Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Temperatura płynu chłodzącego
Autor Wiadomość
mjsystem 
Forumowicz

Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 11637
Skąd: ...
Wysłany: 08-12-2014, 16:18   

herr_flick napisał/a:
w miarę jeżdżenia i przy 92 wąż dolny wciąż jest zimny, nie letni tylko zimny.

A nie zapchana chłodnica?
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 08-12-2014, 17:38   

herr_flick napisał/a:
dolny wciąż jest zimny, nie letni tylko zimny.


Oświeć mnie proszę czy ciepła woda do chłodnicy wchodzi dołem czy górą?
 
 
herr_flick 
Forumowicz


Auto: Lancer CK1A i CS3A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 236
Skąd: Łódź
Wysłany: 08-12-2014, 18:50   

I tu masz rację bo zimy wąż dolny znaczy, że chłodnica spełnia swoje zadania.
Wiatraki na chłodnicy odpalają oba a temperatura nie przekracza połowy wskaźnika. Chyba trochę spanikowałem tymi bąblami w zbiorniczku wyrównawczym, możliwe że jeszcze się odpowietrza po założeniu LPG
 
 
cobretti 
Mitsumaniak


Auto: Lexus is200
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 211
Skąd: NR
Wysłany: 03-03-2015, 16:18   

A czy temperatura silnika chociaż raz wzrosła powyżej 95 stopni?
_________________
Było
C10 1.5
Wiśniowa Sigma
626 sport coupe GD
E52A
626 GW
MX-6 GE
CS9W
To co proste prowadzi donikąd.
 
 
kampat 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi lancer 2.0 16v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Paź 2015
Posty: 1
Skąd: toruń
  Wysłany: 12-10-2015, 17:10   wskaźnik temperatury silnika

Witam. Mam problem w moim mitsu z wskaznikiem temperatury. silnik sie nagrzewa ale wskaznik pokazuje minimalną temperature. na postoju temperatura rośnie normalnie gdy ruszę zaraz spada o co moze tu chodzić ? lancer 2.0 136km
 
 
b4rt3k91 
Mitsumaniak

Auto: Lancer CS9W + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Kwi 2014
Posty: 94
Skąd: Krzeszowice
Wysłany: 12-10-2015, 17:17   Re: wskaźnik temperatury silnika

Sprawdzałeś termostat?
_________________
Mój Lancer :) -> http://forum.mitsumaniaki...c.php?p=1411880
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23645
Skąd: KSSE
Wysłany: 12-10-2015, 19:11   

Objaw wskazuje na termostat
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
remi 
Forumowicz

Auto: Lancer VIII 1,8 Pb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 810
Skąd: wałbrzych
Wysłany: 12-10-2015, 20:52   

Zobacz, czy zaraz po odpaleniu robi się ciepła chłodnica, jeśli tak, to termostat pozostawia cały czas otwarty duży obieg. Normalnie najpierw powinno Ci zacząć grzać środek auta - nagrzewnica, a dopiero potem na chłodnicę główną. Jeśli grzeje od razu tu i tu, to pewnie termostat.
 
 
maciekz 
Forumowicz

Auto: Lancer Kombi 2.0 '03
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Sie 2014
Posty: 33
Skąd: Sokółka
Wysłany: 31-10-2015, 21:19   

W Punto miałem że jak jechałem to temp spadała, a na postoju samochód się grzał. Aż pękła nagrzewnica. Problem był w zapchanej chłodnicy
 
 
remi 
Forumowicz

Auto: Lancer VIII 1,8 Pb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 810
Skąd: wałbrzych
Wysłany: 14-11-2015, 15:12   

Jak wygląda sprawa ze zbiornikem wyrównawczym w 2,0? Rozumiem, że jak jest zbyt dużo płynu, to górnym wężykiem się do niego przelewa, jednak, czy w jakiś sposób z niego też zaciąga sibie płyn? Dzisiaj zlokalizowałem wyciek na jednym z węży, źle trzymała objemka. Awaria usunięra, płyn do chłodnicy dolany. Nie znalazłem żadnego odpowietrznika, auto chodziło z 30 min na wolnych obrotach, wentylatory się nie włączyły, z nawiewów poleciało gorące powietrze. Coś jeszcze powinienem zrobić?
 
 
maciekz 
Forumowicz

Auto: Lancer Kombi 2.0 '03
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Sie 2014
Posty: 33
Skąd: Sokółka
Wysłany: 24-11-2015, 19:35   



Taka temperatura to chyba trochę za mała? Taka jest w czasie jazdy, na postoju rośnie go połowy skali. Pewnie termostat...
 
 
Janq 
Forumowicz


Auto: Primera P11GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 20 Lis 2015
Posty: 384
Skąd: LU/DW
Wysłany: 24-11-2015, 19:39   

Maciekz, termostat do wymiany :] Przerabiałem to samo w swojej Primerze. Do 80km/h temperatura w normie, powyżej 80km/h temperatura spadała na łeb na szyję.
_________________
プリメーラ P11GT

_
 
 
maciekz 
Forumowicz

Auto: Lancer Kombi 2.0 '03
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Sie 2014
Posty: 33
Skąd: Sokółka
Wysłany: 24-11-2015, 19:56   

Ciekawe czy lepiej wziąć Wahlera albo Verneta czy oryginał
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23645
Skąd: KSSE
Wysłany: 24-11-2015, 20:00   

Bierz oryginał
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Janq 
Forumowicz


Auto: Primera P11GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 20 Lis 2015
Posty: 384
Skąd: LU/DW
Wysłany: 24-11-2015, 20:30   

Maciekz, nawet nowy-używany oryginał będzie lepszy niż zamiennik :]
_________________
プリメーラ P11GT

_
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.