Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] Kilka problemów z nowym nabytkiem
Autor Wiadomość
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 16-12-2014, 20:36   

30 - 40 za sztukę x 16 plus robocizna pewnie ze 150zł.
 
 
MichciuGT 
Mitsumaniak

Auto: Galant Kombi 6A13
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 15 Kwi 2014
Posty: 1012
Skąd: Marki
Wysłany: 16-12-2014, 20:41   

przy czym warto podjechać do takiego mechanika który by zaproponował sprawdzenie ciśnienia oleju przed wymianą...
_________________
2020 - Czarny Galant Avance 2.5l
2019-2019 sprzedana Czerwona Yamaha YZF-R125
Bordowa Poliftowa Carisma 1.8 GDI
Są trzy wersje: moja, wasza i ta prawdziwa
Życie jest ładne póki nie dotyka się go.
 
 
bugaj102 
Forumowicz
Małoznawca

Auto: Carisma 1.8 115km
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Paź 2014
Posty: 109
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16-12-2014, 20:47   

Tak właśnie mi się wydaję bo wymienię kpl popychaczy a to może być pompa oleju :)
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 16-12-2014, 20:53   

Jeśli nie świeci się kontrolka oleju to ciśnienie jest w normie i nie powinno mieć wpływu na klepanie popychaczy ale oczywiście ciśnienie warto sprawdzić. Dziwne dlaczego np. w takiej Astrze 1.4 z 1992 nie ma takiego problemu z popychaczami, ojciec osobiście przejechał taką Astrą prawie 300 tys km na Mobilu 10w40 i mu nigdy nic nie cykało.
 
 
bugaj102 
Forumowicz
Małoznawca

Auto: Carisma 1.8 115km
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Paź 2014
Posty: 109
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16-12-2014, 20:57   

Może różnica ciśnień różnica doświadczenia czy kompresjii nie wiem nie znam się.

[ Dodano: 16-12-2014, 21:08 ]
Link do pompy Jak myślicie będzie pasować do mojej? Używka 90 a nowa 650
 
 
piwomojepaliwo 
Forumowicz

Auto: Cari GDI1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Maj 2014
Posty: 34
Skąd: Gorzow wlkp.
Wysłany: 17-12-2014, 18:43   

bugaj102 napisał/a:

Mówisz, że do 300, czy też 400 tak? Ja mam 214k i mam problemy i nie wierzę, że ty też ich nie miałeś ale ludzie którzy mówią, że Carisma jest do bani a jej nie mieli to niech się zastanowią trochę bo opel jest tańszy ale nigdy nie da takiej frajdy z jazdy jak ten i nigdy nie będzie tak wdzięczny, że chcę się nim jeździć a ja się nie poddam i zainwestuję w niego a raczej nie pożałuje tego. Ciekawe czy ktoś mnie poprze i powie, że dobrze robię inwestując w coś kiedy inni sprzedali by na złom...

214 przebiegu, czy wskazania licznika...?

U mnie przebieg jest realny i autko śmiga bez problemów :)
_________________


Mój Miśkowaty
 
 
MichciuGT 
Mitsumaniak

Auto: Galant Kombi 6A13
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 15 Kwi 2014
Posty: 1012
Skąd: Marki
Wysłany: 17-12-2014, 19:02   

piwomojepaliwo przebieg... chyba w Polsce się głównie na niego zwraca uwagę, widziałem auto na własne oczy i uważam że przebieg jest realny, ale też widać że samochód nie był dbany

bugaj102 powinieneś sobie zadać pytanie jak długo chciałbyś pojeździć jeszcze tym samochodem, jeżeli nie dłużej niż rok to niema co się pakować w koszty z naprawą skrzyni, wymianą hydropowychaczy... ale mimo wszystko dobrze jest znaleźć kogoś kto dobrze się zna i byłby w stanie ocenić rzetelnie jakie elementy należało by wymienić żeby pojeździć jeszcze parę lat[/b]
_________________
2020 - Czarny Galant Avance 2.5l
2019-2019 sprzedana Czerwona Yamaha YZF-R125
Bordowa Poliftowa Carisma 1.8 GDI
Są trzy wersje: moja, wasza i ta prawdziwa
Życie jest ładne póki nie dotyka się go.
 
 
bugaj102 
Forumowicz
Małoznawca

Auto: Carisma 1.8 115km
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Paź 2014
Posty: 109
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17-12-2014, 20:12   

Właśnie dobre pytanie samochodu nie robię dla kogoś lecz dla siebie na kilka lat bo jak zrobię to pojeżdżę trochę :)
 
 
rasiak1980 
Forumowicz


Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 997
Skąd: Sopot
Wysłany: 17-12-2014, 22:52   

to nie problem z kasatorami, to że popychacze są zużyte to jedynie skutek, a nie przyczyna problemów z EGR bo to cały winowajca tego nieszczesnego klekotu i miedzy innymi zabrudzonej przepustnicy i wielu, wielu innych problemów, chodzi o to ze ten silnik wspiera się dość mocno EGR-em bilansujac sobie w ten sposób mieszankę w normalnych silnikach bez wtrysku bezpośredniego problem był marginalny bo depozyty z portów dolotowych i z trzonków zaworów zmywane były mgłą benzyny i powietrza. w GDI w tym miejscu jest jedynie powietrze z sadzą z EGR oraz mgła olejowa ktora przedostaje sie z zaworu PCV, albo olej który podcieka ze zużytych uszczelniaczy. Gdzieś były nawet fotki pokazujące jak to "pięknie" wygląda, do czego to prowadzi? chyba nie trzeba tłumaczyć, najrozsądniejszym było by dokładne przeczyszczenie tego miejsca a póżniej wymiana popychaczy, ewentualnie podciekających uszczelniaczy a póżniej żeby problem nie powracał zamontowanie pułapek olejowych na wężach odpowietrzenia plenum i skrzyni korbowej i zaślepienie EGR - z tym że to ostatnie to podejrzewam będzie problematyczne komputer na bank wywali błąd. na pocieszenie dodam że to nie jest problem jedynie silników mitsubishi ale tez i innych konstrukcji z wtryskiem bezpośrednim.
 
 
bugaj102 
Forumowicz
Małoznawca

Auto: Carisma 1.8 115km
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Paź 2014
Posty: 109
Skąd: Warszawa
Wysłany: 19-12-2014, 14:38   

rasiak1980, Jesteś może mechanikiem?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.