Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 19:56
4G63T
Autor Wiadomość
conra 
Nowy Forumowicz
Centowagen

Auto: Outlander&Cinquecento
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lis 2010
Posty: 4
Skąd: Toronto
Wysłany: 21-11-2010, 10:21   4G63T

Tak jak w temacie, pytanie tyczy się Outlandera turbo - silnik 4G63T.
Otóż ile dmucha turbina do tego potwora?
pozdrawiam Conra
 
 
 
Icewind 
Forumowicz

Auto: Outlandr Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 49
Skąd: Śródmieście
Wysłany: 23-11-2010, 18:34   

u mnie w piku 1,6, normalnie 1,3
 
 
conra 
Nowy Forumowicz
Centowagen

Auto: Outlander&Cinquecento
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lis 2010
Posty: 4
Skąd: Toronto
Wysłany: 23-11-2010, 19:14   

Icewind napisał/a:
u mnie w piku 1,6, normalnie 1,3


O! To dosyć sporo :shock:
 
 
 
Icewind 
Forumowicz

Auto: Outlandr Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 49
Skąd: Śródmieście
Wysłany: 26-11-2010, 17:40   

conra napisał/a:
Icewind napisał/a:
u mnie w piku 1,6, normalnie 1,3


O! To dosyć sporo :shock:



bo to jest seria z małym plusem 8) a dane ze wskaźnika w słupku...
 
 
conra 
Nowy Forumowicz
Centowagen

Auto: Outlander&Cinquecento
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lis 2010
Posty: 4
Skąd: Toronto
Wysłany: 27-11-2010, 18:15   

Icewind napisał/a:
conra napisał/a:
Icewind napisał/a:
u mnie w piku 1,6, normalnie 1,3


O! To dosyć sporo :shock:



bo to jest seria z małym plusem 8) a dane ze wskaźnika w słupku...


Więc jak z _małym_ plusem to pewnie dmuchasz 0.2 więcej? Oscylujesz w okolicy 230KM?
 
 
 
Icewind 
Forumowicz

Auto: Outlandr Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 49
Skąd: Śródmieście
Wysłany: 29-11-2010, 18:31   

po zmianie oprogramowania i części wydechu pewnie będzie z 230 km, ale bardziej chodzi o przebieg krzywych i trochę momentu. I zdecydowanie lepiej kręci się górą...
 
 
furman
[Usunięty]

Wysłany: 02-04-2011, 21:50   

Icewind napisał/a:
po zmianie oprogramowania i części wydechu pewnie będzie z 230 km, ale bardziej chodzi o przebieg krzywych i trochę momentu. I zdecydowanie lepiej kręci się górą...



Icwwind-czy te Twoje 230 KM jakoś pomierzone,czy szacowane ?
Czy nadal fajnie się jeździ dłubniętym Turbikiem ?
Może jeszcze ktoś zwiększył moc swojego Turbo i sie podzieli wrażeniami ?
 
 
macia 
Mitsumaniak


Auto: Outlander 2.4 cvt 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 3163
Skąd: Lublin
Wysłany: 03-04-2011, 12:21   

furman, aktualnie ja jestem właścicielem outka Icewind'a :) Mam gdzieś wykres po pierwszym strojeniu, po drugim nie hamowany ale powinno być jeszcze ciut wyżej - wkleję w wolnej chwili 8)
_________________
Mazda cx5 '15
Dokker 1.6 lpg '13
ex Outlander 2.4 cvt '10
ex outlander 2.0 Turbo '06
ex gti colt CA5A '94
ex gti galant E33A DOHC '91
ex galant EA2A '01
ex galant E55A '95
Dlaczego kobiety żyją dłużej? Bo nie mają żon.
Jeśli pożyczyłeś komuś 20zł i ten ktoś się więcej nie pokazał, to prawdopodobnie warto było.
 
 
lukaszOst1 
Forumowicz

Auto: O1T 05' 223KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Mar 2014
Posty: 33
Skąd: OSTRÓDA
Wysłany: 31-05-2015, 19:27   

conra, powiedz mi kolego w ktorym miejscu moge podpiac WSPAŹNIK DOLADOWANIA TURBO. Wiesz nie mam lewych rak poradze sobie ale nie wiem gdzie sie wpiac...
 
