skręconych kołach, a tu nic...
@sznaps78 a budą bujało tylko na biegu, czy po wysprzęgleniu lub wyrzuceniu na luz też?
jaroo0 napisał/a: |
A macie Panowie taka sytuacje?:
Skrecam na krzyzowce w lewo..jadac dalej prosto sciaga na lewo. Skrecam w prawo - zaczyna sciagac na prawo ?? |
Takich cudów niet
edit: garść informacji po wczorajszym przeglądzie
zawieszenie przód: sworznie, drążki - sztywno, bez zarzutów;
namierzone pukanie na dziurach - do wymiany: łączniki stabilizatora;
prawdopodobnie namierzone pływanie w koleinach - lekki luz na maglownicy (objawy: pukanie w maglu przy ruchach kierownicą na postoju); - do wymiany gumowe tuleje wahaczy, te wewnętrzne
sprawność amorów - przód po 75%, tył po 50%
nie namierzone: bujanie budą załamka |
_________________ Pozdrawiam
steff |
|
|
|
 |
jaroo0
Forumowicz

Auto: Outlander
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Gru 2010 Posty: 165 Skąd: BHA
|
Wysłany: 23-12-2014, 09:42
|
|
|
masz " prawdopodobnie namierzone pływanie w koleinach - lekki luz na maglownicy"
Sądzę, że to właśnie przez to mamy w swoich autach bujanie kierownicą. Magiel ;/
[ Dodano: 19-02-2015, 22:28 ]
Nikt nie naprawiał tej wady?
Chce sprzedać samochód a pakować w nie_wiem_co trochę szkoda. |
|
|
|
 |
|
|