Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Mario
05-03-2008, 21:21
[CJ1A 1.3] problem bieg jalowy
Autor Wiadomość
dzino3
[Usunięty]

Wysłany: 27-03-2007, 23:50   [CJ1A 1.3] problem bieg jalowy

mam problem z protonem 1.3 12v 98 r przy 1000 obr silnik drga nie chodzi rowno 1100 juz jest dobrze silnik krokowy zmieniony swiece tez moga byc kondensatory w ecu czy szukac gdzies jeszcze kable kopulka palec
 
 
ROMEL 
Mitsumaniak
wariat...misiowy


Auto: C53A, C58A, CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 904
Skąd: Strzelin
Wysłany: 28-03-2007, 08:55   

Co z regulacją zaworów...?? to może byc bezpośrednią przyczyną///

Gaziura (LPG) jest czy nie....???


PZDR
_________________
COLT 1,8 16V GTI 91` C58
COLT 1,6 16V GTIS 91` C53
COLT 1,3 12V 96` CJ0

CHCIEĆ TO MÓC... MÓC TO CHCIEĆ...
 
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 28-03-2007, 09:05   

Po pierwsze zacznij pisać składnie, bo takiego słowotoku aż nie chce się czytać, nie mówiąc juz o odpisywaniu.
Po drugie - masz problem z falowaniem obrotów. O tym było juz milion razy na forum. Do wynanania masz następujące czynności:
- świece, przewody wysokiego napięcia - do sprawdzenia
- palec/kopułka - do sprawdzenia i czyszczenia/wymiany
- czyszczenie przepustnicy i regulacja obrotów
- kondensatory w ECU - sprawdzenie i ew. wymiana
Większość z tych czynności masz opisane tutaj, wystarczy przejrzeć
 
 
ROMEL 
Mitsumaniak
wariat...misiowy


Auto: C53A, C58A, CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 904
Skąd: Strzelin
Wysłany: 28-03-2007, 09:14   

Gregorbu...

Do Twojej listy myślnikowej... pozwolę sobie dołączyć

- regulacja zaworów

Bo musimy pamiętać że te silniki mają zawory regulowane manualnie...

PZDR
_________________
COLT 1,8 16V GTI 91` C58
COLT 1,6 16V GTIS 91` C53
COLT 1,3 12V 96` CJ0

CHCIEĆ TO MÓC... MÓC TO CHCIEĆ...
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24323
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 28-03-2007, 09:44   

wczesniej gosc pisze, ze kata wycial - dzino3, jak ci utne kciuka, to juz szklanki nie zlapiesz jedna reka - rozumiesz aluzje?
ingerujesz w auto ze skomplikowanym wtryskiem i wymagasz by wszystko dzialalo dobrze
 
 
dzino3
[Usunięty]

Wysłany: 29-03-2007, 18:31   

ROMEL napisał/a:
Co z regulacją zaworów...?? to może byc bezpośrednią przyczyną///

Gaziura (LPG) jest czy nie....???


PZDR
dzieki za zainteresowanie Romel gaz jest u mnie ale tak samo robi na gazie jak i na benzynie sprawdze zawory jeszcze pozdrawiam
 
 
ZeusProton
[Usunięty]

Wysłany: 18-12-2007, 18:35   

Niekiedy bywa też, że walnęła uszczelka na kolektorze dolotowym (u mnie tak było) co głowa to pomysł:)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.