 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: Mario 05-03-2008, 21:21 |
[CJ1A 1.3] problem bieg jalowy |
Autor |
Wiadomość |
dzino3 [Usunięty]
|
Wysłany: 27-03-2007, 23:50 [CJ1A 1.3] problem bieg jalowy
|
|
|
mam problem z protonem 1.3 12v 98 r przy 1000 obr silnik drga nie chodzi rowno 1100 juz jest dobrze silnik krokowy zmieniony swiece tez moga byc kondensatory w ecu czy szukac gdzies jeszcze kable kopulka palec |
|
|
|
 |
ROMEL
Mitsumaniak wariat...misiowy

Auto: C53A, C58A, CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 32 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 904 Skąd: Strzelin
|
Wysłany: 28-03-2007, 08:55
|
|
|
Co z regulacją zaworów...?? to może byc bezpośrednią przyczyną///
Gaziura (LPG) jest czy nie....???
PZDR |
_________________ COLT 1,8 16V GTI 91` C58
COLT 1,6 16V GTIS 91` C53
COLT 1,3 12V 96` CJ0
CHCIEĆ TO MÓC... MÓC TO CHCIEĆ... |
|
|
|
 |
gregorbu [Usunięty]
|
Wysłany: 28-03-2007, 09:05
|
|
|
Po pierwsze zacznij pisać składnie, bo takiego słowotoku aż nie chce się czytać, nie mówiąc juz o odpisywaniu.
Po drugie - masz problem z falowaniem obrotów. O tym było juz milion razy na forum. Do wynanania masz następujące czynności:
- świece, przewody wysokiego napięcia - do sprawdzenia
- palec/kopułka - do sprawdzenia i czyszczenia/wymiany
- czyszczenie przepustnicy i regulacja obrotów
- kondensatory w ECU - sprawdzenie i ew. wymiana
Większość z tych czynności masz opisane tutaj, wystarczy przejrzeć |
|
|
|
 |
ROMEL
Mitsumaniak wariat...misiowy

Auto: C53A, C58A, CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 32 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 904 Skąd: Strzelin
|
Wysłany: 28-03-2007, 09:14
|
|
|
Gregorbu...
Do Twojej listy myślnikowej... pozwolę sobie dołączyć
- regulacja zaworów
Bo musimy pamiętać że te silniki mają zawory regulowane manualnie...
PZDR |
_________________ COLT 1,8 16V GTI 91` C58
COLT 1,6 16V GTIS 91` C53
COLT 1,3 12V 96` CJ0
CHCIEĆ TO MÓC... MÓC TO CHCIEĆ... |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24321 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 28-03-2007, 09:44
|
|
|
wczesniej gosc pisze, ze kata wycial - dzino3, jak ci utne kciuka, to juz szklanki nie zlapiesz jedna reka - rozumiesz aluzje?
ingerujesz w auto ze skomplikowanym wtryskiem i wymagasz by wszystko dzialalo dobrze |
|
|
|
 |
dzino3 [Usunięty]
|
Wysłany: 29-03-2007, 18:31
|
|
|
ROMEL napisał/a: | Co z regulacją zaworów...?? to może byc bezpośrednią przyczyną///
Gaziura (LPG) jest czy nie....???
PZDR | dzieki za zainteresowanie Romel gaz jest u mnie ale tak samo robi na gazie jak i na benzynie sprawdze zawory jeszcze pozdrawiam |
|
|
|
 |
ZeusProton [Usunięty]
|
Wysłany: 18-12-2007, 18:35
|
|
|
Niekiedy bywa też, że walnęła uszczelka na kolektorze dolotowym (u mnie tak było) co głowa to pomysł:) |
|
|
|
 |
|
|