Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[1.8DI-D] niebieski dym
Autor Wiadomość
aircross 
Forumowicz

Auto: Citroen aircross=ASX 4WD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Wrz 2014
Posty: 66
Skąd: LD
Wysłany: 02-02-2015, 20:04   

a nie można 3.5 tys tys obr na 6 biegu?
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 03-02-2015, 07:27   

aircross napisał/a:
a nie można 3.5 tys tys obr na 6 biegu?


A to nie będzie jakaś prędkość z zakresu tych niedopuszczalnych na polskich drogach?
 
 
Wedrowiec 
Forumowicz

Auto: ASX DID LP Intense
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 310
Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-02-2015, 12:33   

3 tyś. to 150 na liczniku czyli realnie jakieś 137-140 km/h. 3,5 da jakieś 160-165 realne więc już mandat.
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-02-2015, 12:50   

tokyo napisał/a:
Raz na jakis czas trzeba temu silnikowi wstawic ognia no 3 bieg 3500/4000 obrotow zal tempomat i tak 20 km.

Można tylko po co?
Wystarczy normalna jazda z normalnymi prędkościami na dystansie 15-30km. ECU sam podnosi temperaturę DPFa i kontroluje proces.
pablo diablo napisał/a:
jeżeli ktoś kupił samochód z tym silnikiem dla ekonomicznego spalania i pyrka nim do pracy i z powrotem po mieście i sie cieszy że spalanie małe, proponuje przygotować pieniądze na drogie naprawy. 1.8 DID to silnik w trasę przede wszystkim trasa.
Nieprawda.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Bojakk 
Forumowicz
Bojakk

Auto: był ASX 1.8 HP 4WD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 32
Skąd: Łódź
Wysłany: 03-02-2015, 17:12   

Ja bym nie demonizował DPFu, jak się mu pozwoli spokojnie dopalać w sprzyjających warunkach - nawet po mieście można go przegonić i wygrzać (choć oczywiście w trasie dużo łatwiej) to problemów raczej nie powinien stwarzać, przynajmniej do pewnego przebiegu, ale to jak każdy. Oczywiście żaden współczesny diesel nie nadaje się do jazd miejskich po 5km.

Podobnie z tą jazdą na 3cim biegu 3-4k rpm, akurat na tak niskim biegu obciążenie silnika nie jest bardzo duże, zdecydowanie lepiej jest jechać np. 90km/h na 5ce. Kiedyś gdzieś doczytałem, że przy wypalaniu dobrze jest także unikać gwałtownych przyspieszeń, bo mimo wyrzucania kłębów dymu nie wpływa to pozytywnie na sam proces wypalania sadzy.

Pzdr.
bojakk
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.