Tylne ramie wycieraczki do Lancera Kombi |
Autor |
Wiadomość |
sla
Forumowicz

Auto: Inne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 27 Mar 2005 Posty: 2882 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 14-04-2015, 14:09
|
|
|
Bizi78 napisał/a: |
WD-40 to tylko doraźnie pomoże, jest to środek penetrujący a nie smarujący .
|
Być może, ale mi pomógł na zawsze czyli na ok.1,5 roku, do sprzedaży auta i wszystko było ok. |
|
|
|
 |
Hornet
Forumowicz

Auto: CB4W 1.6'94 i CS3W 1.6'05
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 889 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 14-04-2015, 18:51
|
|
|
Bizi78 napisał/a: | Najlepiej rozebrać, wyczyścić z syfu i nasmarować dobrym smarem. |
I właśnie z tym rozebrać jest najgorzej. Osobiście boję się ruszać plastików z tyłu, żeby nie połamać zatrzasków. Oby pomysł sla zdał egzamin |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21019 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 14-04-2015, 21:01
|
|
|
Wydaje mi się im szybciej i profesjonalnie się za to zabierzesz tym dłużej cały mechanizm posłuży .
Spinki zawsze można dokupić . |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
Hornet
Forumowicz

Auto: CB4W 1.6'94 i CS3W 1.6'05
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 889 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 01-05-2015, 19:29
|
|
|
sla napisał/a: | Ja popsikałem WD 40 i ruszyło |
sla napisał/a: | Nic nie zdejmowałem, psikałem u podstawy WD 40, po włączeniu manetką ruchu wycieraczki i ręcznie nią poruszając. U mnie w pewnym momencie przestała się poruszać całkowicie. Oczywiście delikatność i pewne wyczucie wskazane. |
Zabrałem się dzisiaj za wycieraczkę metodą sla. Jest lepiej, wycieraczka jest już w stanie sama zrobić pełny "obieg", ale widać, że sprawia jej to trudność. Operację trzeba będzie powtórzyć, może wtedy będzie lepiej. Chciałem ściągnąć ramię wycieraczki, żeby mieć lepszy dostęp, ale tu porażka - ani drgnie. A na siłę strach... Może następnym razem da radę, jak WD40 zrobi swoje |
Ostatnio zmieniony przez tyku 01-05-2015, 20:27, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
|
|
|
 |
konradod
Forumowicz
Auto: lancer sport kombi 1.6 2006r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 10 Lut 2014 Posty: 133 Skąd: Mysłowice
|
Wysłany: 22-12-2016, 13:50
|
|
|
http://allegro.pl/ramie-w...6652796841.html Witam właśnie zamontowałem ten zamiennik. Jest ok troche się różni od oryginału. Dodaje jakby ktoś miał potrzebe wymienić. Doradzam ostrożność bo stara nie chce się poddać |
|
|
|
 |
p_k
Forumowicz
Auto: Lancer 1.6 CS_W 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 14 Lut 2012 Posty: 156 Skąd: WWA
|
Wysłany: 03-01-2017, 21:01
|
|
|
Moja tylna połamała się chyba od mrozu tzn plastik tak się postarzał że aż się pokruszył.
Kupiłem tą: LANCER CS Ramie tył zdjęcie na aukcji tylko poglądowe. Jak dotrze to wystawie ocenę. |
|
|
|
 |
Hornet
Forumowicz

