Temperatura płynu chłodzącego |
Autor |
Wiadomość |
mjsystem
Forumowicz
Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 06 Sie 2010 Posty: 11637 Skąd: ...
|
Wysłany: 08-12-2014, 16:18
|
|
|
herr_flick napisał/a: | w miarę jeżdżenia i przy 92 wąż dolny wciąż jest zimny, nie letni tylko zimny. |
A nie zapchana chłodnica? |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 08-12-2014, 17:38
|
|
|
herr_flick napisał/a: | dolny wciąż jest zimny, nie letni tylko zimny. |
Oświeć mnie proszę czy ciepła woda do chłodnicy wchodzi dołem czy górą? |
|
|
|
 |
herr_flick
Forumowicz

Auto: Lancer CK1A i CS3A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Gru 2008 Posty: 236 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 08-12-2014, 18:50
|
|
|
I tu masz rację bo zimy wąż dolny znaczy, że chłodnica spełnia swoje zadania.
Wiatraki na chłodnicy odpalają oba a temperatura nie przekracza połowy wskaźnika. Chyba trochę spanikowałem tymi bąblami w zbiorniczku wyrównawczym, możliwe że jeszcze się odpowietrza po założeniu LPG |
|
|
|
 |
cobretti
Mitsumaniak

Auto: Lexus is200
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 26 Paź 2010 Posty: 211 Skąd: NR
|
Wysłany: 03-03-2015, 16:18
|
|
|
A czy temperatura silnika chociaż raz wzrosła powyżej 95 stopni? |
_________________ Było
C10 1.5
Wiśniowa Sigma
626 sport coupe GD
E52A
626 GW
MX-6 GE
CS9W
To co proste prowadzi donikąd.
 |
|
|
|
 |
kampat
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi lancer 2.0 16v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Paź 2015 Posty: 1 Skąd: toruń
|
Wysłany: 12-10-2015, 17:10 wskaźnik temperatury silnika
|
|
|
Witam. Mam problem w moim mitsu z wskaznikiem temperatury. silnik sie nagrzewa ale wskaznik pokazuje minimalną temperature. na postoju temperatura rośnie normalnie gdy ruszę zaraz spada o co moze tu chodzić ? lancer 2.0 136km |
|
|
|
 |
b4rt3k91
Mitsumaniak
Auto: Lancer CS9W + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 18 Kwi 2014 Posty: 94 Skąd: Krzeszowice
|
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23645 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 12-10-2015, 19:11
|
|
|
Objaw wskazuje na termostat |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
remi
Forumowicz
Auto: Lancer VIII 1,8 Pb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy Dołączył: 28 Wrz 2010 Posty: 810 Skąd: wałbrzych
|
Wysłany: 12-10-2015, 20:52
|
|
|
Zobacz, czy zaraz po odpaleniu robi się ciepła chłodnica, jeśli tak, to termostat pozostawia cały czas otwarty duży obieg. Normalnie najpierw powinno Ci zacząć grzać środek auta - nagrzewnica, a dopiero potem na chłodnicę główną. Jeśli grzeje od razu tu i tu, to pewnie termostat. |
|
|
|
 |
maciekz
Forumowicz
Auto: Lancer Kombi 2.0 '03
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Sie 2014 Posty: 33 Skąd: Sokółka
|
Wysłany: 31-10-2015, 21:19
|
|
|
W Punto miałem że jak jechałem to temp spadała, a na postoju samochód się grzał. Aż pękła nagrzewnica. Problem był w zapchanej chłodnicy |
|
|
|
 |
remi
Forumowicz
Auto: Lancer VIII 1,8 Pb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy Dołączył: 28 Wrz 2010 Posty: 810 Skąd: wałbrzych
|
Wysłany: 14-11-2015, 15:12
|
|
|
Jak wygląda sprawa ze zbiornikem wyrównawczym w 2,0? Rozumiem, że jak jest zbyt dużo płynu, to górnym wężykiem się do niego przelewa, jednak, czy w jakiś sposób z niego też zaciąga sibie płyn? Dzisiaj zlokalizowałem wyciek na jednym z węży, źle trzymała objemka. Awaria usunięra, płyn do chłodnicy dolany. Nie znalazłem żadnego odpowietrznika, auto chodziło z 30 min na wolnych obrotach, wentylatory się nie włączyły, z nawiewów poleciało gorące powietrze. Coś jeszcze powinienem zrobić? |
|
|
|
 |
maciekz
Forumowicz
Auto: Lancer Kombi 2.0 '03
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Sie 2014 Posty: 33 Skąd: Sokółka
|
Wysłany: 24-11-2015, 19:35
|
|
|
Taka temperatura to chyba trochę za mała? Taka jest w czasie jazdy, na postoju rośnie go połowy skali. Pewnie termostat... |
|
|
|
 |
Janq
Forumowicz

Auto: Primera P11GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 20 Lis 2015 Posty: 384 Skąd: LU/DW
|
Wysłany: 24-11-2015, 19:39
|
|
|
Maciekz, termostat do wymiany :] Przerabiałem to samo w swojej Primerze. Do 80km/h temperatura w normie, powyżej 80km/h temperatura spadała na łeb na szyję. |
_________________ プリメーラ P11GT
_ |
|
|
|
 |
maciekz
Forumowicz
Auto: Lancer Kombi 2.0 '03
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Sie 2014 Posty: 33 Skąd: Sokółka
|
Wysłany: 24-11-2015, 19:56
|
|
|
Ciekawe czy lepiej wziąć Wahlera albo Verneta czy oryginał |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23645 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 24-11-2015, 20:00
|
|
|
Bierz oryginał |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Janq
Forumowicz

Auto: Primera P11GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 20 Lis 2015 Posty: 384 Skąd: LU/DW
|
Wysłany: 24-11-2015, 20:30
|
|
|
Maciekz, nawet nowy-używany oryginał będzie lepszy niż zamiennik :] |
_________________ プリメーラ P11GT
_ |
|
|
|
 |
|