 
W@sio 
Mitsumaniak
Well, hello there!


Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 2144
Skąd: Lublin / Sporniak
Wysłany: 01-06-2015, 11:09   

jaki masz wskaźnik jeszcze powiedz... bo miejsc jest dość sporo gdzie to może funkcjonować :) ja mam u siebie wpięty w jedno z podciśnień mierzących co się dzieje za przepustnicą :)
_________________
Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...

EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT

Wasiowy cabio spod znaku pieruna
 
 
lukaszOst1 
Forumowicz

Auto: O1T 05' 223KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Mar 2014
Posty: 33
Skąd: OSTRÓDA
Wysłany: 01-06-2015, 11:20   

W@sio napisał/a:
jaki masz wskaźnik jeszcze powiedz... bo miejsc jest dość sporo gdzie to może funkcjonować :) ja mam u siebie wpięty w jedno z podciśnień mierzących co się dzieje za przepustnicą :)
nie mam jeszcze wskaźnika to sprawa otwarta... mogę kupić mechaniczny i elektroniczny tylko gdzie wpiąć wężyk ciśnieniowy... może jakieś foto ?? ;)
 
 
W@sio 
Mitsumaniak
Well, hello there!


Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 2144
Skąd: Lublin / Sporniak
Wysłany: 08-06-2015, 13:10   



Ja mam autogauge cyfrowego i w tym miejscu wpiąłem się w podciśnienie, można też bliżej kolektora :)
_________________
Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...

EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT

Wasiowy cabio spod znaku pieruna
 
 
lukaszOst1 
Forumowicz

Auto: O1T 05' 223KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Mar 2014
Posty: 33
Skąd: OSTRÓDA
Wysłany: 08-06-2015, 13:22   

Nie no teraz to j już jestem w domku. Dzięki wielkie za pomoc... widzę że masz spore zmiany pod maską wygląda zacnie....
 
 
japanfan 
Forumowicz
Zbyszek

Auto: pajero pinin,outlander turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Sie 2014
Posty: 34
Skąd: małopolska
Wysłany: 04-03-2016, 19:40   

No to mam pytanie do Wasio jak wyglada na wskaźniku praca tzn:
1 po załączeniu zapłonu
2 po odpaleniu
3 przy spokojnej jeździe do 2000 obr
4.no i kiedy ma powyżej 1bara
był bym bardzo wdzięczny za odpowiedź
I czy wpięcie wężyka bardziej w okolicy intercoolera/turbo jest błędne?(bo skoro ma pokazywać pracę turbo to nie powinien być zaraz za nim?) :?
 
 
W@sio 
Mitsumaniak
Well, hello there!


Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 2144
Skąd: Lublin / Sporniak
Wysłany: 04-03-2016, 20:17   

japanfan napisał/a:
No to mam pytanie do Wasio jak wyglada na wskaźniku praca tzn:
1 po załączeniu zapłonu
2 po odpaleniu
3 przy spokojnej jeździe do 2000 obr
4.no i kiedy ma powyżej 1bara
był bym bardzo wdzięczny za odpowiedź
I czy wpięcie wężyka bardziej w okolicy intercoolera/turbo jest błędne?(bo skoro ma pokazywać pracę turbo to nie powinien być zaraz za nim?) :?


Ja się wpiąłem w podciśnienie za przepustnicą.

Na zapłonie wskaźnik pokazuje 0 (ciśnienie atmosferyczne) jeśli pytasz o pracę na jałowych obrotach to na zimnym silniku -0,5 bara, na ciepłym -0,7 bara

Przy spokojnej jeździe przy tych obrotach ciśnienie rośnie do 0 lub nieco ponad.

Co do ciśnienia wyżej trudno mi powiedzieć jak jest na seryjnym kolektorze wydechowym, u mnie przy pełnym obciążeniu mam 0,9 bara już przy 2000rpm, natomiast max (ponad 1bar) jest w okolicach 3500rpm przy pełnym obciążeniu.

Przy pełnym przelocie w wydechu doładowanie rosło mi ponad 1,3 bara ale restryktor momentalnie ściągał na 1,1.
_________________
Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...

EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT

Wasiowy cabio spod znaku pieruna
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.