Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.6] Za małe obroty na biegu jałowym (GAZ)
Autor Wiadomość
misiek964 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Gru 2014
Posty: 9
Skąd: Warszawa
Wysłany: 08-01-2015, 21:34   

to przy okazji ale czy ktoś cos?

https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be
https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 08-01-2015, 21:35   

Miałem kiedyś podobnie na II generacji jak właśnie był nieszczelny dolot. Gazownik też regulował ale w końcu się poddał karząc najpierw naprawić auto. Jak się później okazało nieszczelność powstała po nieudolnym montażu miksera przez gazownika.
 
 
misiek964 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Gru 2014
Posty: 9
Skąd: Warszawa
Wysłany: 08-01-2015, 21:37   

To jakie rady dla mnie?
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 08-01-2015, 22:10   

Na początek sprawdź szczelność dolotu, najprościej to zrobić psikając jakimś paliwem w sprayu na podejrzane miejsca kiedy silnik pracuje na biegu jałowym. Możesz użyć "Samostartu" lub Plaka. Kiedy trafisz na nieszczelność paliwo zostanie przez nie zaciągnięte i na chwilę podskoczą obroty silnika. Robisz to oczywiście na pracującym silniku na benzynie.
Dodatkowo proponował bym Ci zmienić tę instalację na sekwencję która jest dużo lepsza do silnika 16 zaworowego z wielopunktowym wtryskiem paliwa. Ewentualne wystrzały gazu jakie czasem się zdarzają przy takim typie instalacji LPG jaki masz obecnie mogą spowodować uszkodzenie przepływomierza lub całego dolotu dodatkowo na sekwencji auto będzie chodziło jak na benzynie i będzie to zdrowsze dla samego silnika.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.