[Cari 1.6] Za małe obroty na biegu jałowym (GAZ) |
Autor |
Wiadomość |
misiek964
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Gru 2014 Posty: 9 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 08-01-2015, 21:35
|
|
|
Miałem kiedyś podobnie na II generacji jak właśnie był nieszczelny dolot. Gazownik też regulował ale w końcu się poddał karząc najpierw naprawić auto. Jak się później okazało nieszczelność powstała po nieudolnym montażu miksera przez gazownika. |
|
|
|
 |
misiek964
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Gru 2014 Posty: 9 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 08-01-2015, 21:37
|
|
|
To jakie rady dla mnie? |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 08-01-2015, 22:10
|
|
|
Na początek sprawdź szczelność dolotu, najprościej to zrobić psikając jakimś paliwem w sprayu na podejrzane miejsca kiedy silnik pracuje na biegu jałowym. Możesz użyć "Samostartu" lub Plaka. Kiedy trafisz na nieszczelność paliwo zostanie przez nie zaciągnięte i na chwilę podskoczą obroty silnika. Robisz to oczywiście na pracującym silniku na benzynie.
Dodatkowo proponował bym Ci zmienić tę instalację na sekwencję która jest dużo lepsza do silnika 16 zaworowego z wielopunktowym wtryskiem paliwa. Ewentualne wystrzały gazu jakie czasem się zdarzają przy takim typie instalacji LPG jaki masz obecnie mogą spowodować uszkodzenie przepływomierza lub całego dolotu dodatkowo na sekwencji auto będzie chodziło jak na benzynie i będzie to zdrowsze dla samego silnika. |
|
|
|
 |
|