Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 19:57
[I 2.0] obroty
Autor Wiadomość
Kochan 
Mitsumaniak

Auto: Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sie 2009
Posty: 197
Skąd: Kostrzyn / Szczecin
Wysłany: 25-09-2015, 17:35   [I 2.0] obroty

Właśnie jadę S3 i jestem po zmianie rozrządu. Wydaje mi się żeteraz obroty silnika są większe np. 100km/h to 3tys obrotów? U was podobnie?
 
 
qba1983 
Forumowicz

Auto: Out 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 06 Mar 2014
Posty: 116
Skąd: Łódź
Wysłany: 25-09-2015, 22:57   

nie ma takiej opcji zeby po zmianie rozrzadu zmienila sie prdkosc obrotowa na jakims biegu przy danej predkosci. musial bys wymienic skrzynie biegow.
chyba ze ci na wolnych obrotach faluje to co innego
 
 
marcin123 
Forumowicz

Auto: outlander 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 16 Wrz 2013
Posty: 73
Skąd: Leśnica
Wysłany: 10-10-2015, 16:35   

witam! u mnie to samo 3 tyś.obrotów-100km/h
 
 
heer75 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0+Vialle LPi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 244
Skąd: Wroclaw
Wysłany: 12-10-2015, 09:24   

a na ktorym biegu? rozumiem, ze jedziesz jakis odcinek ze stala predkoscia?
U mnie po zapieciu 5tki 100km/h mam przy ok 2,5tys obr.
_________________

 
 
 
Kochan 
Mitsumaniak

Auto: Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sie 2009
Posty: 197
Skąd: Kostrzyn / Szczecin
Wysłany: 12-10-2015, 19:58   

Trasa, silnik doprowadzony do odpowiedniej temp. 5 bieg i przy 100 na liczniku jest prawie 3k obrotów (~2950 tys.).
W na biegu jałowym po osiągnięciu temp. jest na 3 kresce czyli 750 rpm
 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 13-10-2015, 12:03   

Przy 3000 obrotów ujawniają się problemy ze źle ustawionym wałkiem balansowym schowanym za pompą oleju. Może to kwestia wynikająca że silnik pracuje inaczej niż kiedyś.
 
 
Kochan 
Mitsumaniak

Auto: Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sie 2009
Posty: 197
Skąd: Kostrzyn / Szczecin
Wysłany: 13-10-2015, 13:59   

Hmm, a jak je zdiagnozować? Niby powyżej 3k obrotów jakieś drgania się pojawiają wtedy? U mnie nic niepokojącego nie czuje, jedynie wydaje mi się że jest głośniej ale to mogą być tylko moje dziwne odczucia. Jak to sprawdzić?
 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 13-10-2015, 15:02   

Przy źle ustawionym wałku przy 3k pojawiają się drgania które później znikają i pojawiają się znowu przy 5k.

Skuteczna diagnoza jest tylko jedna, zdjąć osłonę rozrządu, kręcić wałem i patrzeć.
 
 
Kochan 
Mitsumaniak

Auto: Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sie 2009
Posty: 197
Skąd: Kostrzyn / Szczecin
Wysłany: 13-10-2015, 16:07   

Nie wiem, patrzałem dziś i powyżej 3k i 5k nie było żadnych objawów. Wkręca się ok, odcinka powyżej 7,5k rpm ponad 180 leciał. Fakt że było dosyć głośno.

edit:
Teraz zastanawiam się czy przypadkiem nie ma na to wpływ filtr powietrza (na obroty)?? Ostatnio wymieniłem na ASHIKE niestety wył głośniej i przy zamykaniu zatrzasków nie trzymały za dobrze jak na wcześniejszym.
Możecie polecić jakieś sprawdzone filtry do Outlandera, które będą dobrze spasowane ?

Wymiana filtru odbywa się poprzez odpięcie górnej części, następnie odpięcie kolejnych zaczepów które są właśnie pod górną częścią, wyciągnięcie filtru powietrza.
??
 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 13-10-2015, 20:15   

Kochan napisał/a:
Możecie polecić jakieś sprawdzone filtry do Outlandera, które będą dobrze spasowane ?
Ja nigdy nie miałem tutaj problemu, a może włożyłeś coś odwrotnie?

Kochan napisał/a:
Wymiana filtru odbywa się poprzez odpięcie górnej części, następnie odpięcie kolejnych zaczepów które są właśnie pod górną częścią, wyciągnięcie filtru powietrza.
??
Tak.
 
 
Kochan 
Mitsumaniak

Auto: Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sie 2009
Posty: 197
Skąd: Kostrzyn / Szczecin
Wysłany: 13-10-2015, 20:24   

wsadzony odpowiednio :) ale lipa ze spasowaniem jakby brakowało paru mm przez co siedzi luźno.
 
 
nytsug 
Mitsumaniak


Auto: Outlander + Pajero
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 10 Lip 2013
Posty: 453
Skąd: LUBLIN - okolice
Wysłany: 13-10-2015, 21:47   

On nie może luźno siedzieć bo będzie dostawał trochę lewego powietrza.
 
 
Kochan 
Mitsumaniak

Auto: Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sie 2009
Posty: 197
Skąd: Kostrzyn / Szczecin
Wysłany: 13-10-2015, 22:22   

wiem, dlatego wsadziłem ten który był wcześniej i on siedzi stabilniej.
- czy ten wlot powietrza od maski do puchy (rura, która wchodzi) jest u Was idealnie spasowana ? U mnie troszkę odstaje i za Chiny nie mogę tego tak ustawić aby siedziało idealnie.
 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 14-10-2015, 09:48   

nytsug napisał/a:
On nie może luźno siedzieć bo będzie dostawał trochę lewego powietrza.
Tu nie ma problemu z lewym powietrzem, tylko z "brudnym" powietrzem. Czujnik ilości powietrza że za filtrem, więc dla układu sterowania nie ma znaczenia czy powietrze przeleci przez filtr czy nie.

Kochan napisał/a:
wiem, dlatego wsadziłem ten który był wcześniej i on siedzi stabilniej.
- czy ten wlot powietrza od maski do puchy (rura, która wchodzi) jest u Was idealnie spasowana ? U mnie troszkę odstaje i za Chiny nie mogę tego tak ustawić aby siedziało idealnie.
Ja mam modyfikacje ze względu na inną chłodnice, ale u mnie wszystko jest względnie sztywne.
 
 
Kochan 
Mitsumaniak

Auto: Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sie 2009
Posty: 197
Skąd: Kostrzyn / Szczecin
Wysłany: 14-10-2015, 10:06   

No to teraz nie wiem, tylko jedna osoba stwierdziła 2,5k przy 100km/h a 2 że mają 3k przy tej prędkości.

Może sprzęgło do wymiany?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.