Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 19:57
tuleje mocujące dyferencjau
Autor Wiadomość
bleki28 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi outlander 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Mar 2015
Posty: 26
Skąd: Sędziszów
Wysłany: 22-05-2015, 08:38   tuleje mocujące dyferencjau

Jestem po wymianie 4 tulei mocujących dyferencjał.2 polinerynowe olkusz wewnętrzne i dwie febest.Przed wymianą był lekki luz na tulejach ale było ok.Teraz przy każdej zmianie biegów jest stuk na tylnym dyferencjale.Posiadam lekki luz obwodowy na wale napędowym krzyżaki i podpory ok.Czy są jeszcze jakieś tulejki odpowiedzialne za taki stan rzeczy?

[ Dodano: 22-05-2015, 08:43 ]
Panowie dodam że ten stuk to jest taki jakby biło coś o podłogę.
 
 
nytsug 
Mitsumaniak


Auto: Outlander + Pajero
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 10 Lip 2013
Posty: 453
Skąd: LUBLIN - okolice
Wysłany: 22-05-2015, 09:34   

Mi się wydaje, że dwie poliuretanowe tuleje są trochę za twarde i teraz jak miałeś luz na dyfrze to będzie pukać przy każdej zmianie biegu. Po prostu dyfer ma już swój przebieg. Sprawdź jeszcze podpory wału.
 
 
bleki28 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi outlander 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Mar 2015
Posty: 26
Skąd: Sędziszów
Wysłany: 22-05-2015, 10:08   

Poliunerynowe twarde zgadzam się sprawdze podpory jednak gdy się o karze że są sprawne czeka mnie wymiana na standardowe febestowskie może coś pomoże,bo luz na dyferencjale to wiąże się raczej z całą jego
wymianą chyba że jest jakaś regeneracja.
 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 25-05-2015, 21:21   

Nowego dyfra i tak nie kupisz, bo cena będzie z kosmosu. Pozostaje oddać do regeneracji. Luzy można wyregulować podkładkami pod satelity, ale wszystko zależy od tego co dokładnie u Ciebie się zużyło.
 
 
nytsug 
Mitsumaniak


Auto: Outlander + Pajero
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 10 Lip 2013
Posty: 453
Skąd: LUBLIN - okolice
Wysłany: 29-05-2015, 22:16   

elektryk napisał/a:
Luzy można wyregulować podkładkami pod satelity


Robiłeś to może u siebie?
 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 29-05-2015, 22:53   

nytsug napisał/a:
Robiłeś to może u siebie?
Nie, tak mi tłumaczył jeden mechanik i demonstrował na dyfrze od innego samochodu.
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 29-05-2015, 23:58   

nytsug napisał/a:
Robiłeś to może u siebie?
Robi to na przykład Olo z http://www.solidny-warsztat.pl/
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
bleki28 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi outlander 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Mar 2015
Posty: 26
Skąd: Sędziszów
Wysłany: 23-06-2015, 18:08   

zakupiłem orginalne tuleje mocowania dyferencjału te pionowe zastanawiam się jak mają być założone tuleja ma dwa ramienia i one mają być ustawione wzdłuż samochodu czy może w poprzek

[ Dodano: 23-06-2015, 19:12 ]
Jeszcze jedno zerknijcie jak macie ustawione te tuleje dyferu te koło tumnika ciągnące te większe bo ja w jednej tulei ramienia są pionowo a w drugiej bardziej poziomo do auta :evil: to chyba ma znaczenie a mechanior nie miał pojęcia ?Muszę je ustawić ale nie wiem jak powinny być pomocy

[ Dodano: 23-06-2015, 19:33 ]
http://allegro.pl/mitsubi...5478027848.html tak jak na rysunku
 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 24-06-2015, 01:03   

Najlepiej ściągnij sobie serwisówkę, tam są nawet podane kąty.
W skrócie, tylne mocowanie, po prawej wzmocnienie ma być poziomo, po lewej 45*.
Łapy boczne, po zamocowaniu wzmocnienie ma być w poprzek samochodu.

W ogóle to co za mechanicy który rozbierają coś i nie potrafią złożyć tak jak było.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.