slabo pali na zimnym silniku 2.0 did |
Autor |
Wiadomość |
kamyl42
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Grandis 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Kwi 2013 Posty: 38 Skąd: Ełk
|
Wysłany: 18-06-2015, 22:44
|
|
|
No nie synchronizacja nie byla robiona. Chyba musze jechac do innego mechanika. Myślisz że rozrząd mógł przeskoczyć? |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 19-06-2015, 08:30
|
|
|
Od czegoś trzeba zacząć, już nie wspomne o czytaniu LIVE data bo to co liczby pokazują a ich interpretacja to moga być 2 rózne bajki. Ogólnie to proponowałbym renomowany serwis który mechanicznie sprawdzi co nalezy zdiagnozuje ECU i podejmie odpowiednie działania. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
kamyl42
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Grandis 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Kwi 2013 Posty: 38 Skąd: Ełk
|
Wysłany: 19-06-2015, 08:53
|
|
|
W poniedziałek przejade sie do innego mechanika i umówie się. Ciezko znaleźć dobrego fachowca.
[ Dodano: 23-06-2015, 17:06 ]
Bylem u drugiego mechanika i sytuacja wyglada ta. Powiedzial ze do wymianypompa vacum bo przy rozruchu jest zbyt slabe cisnienie. Tydzien temu wymienialem cale uszczelnienie na tej pompie i wczesniejszy mechanikpowiedzial ze cisnienie jest prawidlowe. I tetaz pytanieco robic? Bo nie ma 100% pewnosci ze to wina pompy bynajmniej mi tak sie wydaje. Jeszcze cos mowil o czyjniku powietrza ijeszcze jakims ale tojutro sie dopytam bo przez telefon to ciezko zapamietac. Imam dylemat co robic bo pompa kosztuje okolo 600 zl |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 23-06-2015, 21:11
|
|
|
Trochę dziwne, że tylko przez chwile jest za słabe ciśnienie a poźniej juz jest OK, zapytaj się jakie jest ciśnienie rozruchowe, robocze a jakie powinno być jedno i drugie. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
kamyl42
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Grandis 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Kwi 2013 Posty: 38 Skąd: Ełk
|
Wysłany: 30-06-2015, 16:16
|
|
|
Po dlugim sprawdzaniu mechanik stwierdził ze jest slabe cisnienie pompy w zbiorniku paliwa po zmierzeniu wyszlo zejest tylko 0,2 bara. A powinno byc 0.9 do 1.0 bara. Co muslicie czy to mozebyc przyczyna slabego rozruchu? |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 30-06-2015, 23:40
|
|
|
Niby tak, ale byłaby tez odczuwalna zmiana w pracy silnika ze względu na słabą wydolnośc układu, wg informacji mi dostepnych pompa winna miec ciśnienie rzędu 0,5-0,6bar |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 01-07-2015, 00:21
|
|
|
Dowolny komp diagnostyczny to ciśnienie poda, pytanie czemu dopiero teraz ktoś to sprawdził pozostawię bez komentarza... |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
kamyl42
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Grandis 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Kwi 2013 Posty: 38 Skąd: Ełk
|
Wysłany: 01-07-2015, 15:29
|
|
|
Bo jak bledow nie ma to mechanicy sie gubią niestety. Sprawdzal pokolei wszystko i niby jest za niskie cisnienie nie wiem czy wymieniac tą pompe czy nie. Czy napewno to może być problemem? Podczas jazdy nie ma problemu z przyspieszeniem, silnik równo pracuje. Niby wszystko ze strony mechanicznej silnika jest ok tak samo z elektroniką. |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 01-07-2015, 17:30
|
|
|
A jak wygląda ciśnienie paliwa pod obciążeniem? |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 01-07-2015, 22:43
|
|
|
Jezeli dobrze rozumiem, problem z zapalaniem uzalezniony jest od temperatury zewnętrznej i czasu postoju |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
kamyl42
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Grandis 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Kwi 2013 Posty: 38 Skąd: Ełk
|
Wysłany: 02-07-2015, 10:54
|
|
|
Temperatura nie ma znaczenia tylko czas postoju
[ Dodano: 23-07-2015, 22:44 ]
witam panowie
dalej mam problem z odpalaniem.
została wymieniona pompa vacum bo leciało mi paliwo z uszczelki, myślałem że to rozwiąże problem ale niestety nawet trochę gorzej odpala. Nie chce prowadzić do mechanika bo u jednego stał tydzień czasu i niby coś tam robił a i tak nic nie zrobił.Nie mam zaufania do mechaników kupa ściemniaczy i nic więcej. Mam obd II bluetooth ale jaki program użycz aby zrobić logi? I gdzie znajduje się w Grandisie czujnik temperatury chciałbym go odłączyć i sprawdzić czy będzie poprawa.
[ Dodano: 01-10-2018, 21:07 ]
Cześć.
Dalej borykam się z problemem odpalania po dłuższym postoju. Wymienione zostały: akumulator nowy, rozrusznik po regeneracji, pompa paliwa w zbiorniku, pompa wacum i uszczelniacze na pompowyryskach. W ostatnich dniach wymieniony był rozrząd bo już była pora. Mechanik ustawił dawki paliwa tak jak powinno być ale i tak to nie zrobiło dużej różnicy w odpalaniu.
Panowie co jeszcze mogę posprawdzać? Już brak mi pomysłów... |
|
|
|
 |
|