dusi sie dus i:/ |
Autor |
Wiadomość |
Jaosh [Usunięty]
|
Wysłany: 14-03-2007, 04:05
|
|
|
nie na wysokich obrotach problmu nie ma. metodą prób i błędów bede musiał eliminowac każdą możliwośc :/ |
|
|
|
 |
kamilek
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.4 A/T '87
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy Dołączył: 15 Kwi 2006 Posty: 1107 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: 14-03-2007, 08:39
|
|
|
Czyli tak jak pisał Akbi, przewody WN do wymiany. |
_________________ Długa historia jeszcze nie mojego Galanta - 100% gotowy, teraz jak nowy
Galant E33 - koniec przygody
"Galant E15 - teraz już nie robią takich samochodów miał 20lat ale takiego komfortu to już nigdy później nie widziałem" - by Burst |
|
|
|
 |
szczeslaw
moderator Łamacz przepisow KRD

Auto: Carisma 1.6 99r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 28 razy Dołączył: 29 Cze 2005 Posty: 1980 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 14-03-2007, 11:32
|
|
|
Ja również stawiam na kable WN.
I nie kupuj w razie czego noname - dołóż i kup NGK. |
_________________ gg: 3254156
Carisma 1.6 99r.
 |
|
|
|
 |
Bastek [Usunięty]
|
Wysłany: 14-03-2007, 12:00
|
|
|
Wymień kable i świeczki, ja kupiłem swiece ngk i kable siwa. |
|
|
|
 |
Jaosh [Usunięty]
|
Wysłany: 14-03-2007, 16:59
|
|
|
ewentualnie można by było sie dowiedziecz odczytująć liste błędów z komputera tylko w jaki sposób czy tylko podpięcie pod komputer ?? |
|
|
|
 |
akbi
I Love SPEEDway

Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
Zaproszone osoby: 65
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 74 razy Dołączył: 03 Mar 2006 Posty: 12275 Skąd: Gdańsk
|
|
|
|
 |
Jaosh [Usunięty]
|
Wysłany: 14-03-2007, 17:47
|
|
|
nie ale kolega mówi że zwierając odpowiednie bezpieczniki można odczytac liste błędów i wykaże mi co jest nie tak |
|
|
|
 |
akbi
I Love SPEEDway

Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
Zaproszone osoby: 65
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 74 razy Dołączył: 03 Mar 2006 Posty: 12275 Skąd: Gdańsk
|
|
|
|
 |
burst [Usunięty]
|
Wysłany: 14-03-2007, 22:29
|
|
|
A może by tak kopułkę i palec wymienić w moim Lancerze pomogło. Najgorzej było na zimnym silniku w wilgotny dzień, przy ruszaniu jak nie przycisnąłem tak do 2000rpm potrafił zdechnąć. Co ciekawe jak pracował na luzie to nie było problemu dopiero pod obciążeniem zaczynał szaleć. |
|
|
|
 |
Jaosh [Usunięty]
|
Wysłany: 18-03-2007, 23:36
|
|
|
chcę zaznaczyć że dalej walcze z problemem po wyciągnięciu świec i przeczyszczeniu mimo iż był deklikatny biały nagar auto chodziło dobrze jednak po przejechaniu 200km problem znowu wrócił jestem pod wielkim znakiem zapytania co jest tego przyczyną |
|
|
|
 |
burst [Usunięty]
|
Wysłany: 19-03-2007, 00:19
|
|
|
Możliwe że pada Ci cewka zapłonowa bo ona nie zgłasza błędów a daje podobne objawy. Warto by przejrzeć dokładnie zapłon i układ dolotowy czy przypadkiem nie ciągnie jakiegoś lewego powietrza. |
|
|
|
 |
|