Auto: CB4W 1.6'94 i CS3W 1.6'05
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 889 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 03-01-2017, 21:29
|
|
|
konradod napisał/a: | Doradzam ostrożność bo stara nie chce się poddać |
A jak sobie poradziłeś ? |
|
|
|
 |
konradod
Forumowicz
Auto: lancer sport kombi 1.6 2006r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 10 Lut 2014 Posty: 133 Skąd: Mysłowice
|
Wysłany: 04-01-2017, 16:23
|
|
|
Najpierw problem z odkręceniem więc penetrator i odczekać po odkręceniu i i ściąganiu oczywiście ramie się połamało i został sam aluminiowy środek takie dwie tulejki w kształcie gwiazdki. Obficie spryskałem to penetratorem i przeszlifowałem pilnikiem na klucz płaski 15 odczekałem pół godziny i zerwałem kluczem i w końcu zeszło. Zapieczone było na amen. |
|
|
|
 |
p_k
Forumowicz
Auto: Lancer 1.6 CS_W 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 14 Lut 2012 Posty: 156 Skąd: WWA
|
Wysłany: 25-01-2017, 07:38
|
|
|
p_k napisał/a: | Moja tylna połamała się chyba od mrozu tzn plastik tak się postarzał że aż się pokruszył.
Kupiłem tą: LANCER CS Ramie tył zdjęcie na aukcji tylko poglądowe. Jak dotrze to wystawie ocenę. |
Wszystko pasuje - za 50 pln z przesyłką cały komplet z piórem. Instalacja Plug&Play. |
|
|
|
 |
HemaN
Nowy Forumowicz
Auto: [CS3W] 1.6 4G18 '07
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Kwi 2017 Posty: 21 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 19-07-2017, 16:57
|
|
|
Panowie rozpadło mi się pióro tylnej wycieraczki, próbowałem się skontaktować ze sprzedającymi z podanych przez Was aukcji, ale sprzedawcy są na urlopach niestety. A moja wycieraczka już w ogóle nie zbiera wody :/ . Szukałem w internecie, ale nie mogę namierzyć tej wycieraczki, może ktoś z Was wie gdzie szukać? |
_________________ 1996 - 2009 - Lancer C62A 1.5 12V 4G15
2007 - 2013 - Lancer C62A 1.5 12V 4G15
2010 - 2012 - Octavia 1U2 1.6 8V AEE
2013 - 2017 - Ibiza 6L1 1.4 16V BBY - nigdy więcej szrotu z grupy VAG!
2017 - Lancer CS3W 1.6 16V 4G18 - tak się powinno robić samochody! |
|
|
|
 |
Hornet
Forumowicz

Auto: CB4W 1.6'94 i CS3W 1.6'05
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 889 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 19-07-2017, 19:15
|
|
|
HemaN napisał/a: | Panowie rozpadło mi się pióro tylnej wycieraczki |
Ja pióro docinam ze starych wycieraczek przednich. Przy wymianie przednich wybieram pióro które mniej rozmazuje, docinam, wsadzam na tył i śmigam. Od czas do czasu kontrola czy nie wyślizguje się z prowadnic, bo nie ma żadnej blokady, ale póki co to raz się zdarzyło, że zaczęło uciekać, dlatego warto dociąć z zapasem. Pióra BOSCH. |
|
|
|
 |
M1ch@ł
Nowy Forumowicz M1ch@ł G.
Auto: Mitsubishi lancer 7 kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Paź 2017 Posty: 8 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 14-10-2017, 21:20
|
|
|
Cześć Wszystkim
Od miesiąca podniecam się moim Lancerem
Powoli robię różne rzeczy i zatrzymałem się chwilowo na tylnym ramieniu wycieraczki. Tym samym podbijam temat i proszę o porady. Zamiennik kupiłem na Allegro, wygląda identycznie, plastik wydaje się być solidny, a mocowanie pióra jest moim zdaniem lepiej pomyślany niż w oryginale.
Śruba mocująca była mocno zardzewiała i zapieczona, ale mała szczotka druciana i penetrator dały radę po kilku próbach. Myślałem, że najgorsze już za mną, ale nie mogę ściągnąć ramienia ze śruby. Nawet zdjalem plastik od środka myśląc, że może j mocowana od wewnątrz. Ale nie.
Psikam, ruszam, szarpię góra-dół , lewo-prawo i ani drgnie. Rusza się całość ze srubą. Trochę boję się o szybę i silniczek. Nie chcę zrobić czegoś za mocno. Tuż za ramieniem jest gumowy kaptur. Rozumiem, że on zostaje ?
Jeśli macie jakieś doświadczenia chętnie poczytam.
Z góry dziękuję za pomoc. |
|
|
|
 |
email_84
Nowy Forumowicz
Auto: lancer kombi sport 2,0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Mar 2016 Posty: 13 Skąd: Pabianice
|
|
|
|
 |
Hornet
Forumowicz

Auto: CB4W 1.6'94 i CS3W 1.6'05
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 889 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 15-10-2017, 21:23
|
|
|
U mnie nie pomógł, ściągacz YATO do wycieraczek też nie dał rady... |
|
|
|
 |
|