Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
slabo pali na zimnym silniku 2.0 did
Autor Wiadomość
kamyl42 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Grandis 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Kwi 2013
Posty: 38
Skąd: Ełk
Wysłany: 18-06-2015, 22:44   

No nie synchronizacja nie byla robiona. Chyba musze jechac do innego mechanika. Myślisz że rozrząd mógł przeskoczyć?
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 19-06-2015, 08:30   

Od czegoś trzeba zacząć, już nie wspomne o czytaniu LIVE data bo to co liczby pokazują a ich interpretacja to moga być 2 rózne bajki. Ogólnie to proponowałbym renomowany serwis który mechanicznie sprawdzi co nalezy zdiagnozuje ECU i podejmie odpowiednie działania.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
kamyl42 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Grandis 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Kwi 2013
Posty: 38
Skąd: Ełk
Wysłany: 19-06-2015, 08:53   

W poniedziałek przejade sie do innego mechanika i umówie się. Ciezko znaleźć dobrego fachowca.

[ Dodano: 23-06-2015, 17:06 ]
Bylem u drugiego mechanika i sytuacja wyglada ta. Powiedzial ze do wymianypompa vacum bo przy rozruchu jest zbyt slabe cisnienie. Tydzien temu wymienialem cale uszczelnienie na tej pompie i wczesniejszy mechanikpowiedzial ze cisnienie jest prawidlowe. I tetaz pytanieco robic? Bo nie ma 100% pewnosci ze to wina pompy bynajmniej mi tak sie wydaje. Jeszcze cos mowil o czyjniku powietrza ijeszcze jakims ale tojutro sie dopytam bo przez telefon to ciezko zapamietac. Imam dylemat co robic bo pompa kosztuje okolo 600 zl
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 23-06-2015, 21:11   

Trochę dziwne, że tylko przez chwile jest za słabe ciśnienie a poźniej juz jest OK, zapytaj się jakie jest ciśnienie rozruchowe, robocze a jakie powinno być jedno i drugie.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
kamyl42 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Grandis 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Kwi 2013
Posty: 38
Skąd: Ełk
Wysłany: 30-06-2015, 16:16   

Po dlugim sprawdzaniu mechanik stwierdził ze jest slabe cisnienie pompy w zbiorniku paliwa po zmierzeniu wyszlo zejest tylko 0,2 bara. A powinno byc 0.9 do 1.0 bara. Co muslicie czy to mozebyc przyczyna slabego rozruchu?
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 30-06-2015, 23:40   

Niby tak, ale byłaby tez odczuwalna zmiana w pracy silnika ze względu na słabą wydolnośc układu, wg informacji mi dostepnych pompa winna miec ciśnienie rzędu 0,5-0,6bar
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 01-07-2015, 00:21   

Dowolny komp diagnostyczny to ciśnienie poda, pytanie czemu dopiero teraz ktoś to sprawdził pozostawię bez komentarza...
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
kamyl42 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Grandis 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Kwi 2013
Posty: 38
Skąd: Ełk
Wysłany: 01-07-2015, 15:29   

Bo jak bledow nie ma to mechanicy sie gubią niestety. Sprawdzal pokolei wszystko i niby jest za niskie cisnienie nie wiem czy wymieniac tą pompe czy nie. Czy napewno to może być problemem? Podczas jazdy nie ma problemu z przyspieszeniem, silnik równo pracuje. Niby wszystko ze strony mechanicznej silnika jest ok tak samo z elektroniką.
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 01-07-2015, 17:30   

A jak wygląda ciśnienie paliwa pod obciążeniem?
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 01-07-2015, 22:43   

Jezeli dobrze rozumiem, problem z zapalaniem uzalezniony jest od temperatury zewnętrznej i czasu postoju :?:
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
kamyl42 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Grandis 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Kwi 2013
Posty: 38
Skąd: Ełk
Wysłany: 02-07-2015, 10:54   

Temperatura nie ma znaczenia tylko czas postoju

[ Dodano: 23-07-2015, 22:44 ]
witam panowie
dalej mam problem z odpalaniem.
została wymieniona pompa vacum bo leciało mi paliwo z uszczelki, myślałem że to rozwiąże problem ale niestety nawet trochę gorzej odpala. Nie chce prowadzić do mechanika bo u jednego stał tydzień czasu i niby coś tam robił a i tak nic nie zrobił.Nie mam zaufania do mechaników kupa ściemniaczy i nic więcej. Mam obd II bluetooth ale jaki program użycz aby zrobić logi? I gdzie znajduje się w Grandisie czujnik temperatury chciałbym go odłączyć i sprawdzić czy będzie poprawa.

[ Dodano: 01-10-2018, 21:07 ]
Cześć.
Dalej borykam się z problemem odpalania po dłuższym postoju. Wymienione zostały: akumulator nowy, rozrusznik po regeneracji, :( pompa paliwa w zbiorniku, pompa wacum i uszczelniacze na pompowyryskach. W ostatnich dniach wymieniony był rozrząd bo już była pora. Mechanik ustawił dawki paliwa tak jak powinno być ale i tak to nie zrobiło dużej różnicy w odpalaniu.
Panowie co jeszcze mogę posprawdzać? Już brak mi pomysłów...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.