Przesunięty przez: Bzyk_R1 01-12-2017, 19:57 |
[I 2.0] obroty |
Autor |
Wiadomość |
Kochan
Mitsumaniak
Auto: Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sie 2009 Posty: 197 Skąd: Kostrzyn / Szczecin
|
Wysłany: 25-09-2015, 17:35 [I 2.0] obroty
|
|
|
Właśnie jadę S3 i jestem po zmianie rozrządu. Wydaje mi się żeteraz obroty silnika są większe np. 100km/h to 3tys obrotów? U was podobnie? |
|
|
|
 |
qba1983
Forumowicz
Auto: Out 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 06 Mar 2014 Posty: 116 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 25-09-2015, 22:57
|
|
|
nie ma takiej opcji zeby po zmianie rozrzadu zmienila sie prdkosc obrotowa na jakims biegu przy danej predkosci. musial bys wymienic skrzynie biegow.
chyba ze ci na wolnych obrotach faluje to co innego |
|
|
|
 |
marcin123
Forumowicz
Auto: outlander 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 16 Wrz 2013 Posty: 73 Skąd: Leśnica
|
Wysłany: 10-10-2015, 16:35
|
|
|
witam! u mnie to samo 3 tyś.obrotów-100km/h |
|
|
|
 |
heer75
Forumowicz

Auto: Outlander 2.0+Vialle LPi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 244 Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: 12-10-2015, 09:24
|
|
|
a na ktorym biegu? rozumiem, ze jedziesz jakis odcinek ze stala predkoscia?
U mnie po zapieciu 5tki 100km/h mam przy ok 2,5tys obr. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Kochan
Mitsumaniak
Auto: Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sie 2009 Posty: 197 Skąd: Kostrzyn / Szczecin
|
Wysłany: 12-10-2015, 19:58
|
|
|
Trasa, silnik doprowadzony do odpowiedniej temp. 5 bieg i przy 100 na liczniku jest prawie 3k obrotów (~2950 tys.).
W na biegu jałowym po osiągnięciu temp. jest na 3 kresce czyli 750 rpm |
|
|
|
 |
elektryk
Forumowicz
Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 2082 Skąd: z ...
|
Wysłany: 13-10-2015, 12:03
|
|
|
Przy 3000 obrotów ujawniają się problemy ze źle ustawionym wałkiem balansowym schowanym za pompą oleju. Może to kwestia wynikająca że silnik pracuje inaczej niż kiedyś. |
|
|
|
 |
Kochan
Mitsumaniak
Auto: Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sie 2009 Posty: 197 Skąd: Kostrzyn / Szczecin
|
Wysłany: 13-10-2015, 13:59
|
|
|
Hmm, a jak je zdiagnozować? Niby powyżej 3k obrotów jakieś drgania się pojawiają wtedy? U mnie nic niepokojącego nie czuje, jedynie wydaje mi się że jest głośniej ale to mogą być tylko moje dziwne odczucia. Jak to sprawdzić? |
|
|
|
 |
elektryk
Forumowicz
Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 2082 Skąd: z ...
|
Wysłany: 13-10-2015, 15:02
|
|
|
Przy źle ustawionym wałku przy 3k pojawiają się drgania które później znikają i pojawiają się znowu przy 5k.
Skuteczna diagnoza jest tylko jedna, zdjąć osłonę rozrządu, kręcić wałem i patrzeć. |
|
|
|
 |
Kochan
Mitsumaniak
Auto: Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sie 2009 Posty: 197 Skąd: Kostrzyn / Szczecin
|
Wysłany: 13-10-2015, 16:07
|
|
|
Nie wiem, patrzałem dziś i powyżej 3k i 5k nie było żadnych objawów. Wkręca się ok, odcinka powyżej 7,5k rpm ponad 180 leciał. Fakt że było dosyć głośno.
edit:
Teraz zastanawiam się czy przypadkiem nie ma na to wpływ filtr powietrza (na obroty)?? Ostatnio wymieniłem na ASHIKE niestety wył głośniej i przy zamykaniu zatrzasków nie trzymały za dobrze jak na wcześniejszym.
Możecie polecić jakieś sprawdzone filtry do Outlandera, które będą dobrze spasowane ?
Wymiana filtru odbywa się poprzez odpięcie górnej części, następnie odpięcie kolejnych zaczepów które są właśnie pod górną częścią, wyciągnięcie filtru powietrza.
?? |
|
|
|
 |
elektryk
Forumowicz
Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 2082 Skąd: z ...
|
Wysłany: 13-10-2015, 20:15
|
|
|
Kochan napisał/a: | Możecie polecić jakieś sprawdzone filtry do Outlandera, które będą dobrze spasowane ? | Ja nigdy nie miałem tutaj problemu, a może włożyłeś coś odwrotnie?
Kochan napisał/a: | Wymiana filtru odbywa się poprzez odpięcie górnej części, następnie odpięcie kolejnych zaczepów które są właśnie pod górną częścią, wyciągnięcie filtru powietrza.
?? | Tak. |
|
|
|
 |
Kochan
Mitsumaniak
Auto: Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sie 2009 Posty: 197 Skąd: Kostrzyn / Szczecin
|
Wysłany: 13-10-2015, 20:24
|
|
|
wsadzony odpowiednio ale lipa ze spasowaniem jakby brakowało paru mm przez co siedzi luźno. |
|
|
|
 |
nytsug
Mitsumaniak

Auto: Outlander + Pajero
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 10 Lip 2013 Posty: 453 Skąd: LUBLIN - okolice
|
Wysłany: 13-10-2015, 21:47
|
|
|
On nie może luźno siedzieć bo będzie dostawał trochę lewego powietrza. |
|
|
|
 |
Kochan
Mitsumaniak
Auto: Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sie 2009 Posty: 197 Skąd: Kostrzyn / Szczecin
|
Wysłany: 13-10-2015, 22:22
|
|
|
wiem, dlatego wsadziłem ten który był wcześniej i on siedzi stabilniej.
- czy ten wlot powietrza od maski do puchy (rura, która wchodzi) jest u Was idealnie spasowana ? U mnie troszkę odstaje i za Chiny nie mogę tego tak ustawić aby siedziało idealnie. |
|
|
|
 |
elektryk
Forumowicz
Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 2082 Skąd: z ...
|
Wysłany: 14-10-2015, 09:48
|
|
|
nytsug napisał/a: | On nie może luźno siedzieć bo będzie dostawał trochę lewego powietrza. | Tu nie ma problemu z lewym powietrzem, tylko z "brudnym" powietrzem. Czujnik ilości powietrza że za filtrem, więc dla układu sterowania nie ma znaczenia czy powietrze przeleci przez filtr czy nie.
Kochan napisał/a: | wiem, dlatego wsadziłem ten który był wcześniej i on siedzi stabilniej.
- czy ten wlot powietrza od maski do puchy (rura, która wchodzi) jest u Was idealnie spasowana ? U mnie troszkę odstaje i za Chiny nie mogę tego tak ustawić aby siedziało idealnie. | Ja mam modyfikacje ze względu na inną chłodnice, ale u mnie wszystko jest względnie sztywne. |
|
|
|
 |
Kochan
Mitsumaniak
Auto: Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sie 2009 Posty: 197 Skąd: Kostrzyn / Szczecin
|
Wysłany: 14-10-2015, 10:06
|
|
|
No to teraz nie wiem, tylko jedna osoba stwierdziła 2,5k przy 100km/h a 2 że mają 3k przy tej prędkości.
Może sprzęgło do wymiany? |
|
|
|
 |
|