Przesunięty przez: Bzyk_R1 01-12-2017, 19:57 |
tuleje mocujące dyferencjau |
Autor |
Wiadomość |
bleki28
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi outlander 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Mar 2015 Posty: 26 Skąd: Sędziszów
|
Wysłany: 22-05-2015, 08:38 tuleje mocujące dyferencjau
|
|
|
Jestem po wymianie 4 tulei mocujących dyferencjał.2 polinerynowe olkusz wewnętrzne i dwie febest.Przed wymianą był lekki luz na tulejach ale było ok.Teraz przy każdej zmianie biegów jest stuk na tylnym dyferencjale.Posiadam lekki luz obwodowy na wale napędowym krzyżaki i podpory ok.Czy są jeszcze jakieś tulejki odpowiedzialne za taki stan rzeczy?
[ Dodano: 22-05-2015, 08:43 ]
Panowie dodam że ten stuk to jest taki jakby biło coś o podłogę. |
|
|
|
 |
nytsug
Mitsumaniak

Auto: Outlander + Pajero
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 10 Lip 2013 Posty: 453 Skąd: LUBLIN - okolice
|
Wysłany: 22-05-2015, 09:34
|
|
|
Mi się wydaje, że dwie poliuretanowe tuleje są trochę za twarde i teraz jak miałeś luz na dyfrze to będzie pukać przy każdej zmianie biegu. Po prostu dyfer ma już swój przebieg. Sprawdź jeszcze podpory wału. |
|
|
|
 |
bleki28
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi outlander 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Mar 2015 Posty: 26 Skąd: Sędziszów
|
Wysłany: 22-05-2015, 10:08
|
|
|
Poliunerynowe twarde zgadzam się sprawdze podpory jednak gdy się o karze że są sprawne czeka mnie wymiana na standardowe febestowskie może coś pomoże,bo luz na dyferencjale to wiąże się raczej z całą jego
wymianą chyba że jest jakaś regeneracja. |
|
|
|
 |
elektryk
Forumowicz
Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 2082 Skąd: z ...
|
Wysłany: 25-05-2015, 21:21
|
|
|
Nowego dyfra i tak nie kupisz, bo cena będzie z kosmosu. Pozostaje oddać do regeneracji. Luzy można wyregulować podkładkami pod satelity, ale wszystko zależy od tego co dokładnie u Ciebie się zużyło. |
|
|
|
 |
nytsug
Mitsumaniak

Auto: Outlander + Pajero
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 10 Lip 2013 Posty: 453 Skąd: LUBLIN - okolice
|
Wysłany: 29-05-2015, 22:16
|
|
|
elektryk napisał/a: | Luzy można wyregulować podkładkami pod satelity |
Robiłeś to może u siebie? |
|
|
|
 |
elektryk
Forumowicz
Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 2082 Skąd: z ...
|
Wysłany: 29-05-2015, 22:53
|
|
|
nytsug napisał/a: | Robiłeś to może u siebie? | Nie, tak mi tłumaczył jeden mechanik i demonstrował na dyfrze od innego samochodu. |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 29-05-2015, 23:58
|
|
|
nytsug napisał/a: | Robiłeś to może u siebie? | Robi to na przykład Olo z http://www.solidny-warsztat.pl/ |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
bleki28
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi outlander 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Mar 2015 Posty: 26 Skąd: Sędziszów
|
Wysłany: 23-06-2015, 18:08
|
|
|
zakupiłem orginalne tuleje mocowania dyferencjału te pionowe zastanawiam się jak mają być założone tuleja ma dwa ramienia i one mają być ustawione wzdłuż samochodu czy może w poprzek
[ Dodano: 23-06-2015, 19:12 ]
Jeszcze jedno zerknijcie jak macie ustawione te tuleje dyferu te koło tumnika ciągnące te większe bo ja w jednej tulei ramienia są pionowo a w drugiej bardziej poziomo do auta to chyba ma znaczenie a mechanior nie miał pojęcia ?Muszę je ustawić ale nie wiem jak powinny być pomocy
[ Dodano: 23-06-2015, 19:33 ]
http://allegro.pl/mitsubi...5478027848.html tak jak na rysunku |
|
|
|
 |
elektryk
Forumowicz
Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 2082 Skąd: z ...
|
Wysłany: 24-06-2015, 01:03
|
|
|
Najlepiej ściągnij sobie serwisówkę, tam są nawet podane kąty.
W skrócie, tylne mocowanie, po prawej wzmocnienie ma być poziomo, po lewej 45*.
Łapy boczne, po zamocowaniu wzmocnienie ma być w poprzek samochodu.
W ogóle to co za mechanicy który rozbierają coś i nie potrafią złożyć tak jak było. |
|
|
|
 |
|