Przesunięty przez: Bzyk_R1 01-12-2017, 19:56 |
4G63T |
Autor |
Wiadomość |
conra
Nowy Forumowicz Centowagen
Auto: Outlander&Cinquecento
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lis 2010 Posty: 4 Skąd: Toronto
|
Wysłany: 21-11-2010, 10:21 4G63T
|
|
|
Tak jak w temacie, pytanie tyczy się Outlandera turbo - silnik 4G63T.
Otóż ile dmucha turbina do tego potwora?
pozdrawiam Conra |
|
|
|
 |
Icewind
Forumowicz
Auto: Outlandr Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 14 Lut 2008 Posty: 49 Skąd: Śródmieście
|
Wysłany: 23-11-2010, 18:34
|
|
|
u mnie w piku 1,6, normalnie 1,3 |
|
|
|
 |
conra
Nowy Forumowicz Centowagen
Auto: Outlander&Cinquecento
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lis 2010 Posty: 4 Skąd: Toronto
|
Wysłany: 23-11-2010, 19:14
|
|
|
Icewind napisał/a: | u mnie w piku 1,6, normalnie 1,3 |
O! To dosyć sporo |
|
|
|
 |
Icewind
Forumowicz
Auto: Outlandr Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 14 Lut 2008 Posty: 49 Skąd: Śródmieście
|
Wysłany: 26-11-2010, 17:40
|
|
|
conra napisał/a: | Icewind napisał/a: | u mnie w piku 1,6, normalnie 1,3 |
O! To dosyć sporo |
bo to jest seria z małym plusem a dane ze wskaźnika w słupku... |
|
|
|
 |
conra
Nowy Forumowicz Centowagen
Auto: Outlander&Cinquecento
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lis 2010 Posty: 4 Skąd: Toronto
|
Wysłany: 27-11-2010, 18:15
|
|
|
Icewind napisał/a: | conra napisał/a: | Icewind napisał/a: | u mnie w piku 1,6, normalnie 1,3 |
O! To dosyć sporo |
bo to jest seria z małym plusem a dane ze wskaźnika w słupku... |
Więc jak z _małym_ plusem to pewnie dmuchasz 0.2 więcej? Oscylujesz w okolicy 230KM? |
|
|
|
 |
Icewind
Forumowicz
Auto: Outlandr Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 14 Lut 2008 Posty: 49 Skąd: Śródmieście
|
Wysłany: 29-11-2010, 18:31
|
|
|
po zmianie oprogramowania i części wydechu pewnie będzie z 230 km, ale bardziej chodzi o przebieg krzywych i trochę momentu. I zdecydowanie lepiej kręci się górą... |
|
|
|
 |
furman [Usunięty]
|
Wysłany: 02-04-2011, 21:50
|
|
|
Icewind napisał/a: | po zmianie oprogramowania i części wydechu pewnie będzie z 230 km, ale bardziej chodzi o przebieg krzywych i trochę momentu. I zdecydowanie lepiej kręci się górą... |
Icwwind-czy te Twoje 230 KM jakoś pomierzone,czy szacowane ?
Czy nadal fajnie się jeździ dłubniętym Turbikiem ?
Może jeszcze ktoś zwiększył moc swojego Turbo i sie podzieli wrażeniami ? |
|
|
|
 |
macia
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2.4 cvt 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 03 Lip 2006 Posty: 3163 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 03-04-2011, 12:21
|
|
|
furman, aktualnie ja jestem właścicielem outka Icewind'a Mam gdzieś wykres po pierwszym strojeniu, po drugim nie hamowany ale powinno być jeszcze ciut wyżej - wkleję w wolnej chwili |
_________________ Mazda cx5 '15
Dokker 1.6 lpg '13
ex Outlander 2.4 cvt '10
ex outlander 2.0 Turbo '06
ex gti colt CA5A '94
ex gti galant E33A DOHC '91
ex galant EA2A '01
ex galant E55A '95
Dlaczego kobiety żyją dłużej? Bo nie mają żon.
Jeśli pożyczyłeś komuś 20zł i ten ktoś się więcej nie pokazał, to prawdopodobnie warto było. |
|
|
|
 |
lukaszOst1
Forumowicz
Auto: O1T 05' 223KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Mar 2014 Posty: 33 Skąd: OSTRÓDA
|
Wysłany: 31-05-2015, 19:27
|
|
|
conra, powiedz mi kolego w ktorym miejscu moge podpiac WSPAŹNIK DOLADOWANIA TURBO. Wiesz nie mam lewych rak poradze sobie ale nie wiem gdzie sie wpiac... |
|
|
|
 |
W@sio
Mitsumaniak Well, hello there!

Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 2144 Skąd: Lublin / Sporniak
|
Wysłany: 01-06-2015, 11:09
|
|
|
jaki masz wskaźnik jeszcze powiedz... bo miejsc jest dość sporo gdzie to może funkcjonować ja mam u siebie wpięty w jedno z podciśnień mierzących co się dzieje za przepustnicą |
_________________ Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...
EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT
Wasiowy cabio spod znaku pieruna |
|
|
|
 |
lukaszOst1
Forumowicz
Auto: O1T 05' 223KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Mar 2014 Posty: 33 Skąd: OSTRÓDA
|
Wysłany: 01-06-2015, 11:20
|
|
|
W@sio napisał/a: | jaki masz wskaźnik jeszcze powiedz... bo miejsc jest dość sporo gdzie to może funkcjonować ja mam u siebie wpięty w jedno z podciśnień mierzących co się dzieje za przepustnicą | nie mam jeszcze wskaźnika to sprawa otwarta... mogę kupić mechaniczny i elektroniczny tylko gdzie wpiąć wężyk ciśnieniowy... może jakieś foto ?? |
|
|
|
 |
W@sio
Mitsumaniak Well, hello there!

Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 2144 Skąd: Lublin / Sporniak
|
Wysłany: 08-06-2015, 13:10
|
|
|
Ja mam autogauge cyfrowego i w tym miejscu wpiąłem się w podciśnienie, można też bliżej kolektora |
_________________ Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...
EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT
Wasiowy cabio spod znaku pieruna |
|
|
|
 |
lukaszOst1
Forumowicz
Auto: O1T 05' 223KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Mar 2014 Posty: 33 Skąd: OSTRÓDA
|
Wysłany: 08-06-2015, 13:22
|
|
|
Nie no teraz to j już jestem w domku. Dzięki wielkie za pomoc... widzę że masz spore zmiany pod maską wygląda zacnie.... |
|
|
|
 |
japanfan
Forumowicz Zbyszek
Auto: pajero pinin,outlander turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Sie 2014 Posty: 34 Skąd: małopolska
|
Wysłany: 04-03-2016, 19:40
|
|
|
No to mam pytanie do Wasio jak wyglada na wskaźniku praca tzn:
1 po załączeniu zapłonu
2 po odpaleniu
3 przy spokojnej jeździe do 2000 obr
4.no i kiedy ma powyżej 1bara
był bym bardzo wdzięczny za odpowiedź
I czy wpięcie wężyka bardziej w okolicy intercoolera/turbo jest błędne?(bo skoro ma pokazywać pracę turbo to nie powinien być zaraz za nim?) |
|
|
|
 |
W@sio
Mitsumaniak Well, hello there!

Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 2144 Skąd: Lublin / Sporniak
|
Wysłany: 04-03-2016, 20:17
|
|
|
japanfan napisał/a: | No to mam pytanie do Wasio jak wyglada na wskaźniku praca tzn:
1 po załączeniu zapłonu
2 po odpaleniu
3 przy spokojnej jeździe do 2000 obr
4.no i kiedy ma powyżej 1bara
był bym bardzo wdzięczny za odpowiedź
I czy wpięcie wężyka bardziej w okolicy intercoolera/turbo jest błędne?(bo skoro ma pokazywać pracę turbo to nie powinien być zaraz za nim?) |
Ja się wpiąłem w podciśnienie za przepustnicą.
Na zapłonie wskaźnik pokazuje 0 (ciśnienie atmosferyczne) jeśli pytasz o pracę na jałowych obrotach to na zimnym silniku -0,5 bara, na ciepłym -0,7 bara
Przy spokojnej jeździe przy tych obrotach ciśnienie rośnie do 0 lub nieco ponad.
Co do ciśnienia wyżej trudno mi powiedzieć jak jest na seryjnym kolektorze wydechowym, u mnie przy pełnym obciążeniu mam 0,9 bara już przy 2000rpm, natomiast max (ponad 1bar) jest w okolicach 3500rpm przy pełnym obciążeniu.
Przy pełnym przelocie w wydechu doładowanie rosło mi ponad 1,3 bara ale restryktor momentalnie ściągał na 1,1. |
_________________ Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...
EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT
Wasiowy cabio spod znaku pieruna |
|
|
|
 |
|