[Cari 1.8 GDI] Kilka problemów z nowym nabytkiem |
Autor |
Wiadomość |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 16-12-2014, 20:36
|
|
|
30 - 40 za sztukę x 16 plus robocizna pewnie ze 150zł. |
|
|
|
 |
MichciuGT
Mitsumaniak
Auto: Galant Kombi 6A13
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 15 Kwi 2014 Posty: 1012 Skąd: Marki
|
Wysłany: 16-12-2014, 20:41
|
|
|
przy czym warto podjechać do takiego mechanika który by zaproponował sprawdzenie ciśnienia oleju przed wymianą... |
_________________ 2020 - Czarny Galant Avance 2.5l
2019-2019 sprzedana Czerwona Yamaha YZF-R125
Bordowa Poliftowa Carisma 1.8 GDI
Są trzy wersje: moja, wasza i ta prawdziwa
Życie jest ładne póki nie dotyka się go. |
|
|
|
 |
bugaj102
Forumowicz Małoznawca
Auto: Carisma 1.8 115km
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Paź 2014 Posty: 109 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 16-12-2014, 20:47
|
|
|
Tak właśnie mi się wydaję bo wymienię kpl popychaczy a to może być pompa oleju |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 16-12-2014, 20:53
|
|
|
Jeśli nie świeci się kontrolka oleju to ciśnienie jest w normie i nie powinno mieć wpływu na klepanie popychaczy ale oczywiście ciśnienie warto sprawdzić. Dziwne dlaczego np. w takiej Astrze 1.4 z 1992 nie ma takiego problemu z popychaczami, ojciec osobiście przejechał taką Astrą prawie 300 tys km na Mobilu 10w40 i mu nigdy nic nie cykało. |
|
|
|
 |
bugaj102
Forumowicz Małoznawca
Auto: Carisma 1.8 115km
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Paź 2014 Posty: 109 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 16-12-2014, 20:57
|
|
|
Może różnica ciśnień różnica doświadczenia czy kompresjii nie wiem nie znam się.
[ Dodano: 16-12-2014, 21:08 ]
Link do pompy Jak myślicie będzie pasować do mojej? Używka 90 a nowa 650 |
|
|
|
 |
piwomojepaliwo
Forumowicz
Auto: Cari GDI1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Maj 2014 Posty: 34 Skąd: Gorzow wlkp.
|
Wysłany: 17-12-2014, 18:43
|
|
|
bugaj102 napisał/a: |
Mówisz, że do 300, czy też 400 tak? Ja mam 214k i mam problemy i nie wierzę, że ty też ich nie miałeś ale ludzie którzy mówią, że Carisma jest do bani a jej nie mieli to niech się zastanowią trochę bo opel jest tańszy ale nigdy nie da takiej frajdy z jazdy jak ten i nigdy nie będzie tak wdzięczny, że chcę się nim jeździć a ja się nie poddam i zainwestuję w niego a raczej nie pożałuje tego. Ciekawe czy ktoś mnie poprze i powie, że dobrze robię inwestując w coś kiedy inni sprzedali by na złom... |
214 przebiegu, czy wskazania licznika...?
U mnie przebieg jest realny i autko śmiga bez problemów |
_________________
Mój Miśkowaty |
|
|
|
 |
MichciuGT
Mitsumaniak
Auto: Galant Kombi 6A13
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 15 Kwi 2014 Posty: 1012 Skąd: Marki
|
Wysłany: 17-12-2014, 19:02
|
|
|
piwomojepaliwo przebieg... chyba w Polsce się głównie na niego zwraca uwagę, widziałem auto na własne oczy i uważam że przebieg jest realny, ale też widać że samochód nie był dbany
bugaj102 powinieneś sobie zadać pytanie jak długo chciałbyś pojeździć jeszcze tym samochodem, jeżeli nie dłużej niż rok to niema co się pakować w koszty z naprawą skrzyni, wymianą hydropowychaczy... ale mimo wszystko dobrze jest znaleźć kogoś kto dobrze się zna i byłby w stanie ocenić rzetelnie jakie elementy należało by wymienić żeby pojeździć jeszcze parę lat[/b] |
_________________ 2020 - Czarny Galant Avance 2.5l
2019-2019 sprzedana Czerwona Yamaha YZF-R125
Bordowa Poliftowa Carisma 1.8 GDI
Są trzy wersje: moja, wasza i ta prawdziwa
Życie jest ładne póki nie dotyka się go. |
|
|
|
 |
bugaj102
Forumowicz Małoznawca
Auto: Carisma 1.8 115km
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Paź 2014 Posty: 109 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 17-12-2014, 20:12
|
|
|
Właśnie dobre pytanie samochodu nie robię dla kogoś lecz dla siebie na kilka lat bo jak zrobię to pojeżdżę trochę |
|
|
|
 |
rasiak1980
Forumowicz

Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy Dołączył: 24 Wrz 2008 Posty: 997 Skąd: Sopot
|
Wysłany: 17-12-2014, 22:52
|
|
|
to nie problem z kasatorami, to że popychacze są zużyte to jedynie skutek, a nie przyczyna problemów z EGR bo to cały winowajca tego nieszczesnego klekotu i miedzy innymi zabrudzonej przepustnicy i wielu, wielu innych problemów, chodzi o to ze ten silnik wspiera się dość mocno EGR-em bilansujac sobie w ten sposób mieszankę w normalnych silnikach bez wtrysku bezpośredniego problem był marginalny bo depozyty z portów dolotowych i z trzonków zaworów zmywane były mgłą benzyny i powietrza. w GDI w tym miejscu jest jedynie powietrze z sadzą z EGR oraz mgła olejowa ktora przedostaje sie z zaworu PCV, albo olej który podcieka ze zużytych uszczelniaczy. Gdzieś były nawet fotki pokazujące jak to "pięknie" wygląda, do czego to prowadzi? chyba nie trzeba tłumaczyć, najrozsądniejszym było by dokładne przeczyszczenie tego miejsca a póżniej wymiana popychaczy, ewentualnie podciekających uszczelniaczy a póżniej żeby problem nie powracał zamontowanie pułapek olejowych na wężach odpowietrzenia plenum i skrzyni korbowej i zaślepienie EGR - z tym że to ostatnie to podejrzewam będzie problematyczne komputer na bank wywali błąd. na pocieszenie dodam że to nie jest problem jedynie silników mitsubishi ale tez i innych konstrukcji z wtryskiem bezpośrednim. |
|
|
|
 |
bugaj102
Forumowicz Małoznawca
Auto: Carisma 1.8 115km
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Paź 2014 Posty: 109 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 19-12-2014, 14:38
|
|
|
rasiak1980, Jesteś może mechanikiem? |
|
|
|
 |
|